Marta Roszewska 19 lipca 2017 20:00
1/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
1/6

Streetwear, czyli moda uliczna, rozwija się w zawrotnym tempie, także w Polsce. Młode marki muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów nie tylko prezentując nienaganną kolekcję, ale także stojącą za nią ideologię. Taka jest właśnie marka Ladra. Logiem marki jest sroka, która zgodnie z ideą marki, bierze to, co chce.

 

Sport i elegancja w jednym

Nowa kolekcja to przede wszystkim dbałość o szczegóły. Kurtki bomberki, kolorowe t-shirty i bluzy - wszystko wykonane z wysokiej jakości materiałów. Główną inspiracją był design lat 80. Sportowe ubrania przeplatają się z eleganckimi - w kolekcji znajdziemy również idealnie skrojone płaszcze, a cała linia utrzymuje się w fasonach slim fit. W galerii znajdziecie kampanię, której zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

 

Zobacz także: Dziś ikona stylu, a kiedyś? Aż trudno uwierzyć, jak w młodości wyglądała księżna Kate!

2/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
2/6

3/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
3/6

4/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
4/6

5/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
5/6

6/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
6/6

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Maciej Musiał zadzwonił do Dagmary Kaźmierskiej z przeprosinami. Wcześniej zamieścił w sieci niestosowny komentarz

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.