Marta Roszewska 19 lipca 2017 20:00
1/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
1/6

Streetwear, czyli moda uliczna, rozwija się w zawrotnym tempie, także w Polsce. Młode marki muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów nie tylko prezentując nienaganną kolekcję, ale także stojącą za nią ideologię. Taka jest właśnie marka Ladra. Logiem marki jest sroka, która zgodnie z ideą marki, bierze to, co chce.

 

Sport i elegancja w jednym

Nowa kolekcja to przede wszystkim dbałość o szczegóły. Kurtki bomberki, kolorowe t-shirty i bluzy - wszystko wykonane z wysokiej jakości materiałów. Główną inspiracją był design lat 80. Sportowe ubrania przeplatają się z eleganckimi - w kolekcji znajdziemy również idealnie skrojone płaszcze, a cała linia utrzymuje się w fasonach slim fit. W galerii znajdziecie kampanię, której zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

 

Zobacz także: Dziś ikona stylu, a kiedyś? Aż trudno uwierzyć, jak w młodości wyglądała księżna Kate!

2/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
2/6

3/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
3/6

4/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
4/6

5/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
5/6

6/6
Ladra kampania
Copyright @Bartek Wieczorek
6/6

Wideo

Trendy na wiosnę 2021. Najmodniejsze makijaże na wiosnę 2021.

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

HALINA ROWICKA I ANNA KALCZYŃSKA Jak odnaleźć się w życiu po odejściu ukochanej osoby i czy matka i córka mogą się przyjaźnić. MARIA DĘBSKA o niezależnych kobietach: matce reżyserce, ikonie lat 60. Kalinie Jędrusik, którą zagrała, i o... sobie. MARIUSZ WILCZYŃSKI – malarz, performer, twórca animacji. Jego animowany film „Zabij to i wyjedź z tego miasta” to absolutny światowy hit! Pierwsza w historii Stanów Zjednoczonych kobieta wiceprezydent – KAMALA HARRIS zmienia świat. GRZEGORZ SKAWIŃSKI Życie rockmana w czasach pandemii. W cyklu PODRÓŻE: Czy w tym roku poszusujemy i gdzie – top lista najsłynniejszych zimowych kurortów.