Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe
ZE ŚWIATA MODY

Naomi Campbell i Diesel stworzyli kolekcję, z której dochód ma wspomóc dzieci uchodźców!

Marcin Brzeziński 23 kwietnia 2017 14:00
Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe

Modelka Naomi Campbell wspólnie z marką Diesel stworzyła kolekcję, która ma wspomóc dzieci, które na skutek konfliktów zbrojnych musiały opuścić swoje domy. Na linię nosząca nazwę „Child At Heart” składają się T-shirty i bluzy z kapturem ozdobione prostymi dziecięcymi rysunkami z motywem serca. Dochód z ich sprzedaży zasili konto stworzonej przez Campbell fundacji Fashion for Relief, która od 2005 roku zebrała już prawie 5 milionów dolarów.

 

Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe

Kolekcja „Child At Heart” zaprojektowana przez Naomi Campbell i markę Diesel.

 

Polecamy też: Naomi Campbell powraca! Wystąpiła topless w najnowszej kampanii Givenchy Jeans!

 

Miłość zamiast murów

Kolekcję wspiera kampania, której autorem jest fotograf Giampaolo Sgura. Wystąpili w niej Naomi Campbell, dyrektor artystyczny Diesla Nicola Formichetti oraz modelki i modele: Barbara Palvin, Matt McMahon, Vito Basso, Riley Montana, Molly Blair i Wang Chen Ming. Wszystkie z wymienionych osób zrzekły się swojego honorarium. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie Diesel nie po raz pierwszy angażuje się w kwestie społeczne. Sporym echem odbiła się zwłaszcza kampania marki zatytułowana „Make Love Not Walls” czyli w wolnym tłumaczeniu: „Kochajcie się, a nie stawajcie murów”. Z okazji jej premiery Nicola Formichetti powiedział: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”. Tak trzymać, Diesel!

 

Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe

Kolekcja „Child At Heart” zaprojektowana przez Naomi Campbell i markę Diesel.

 

Polecamy też: Poruszający film marki Diesel! Czy to odpowiedź na pomysły Donalda Trumpa?

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

To nie była miłość od pierwszego wejrzenia, ale szybko zamieszkali razem. Teraz czeka ich wielka zmiana!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARYLA RODOWICZ o poczuciu zawodowego niedocenienia, związkach – tych „gorszych, lepszych, bardziej udanych” i swoim azylu. KAROLINA GILON I MATEUSZ ŚWIERCZYŃSKI: ona pojechała do pracy na planie telewizyjnego show, on miał przeżyć przygodę życia jako uczestnik programu… MAREK TORZEWSKI mówi: „W miłości, która niejedno ma imię, są dwa kolory. Albo biel, albo czerń. A ja mam tę biel, a to wielkie szczęście…”.