co-je-i-co-cwiczy-halle-berry
Fot. Instagram@halleberry
Ze świata urody

Halle Berry zrezygnowała z trzech składników i ma ciało jak supermodelka!

Ty też możesz wypróbować jej dietę i trening!

Marta Cieplak 8 lipca 2020 14:30
co-je-i-co-cwiczy-halle-berry
Fot. Instagram@halleberry

Wydaje się, że dla Halle Berry czas stanął w miejscu. Albo się cofał, bo pomimo ukończonych 53 lat, aktorka wygląda coraz lepiej. Ma piękną skórę, ale to jej ciało wzbudza zazdrość kobiet na całym świecie! To w dużej mierze zasługa diety, z której aktorka wykluczyła trzy ważne składniki, o czym opowiedziała w najnowszym wydaniu amerykańskiego wydania Women's Health. Do tego dochodzą regularne treningi, które pokazuje na oficjalnym profilu na Instagramie, gdzie dzieli się swoimi sposobami na piękną figurę i dokładnie pokazuje jak ćwiczy. Jedyne, co nam pozostaje, to brać przykład z aktorki.

Halle Berry na Instagramie

Była dziewczyna Bonda inspiruje już około 6,5 mln obserwujących jej profil na Instagramie. Jest on wypełniony niezwykłymi zdjęciami ukazującymi jej idealnie wyrzeźbione ciało. Halle Berry sama przyznaje, że jest aktualnie w najlepszej formie w swoim życiu. Od ponad dwóch lat w każdy piątek, aktorka umieszcza tam także specjalny wpis dotyczący ćwiczeń fitness i zdrowego stylu życia, tzw. #FitnessFriday. Ale jej wpisy nie służą jedynie do tego, żeby się pochwalić efektami, a mają przede wszystkim zainspirować innych do zmiany na lepsze. I to działa!

Jak ćwiczy Halle Berry?

Halle Berry poświęca na ćwiczenia 30 minut dziennie. Wykonuje przede wszystkim ćwiczenia cardio, a także te z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, dzięki czemu nie buduje zbyt dużej masy mięśniowej, ale utrzymuje świetną kondycję i... smukłe ciało. Oprócz tego uprawia też m.in jogging, boks i kickboxing. Aktorka podkreśla też, jak ważny jest stretching podczas ćwiczeń, do którego sama wykorzystuje pozycje z jogi. Co ważne, obserwując jej profil na Instagramie, możemy zainspirować się konkretnymi ćwiczeniami.

 

It’s #FitnessFriday once again. Today I’m gonna share with you a few exercises that I do that you can do at home. Over the years I have enjoyed learning to box and shadow box as a way of mixing up my workout regime. The first exercise is shadow boxing with a sprawl. It’s good for the upper body, core and lungs. It’s also low impact and calorie burning. The second exercise is shadow boxing with a sit up. This is also a nice way to build upper body strength and the core! And trust me those punches get heavy after a while. If you wanna get extra with it you can add light weights. If you don’t have weights grab water bottles or even cans of soup. It works, I promise you! I do 10 to 20 reps of each one with a minimum of 10 rounds. However you can modify the reps and rounds based on your fitness level. Swipe once to see the shadow boxing with a sprawl and swipe again to see shadow boxing with a sit-up. Have fun! 💪🏽❤️ #FitnessFridayHB

Post udostępniony przez Halle Berry (@halleberry)

 

Coming for you 2018

Post udostępniony przez Halle Berry (@halleberry)

Dieta Halle Berry

Halle Berry namawia też, by stawiając na intensywną aktywność fizyczną nie zapominać, że równie istotne trzymanie odpowiednio dobranej diety, która dostarczy nam wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Sama korzysta ze specjalnej diety, bo w wieku 20 lat dowiedziała się, że choruje na cukrzycę. Wtedy musiała na zawsze zrezygnować z kilku kluczowych składników, ale za to zyskała nie tylko zdrowie, ale i idealną figurę. Co musiała wykluczyć? 

Cukier

To oczywiste, że chorując na cukrzycę musiała odstawić cukier w każdej postaci. A nie było to łatwe:

Byłam całkowicie uzależniona od cukru. Dzień zaczynałam od słodkich płatków. Zawsze zawsze miałam przy sobie batonik lub cukierki, powiedziała w wywiadzie.

Jedyny moment w roku, kiedy pozwala sobie na zjedzenie słodyczy, to urodziny jej dzieci. Tych tortów nie może sobie odmówić!

Jeśli jednak ty nie wyobrażasz sobie kawy czy herbaty bez cukru, sięgnij po dozwolony zamiennik, czyli stewię. 

Węglowodany

W diecie Halle Berry nie ma też miejsca na węglowodany takie jak makaron, ryż czy chleb. Ale dietetycy dopuszczają ciemne zamienniki oraz kasze, więc dieta w twoim wykonaniu nie musi być aż tak bardzo ograniczona. I nie będziesz musiała rezygnować z ulubionych włoskich przepisów!

Alhohol

To kolejna pozycja, której raczej nie znajdziecie w menu aktorki. Choć przyznaje, że z odstawieniem wina było bardzo trudno. Na szczęście można już kupić trunki z niską zawartością cukru, na które Halle pozwala sobie od czasu do czasu.

Halle uważa też, że taka dieta i treningi poprawiają jej zdrowie fizyczne i psychiczne, opóźnia starzenie się organizmu, pomaga w utracie nadmiernej wagi, a także dostarcza dużą ilość energii. 

To wszystko brzmi pięknie, ale pozostaje jeszcze najważniejsze pytanie: Jak zacząć? Najlepiej tak jak Halle Berry – od decyzji. Ważne jednak, by nie podchodzić do tego zbyt poważnie, ale starać się czerpać radość i zacząć od małych kroków. Niezależnie od tego, ile mamy lat! 

Wideo

Wiosna 2020 - design, kulinarne inspiracje, podróże bez wychodzenia z domu!

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

BARBARA KURDEJ-SZATAN wyznaje: „Zasuwając intensywnie, oczekiwałam, że gdy wrócę do domu, będę mogła się zrelaksować. Tymczasem były awantury…”. GREG i RAFAŁ COLLINS – od happy endu do tragedii był tylko krok. W VIVIE! na Lato w cyklu Ona o Niej – KRYSTYNA CIERNIAK-MORGENSTERN o ELŻBIECIE CZYŻEWSKIEJ: „Szamotała się psychicznie. Z jednej strony niedawno poślubiony mąż, a z drugiej Polska…”. W cyklu Sztuka gotowania – HANNA LIS. Czy spełni swoje „kulinarne” marzenie i wybierze się do Peru? W Podróżach z Historią: tajemnice KASZUB.