Alicia Vikander Tomb Rider
Fot. materiały prasowe
Ze świata urody

Alicia Vikander zachwyca idealną figurą w nowym filmie Tomb Rider

Znamy jej dietę i plan treningowy!

Aleksandra Tylińska 23 marca 2018 14:00
Alicia Vikander Tomb Rider
Fot. materiały prasowe

Jeśli chcesz wyglądać jak Lara Croft  filmu Tomb Rider, musisz ostro na zapracować. Tak jak aktorka Alicia Vikander, która rozpoczęła treningi z trenerem personalnym na 7 miesięcy przed początkiem zdjęć! Jak widać wysiłek i ostra dieta się opłaciły, bo aktorka i była baletnica, wygląda zachwycająco. Ma idealne, jędrne i sprężyste ciało, którym zachwyca nie tylko na kinowym ekranie, ale i na czerwonym dywanie podczas premier Tomb Rider. Sprawdź, które metody pomogły jej w osiągnięciu zamierzonych efektów oraz jakim wyzwaniom musiała stawić czoła.

Dieta Alicii Vikander

Budowaniu odpowiedniej masy ciała musi towarzyszyć dobrze dobrana, zbilansowana dieta. Aktorka na czas trwania treningów zrezygnowała całkowicie z cukru, jadła pięć bogatych w białko posiłków dziennie, w tym na śniadanie zazwyczaj aż trzy jajka z dodatkiem warzyw.

Podstawowe zasady diety białkowej:
*dieta musi mieć idealną ilość kalorii - najlepiej wyliczoną przez dietetyka
*spożywaj zwiększoną ilość białek, szczególnie pochodzenia zwierzęcego
*uzupełniaj swoją dietę w dobrej jakości mięso, nabiał i ryby
*dodawaj produkty, które posiadają dużą ilość kwasów tłuszczowych, takich jak: oliwa z oliwek, żółtka jaj czy orzechy.

Mocny trening – piękne ciało

W treningach aktorce pomagał znany trener gwiazd takich jak Britney Spears czy Kate Perry – Magnus Lydgback. Intensywne treningi były nastawione przede wszystkim na zwiększenie masy mięśniowej, co się udało aż o 5 kg! Aktorka rozpoczynała trening od odpowiedniej rozgrzewki całego ciała oraz konkretnych partii mięśniowych, które były następnie budowane. A ja masa to....ciężary, które sprzyjają rozwojowi mięśni. Alicia ćwiczyła więc z pomocą hantli lub sztangi, ale nie więcej niż przez 60 minut. Szczególnie często aktorka wykonywała tzw. martwy ciąg z hantlami, unoszenie bioder ze sztangą oraz wyciskanie hantli na ławeczce skośnej. Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się na taki wysiłek musisz uważać, by nie przeciążyć kręgosłupa i każdy trening zakończyć rozciąganiem mięśni – sprzyja to ich odpowiedniej regeneracji.

Alicia ćwiczyła jednak nie tylko przed wyjazdem na plan, ale także w trakcie zdjęć! Wstawała o 4 rano, by zdążyć wykonać trening całego ciała (na plaży lub w lasach otaczających Kapsztad) i być gotową na makijaż około 6. Oprócz typowo siłowych treningów Alicia trenowała także łucznictwo i sztuki walki. Taka różnorodność w wyborze aktywności fizycznej to dobry pomysł, bo sprawi, że łatwiej będzie wytrwać w postanowieniu o idealnym ciele niczym Lara Croft! 

Zobaczcie jak trenowała Alicia!

A tu na zdjęciu ze swoim trenerem

 

 

Wideo

Dziś wypada 3. rocznica ich ślubu. Oto historia miłości Agnieszki i Piotra Woźniak-Staraków

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Wydanie de Luxe VIVA!, a w nim: ANJA RUBIK o tym, jak się czuje w roli singielki i o planach na przyszłość. Intymna sesja KINGI KORTY z synkiem GREYSONEM i inspirująca rozmowa na temat późnego macierzyństwa. Skandalista i geniusz – ELTON JOHN. RODZINA KOKCZYŃSKICH, właścicieli Park Cafe w Konstancinie, o tym, jak stworzyć „fajne miejsce”.