Demna Gvasalia zainspirowany światem show-biznesu po raz kolejny stworzył kampanię, o której nie sposób zapomnieć! Ta na nadchodzący sezon przypomina bowiem zdjęcia robione gwiazdom... przez paparazzi. Modelki, w towarzystwie ochroniarzy, wyglądają jakby uciekały przed fotoreporterami zasłaniając twarze torebkami z logo Balenciagi. Na zdjęciach możemy zobaczyć wystylizowane przez Lottę Volkową - Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen oraz Elizę Douglas.
Polecamy też: To najpiękniejsza sesja tego roku! Zobaczcie Kendall Jenner w barwnej kampanii Missoni
Na pierwszy rzut oka widać, że motywem przewodnim nadchodzącej kolekcji jest krata. Modelki pozowały również w butach z kolcami, koszulach w paski oraz we wzór gazetowy. Ta multikolorowa edycja dostępna jest już online, natomiast w sklepach stacjonarnych będzie od 28 lutego.
Podoba Wam się taki pomysł na nowoczesną kampanię?
ZE ŚWIATA MODY
3 lutego 2018
1/9
Copyright @Instagram
1/9
2/9
Copyright @Instagram
2/9
3/9
Copyright @Instagram
3/9
4/9
Copyright @Instagram
4/9
5/9
Copyright @Instagram
5/9
6/9
Copyright @Instagram
6/9
7/9
Copyright @Instagram
7/9
8/9
Copyright @Instagram
8/9
9/9
Copyright @Instagram
9/9