VIDEO VIVY!

Przełomowe odkrycie naukowców: odległa planeta jest… bliźniaczką Ziemi!

Czy Proxima B będzie naszym nowym domem?

Gabriela Łaskowska 25 września 2018 17:02

Nasza planeta jest coraz mocniej zanieczyszczona. Nie od dziś to wiadomo. A ten stan z każdym dniem się pogarsza. Co się stanie, gdy Ziemia zostanie całkowicie pochłonięta przez śmieci, spaliny i odpady? Naukowcy, myśląc przyszłościowo, tworzą już plany przeniesienia cywilizacji... na inną planetę!

Poszukiwania planety, na której możliwe byłoby życie, trwają od dawna. Mimo że, kosmos wydaje się być nieskończenie wielki i aż ciężko zliczyć wszystkie ciała niebieskie, znajdujące się w nim, znalezienie takiej planety wydawało się niemożliwe. Do niedawna!

Jakiś czas temu naukowcy odkryli planetę, która choć znajduje się prawie 40 bilionów kilometrów od Ziemi, jest do niej bardzo podobna. Co to za planeta i co łączy ją z Ziemią? Tego dowiecie się, oglądając nasze wideo.

TAGI #kosmos