kampania AI Etro
Fot. @etro
O tym się mówi

Kampania Etro na wiosnę 2024 została w pełni wygenerowana przez AI

Czy to początek końca klasycznych sesji?

Marta Cieplak 2 lutego 2024 10:30
kampania AI Etro
Fot. @etro

Etro jako jedna z pierwszych marek modowych wykorzystała sztuczną inteligencję do stworzenia najnowszej kampanii na wiosnę 2024. Inspiracją dla niej było miejsce nieistniejące, a dostępne tylko dzięki wyobraźni. Zobaczcie efekty współpracy dyrektora kreatywnego Etro i artystki zajmującej się kreowaniem niezwyklej rzeczywiści dzięki AI.

Kampania Etro stworzona przez AI

Dyrektor kreatywny Etro Marco De Vincenzo współpracował przy tym niezwykłym projekcie z artystką cyfrową i projektantką Silvią Badalotti. Razem stworzyli przepiękną, bajkową sesję udowadniając, że człowiek w porozumieniu z maszyną potrafią zdziałać naprawdę wiele! Aby to się jednak udało, najpierw Badalotti nauczyła sztuczną inteligencję, jak samodzielnie odtworzyć kreatywne myślenie. Bo tylko dzięki temu mogła ona wygenerować świat nierzeczywisty pełen roślin, które są autorską wariacją. 

Marco De Vincenzo podsumował, że to „dzieło, które powstaje w wyniku dialogu między dwoma twórcami oraz między twórcą a maszyną - którego wynik jest możliwy tylko przy współpracy wszystkich stron".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ETRO (@etro)

I udowadnia, że teraz wszystko jest możliwe. Że można przenieść prawdziwe ubrania i akcesoria w zupełnie nowe, nieznane dotąd światy. Ograniczeniem jest tu tylko wyobraźnia dyrektorów kreatywnych i artystów sztuk wizualnych.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ETRO (@etro)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ETRO (@etro)

Jak Wam się podoba taka wersja modowej kampanii? Jesteście za, czy wolicie klasyczną fotografię? 

TAGI #kampania #moda

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Czy łatwo było jej znów zaufać mężczyźnie i co z tym ślubem? „Raz bardziej chce Michał, raz ja", mówi Ewa Kasprzyk

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

EWA KASPRZYK i MICHAŁ KOZERSKI: „potraktujmy ten wywiad jak mecz piłkarski”, proponuje aktorka. Kto w nim zwycięży? ŁUKASZ SIMLAT: dlaczego nie ma aktorskich marzeń i dlaczego... nie wyłącza telefonu. MAJA BOHOSIEWICZ założyła rodzinę, zbudowała własny biznes i została influencerką. Czy nie żałuje swoich wyborów? MICHAŁ WITKOWSKI: ceniony pisarz odsłania swój intymny świat i… zmienia image. NIEPOKONANA, czyli niezwykła historia Céline Dion.