Strona zawiera treści przeznaczone
tylko dla osób dorosłych

22 marca 2016 19:14
1/6
PLANTS kampania Paprocki & Brzozowski
Copyright @materiały prasowe
1/6

Jessica Mercedes weszła we współpracę z duetem projektantów Paprocki & Brzozowski. Zapozowała u boku nagiego modela w prześwitującej kreacji... Podoba wam się? Zdania komentatorów mody i internautów są podzielone

 

Popularna blogerka zaprezentowała ubrania z linii PLANTS, dedykowanej młodszym klientkom. Jessica ma mnóstwo młodych czytelniczek, więc jej udział w kampanii to przepis na marketingowy strzał w dziesiątkę.

Paprocki & Brzozowski lubią prowokować – w ich kolekcjach jest dużo wyzywających kreacji. Tak jest i w tym przypadku, a sesja zdjęciowa reklamująca PLANTS wprost ocieka seksem! Duże dekolty, przezroczystości i zupełnie nagi model - Jacek Jelonek z D'Vision, który razem z Jessicą pozuje w otoczeniu inspirowanym Klubem 65 – legendarną mekką nowojorskich artystów lat 70.

 

W odbiorcach sesja wzbudziła mieszane uczucia. Tobiasz Kujawa, autor bloga Freestyle Voguing nie zostawił na kampanii suchej nitki. Zarzucił jej kicz, brak smaku i epatowanie seksem. - Ze wszystkich zdjęć z najnowszej kampanii duetu Paprocki i Brzozowski, której twarzą została mistrzyni ekspresji, cesarzowa pozy, imperatorka tekstyliów #‎JessicaMercedes‬, to właśnie poniższe jest moim prze-ulubionym. Zdecydowanie najbardziej mnie, ekhm, satysfakcjonuje. A właściwie to nie satysfakcjonuje, tylko spełnia moje oczekiwania. Oczywiście nie chodzi mi o kadr ze strojem ducha (chociaż doceniam to mrugnięcie okiem), ale ten przypominający materiały reklamowe... powiedzmy, że salonu masażu. Przyznam szczerze - nie zdawałem sobie sprawy, że estetyka #‎ZzaWycieraczki‬ króluje w tym sezonie – skomentował ironicznie jedno ze zdjęć.

 

Zupełnie inaczej kampanię odebrał szef działu stylowego Party.pl, komentujący też stylizacje gwiazd w magazynie „Flesz. Gwiazdy i styl” - Marcin Brzeziński. - Blogerki wciąż w natarciu. Tym razem wdarły się na terytorium zarezerwowane dla modelek. Moim zdaniem z dużym powodzeniem!  Zmysłowa sesja Jessiki Mercedes jest jedną z lepszych kampanii reklamowych polskich projektantów jakie widziałem – ocenił. Jego zdanie podziela też blogerka Maffashion. - Cała kampania – mega! - napisała w komentarzu.
 

Ciekawe, co babcia blogerki powie na tę sesję, bo niedawno Jessica Mercedes wyznała w VIVIE!: „Babcia zaczęła traktować mnie poważnie dopiero, gdy zaczęłam udzielać wywiadów".

 

Sesja zdjęciowa to nie pierwszy kontakt Jessiki z duetem projektantów. Blogerka często pokazuje się w ubraniach z ich kolekcji. Ostatnio w trakcie paryskiego tygodnia mody mogliśmy ją zobaczyć w białych koronkowych spodniach z kolekcji wiosna-lato 2016.

 

Jessica Mercedes w odważnych spodniach z kolekcji Paprocki & Brzozowski.

 

Zobaczcie jak Paprocki i Brzozowski prowokowali w magazynie VIVA! MODA: „Lepsza niż Vogue”! „VIVA! Moda” zachwyciła polskich projektantów. Nie tylko z powodu nagiej sesji

2/6
 PLANTS kampania Paprocki & Brzozowski
Copyright @materiały prasowe
2/6

Duet Paprocki & Brzozowski o Jessice Mercedes.

- Jest inspirująca młodą dziewczyną. Obserwujemy jej niesamowity rozwój, jej prawdziwą pasję. Jessica kocha modę, tak samo jak my. Bawi się nią i inspiruje inne młode dziewczyny. Jest idealną przedstawicielką młodego pokolenia, do którego skierowana jest nasza kolekcja.

 

Polecamy też: Dzieci Willa Smitha nowymi ikonami mody? Willow i Jaden w kampaniach u największych projektantów

4/6
PLANTS kampania Paprocki & Brzozowski
Copyright @materiały prasowe
4/6

Jessica Mercedes ma wiele fanek. Na Instagramie obserwuje ją aż 456 tysięcy użytkowników. Kampania PLANTS duetu Paprocki & Brzozowski przypadła im do gustu – pod zdjęciami są niemal same pozytywne komentarze. „Rasowa modelka”, „Trochę mi Madonnę przypominasz”, „Sprawdziłaś się w milionie procentów!” - piszą fani.

 

Polecamy też: Zainspiruj się! Zobacz uliczne stylizacje ze światowych stolic mody w najmodniejszych kolorach sezonu!

 

5/6
PLANTS kampania Paprocki & Brzozowski
Copyright @materiały prasowe
5/6

Neony, cekiny i sportowe bluzy z napisami w połączeniu z szykownymi przezroczystościami. Kampania PLANTS duetu Paprocki & Brzozowski jest skierowana do młodszych dziewczyn, które nie boją się ryzykować. Nic dziwnego, że do udziału w niej zaproszono właśnie Jessicę Mercedes, która lubi bawić się modą.

 

Polecamy też: Ekskluzywny wywiad z Anją Rubik w nowym magazynie VIVA! MODA. Poznaj sekrety kariery naszej top modelki!

6/6
PLANTS kampania Paprocki & Brzozowski
Copyright @materiały prasowe
6/6

Autorem dyskotekowej sesji PLANTS jest Łukasz Pukowiec, a Jessicę Mercedes i Jacka Jelonka wystylizowała Magda Jagnicka. Zdjęcia powstały w warszawskim klubie Miłość przy ul. Kredytowej 9.

 

Polecamy też: Polska wiosna! Nowa definicja kobiecości według dziewięciu polskich projektantów.

Wideo

Urszula Dudziak pojawi się w kolejnej edycji The Voice of Poland? Zapytaliśmy!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KLAUDIA EL DURSI: „Nie myślałam o show-biznesie. Ani o pozowaniu do »Playboya«”, mówi uczestniczka „Top Model” i prowadząca program „Hotel Paradise”. Rektor warszawskiej Akademii Teatralnej WOJCIECH MALAJKAT o przemocy i mobbingu w szkołach artystycznych i o tym, dlaczego nie został… nauczycielem w mazurskim miasteczku. KSIAŻĘ WILLIAM I KSIĄŻĘ HARRY: Koniec braterskiej miłości? Historia MIŁKI RAULIN brzmi jak bajka o odważnej dziewczynie, która dzięki marzeniom zdobyła Koronę Ziemi. W cyklu Extra – na fieście w Andaluzji.