VIVA! VIDEO

Jak podróżuje redakcja Vivy

Luksusy, a może... spartańskie warunki? Będziecie zdziwieni!

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 21 sierpnia 2019 10:24

Przygotowanie magazynu Viva! to zawsze dużo stresu i pracy. Dlatego po zamknięciu ostatniego numeru, postanowiłyśmy wyjechać na krótki, ale zasłużony odpoczynek! Jednak nawet gdy odpoczywamy, pracujemy… nad zapełnieniem pamięci smartfona Samsung Galaxy S10+ Performance Edition w ramach wyzwania #1TBChallenge. Nasz patent to mnóstwo zdjęć z wyjazdu. Tym razem, wybrałyśmy się nad polskie morze. Dokładny kierunek? Przepiękne Trójmiasto!

Fot. Mat.autorskie

Spędziłyśmy cztery dni nad Bałtykiem i ani przez chwilę się nie nudziłyśmy. Nasz wyjazd był mocno zróżnicowany – od spartańskich warunków po luksusy ;) Spałyśmy na plaży w Pucku, a rano wykąpałyśmy się… w miejskiej toalecie! Na szczęście, kolejnego dnia miałyśmy już możliwość odpocząć w eleganckim hotelu. Jednak nie leżałyśmy „plackiem” na plaży, tylko korzystałyśmy z nadmorskich atrakcji. Kitesurfing i windsurfing okazał się świetną zabawą, ale i wyzwaniem!

Naszym kolejnym przystankiem była Gdynia. Pokochałyśmy to miasto za urokliwe uliczki, zabytki oraz… rozwinięty system ścieżek rowerowych! Wypróbowałyśmy go na jazdę longboardzie, a zwiedzanie Gdyni z tej perspektywy okazało się być bardzo przyjemne i wygodne. Będąc nad morzem nie mogłyśmy nie zjeść świeżo złowionej ryby, która wprost rozpływała się w ustach.

Fot. Mat.autorskie

Spontaniczne wyjazdy pozwalają nie tylko na przeżycie różnorodnych przygód i odkrywanie nowych miejsc, ale przede wszystkim na zacieśnianie relacji. Miałyśmy na to mnóstwo czasu, ponieważ jak zawsze trasa nad morze obfitowała w niezaplanowane korki:) Obie uwielbiamy uwieczniać wyjątkowe chwile, dlatego podczas naszej podróży towarzyszył nam smartphone Samsung Galaxy S10+ Performance Edition.  Wypełnienie jego 1TB pamięci to nie lada wyzwanie. Mimo robienia naprawdę wieeeeelu zdjęć, nie udało nam się dojść blisko nawet 20%. Jednak wyzwanie nadal trwa, a my się łatwo nie poddajemy!

Obserwujcie #1TBChallenge na naszym Instagramie oraz czekajcie dalsze podsumowania naszych „zmagań” na Viva.pl!

Fot. Mat.autorskie

Artykuł powstał z udziałem marki Samsung

Wideo

Maciej Musiał zadzwonił do Dagmary Kaźmierskiej z przeprosinami. Wcześniej zamieścił w sieci niestosowny komentarz

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MAŁGORZATA ROZENEK-MAJDAN: czy tęskni za mediami, kiedy znowu… włoży szpilki i dlaczego wpada w „dziki szał”, gdy przegrywa. MICHAŁ WRZOSEK: kiedyś sam się odchudził, dziś motywuje i uczy innych, jak odchudzać się z głową. EWA SAMA swoje królestwo stworzyła w… kuchni domu w Miami. ONI ŻYJĄ FIT!: Lewandowska, QCZAJ, Steczkowska, Chodakowska, Klimentowie, Jędrzejczyk, Danilczuk i Jelonek, Paszke, Skura…