Jak córka Cindy Crawford wypadła w kampanii Karla Lagerfelda?

Sabina Zięba 24 lipca 2018 17:30

Choć Kaia Gerber już dwukrotnie współpracowała z Karlem Lagerfeldem biorąc udział w pokazach Chanel, dopiero teraz światło dzienne ujrzała ich pierwsza wspólna kampania.

16-letnia modelka tym razem została twarzą kolekcji na sezon jesień/zima tego roku, stworzonej przez cesarza mody, która inspirowana jest jego zamiłowaniem do architektury oraz streetwearem. Znajdziemy w niej dodatki, jak torebki czy buty, spodnie oraz bluzy z logo projektanta, a także okrycia wierzchnie i biżuterię.

Niemiecki designer wykonał zdjęcia w swoim studiu 7L w Saint-Germain-des-Prés, stylizowanym przez Carine Roitfeld, a męską część kolekcji zaprezentował jego długoletni asystent, Sébastien Jondeau.

Dyrektor generalny marki Karla, Pier Paolo Righi, w specjalnym oświadczeniu wyjawił: „Kiedy Karl po raz pierwszy powiedział nam o swoim pomyśle współpracy z Kaią, wszyscy byliśmy podekscytowani niesamowitym potencjałem i mocą połączenia ich dwóch światów. W ostatnich miesiącach intensywnie pracowaliśmy z Kaią w LA i w naszym studio w Paryżu. To było ekscytujące widzieć jej jasną wizję, pasję i zaangażowanie, a kolekcja z pewnością zainspiruje wiele młodych kobiet”.

Zobaczcie zdjęcia kampanii w naszej galerii!  

1/7
Copyright @ONS
1/7

Kaia Gerber w kampanii Karla Lagerfelda

2/7
Copyright @ONS
2/7

Kaia Gerber w kampanii Karla Lagerfelda

3/7
Copyright @ONS
3/7

Kaia Gerber w kampanii Karla Lagerfelda

4/7
Copyright @ONS
4/7

Kaia Gerber w kampanii Karla Lagerfelda

5/7
Copyright @ONS
5/7

Kaia Gerber w kampanii Karla Lagerfelda

6/7
Copyright @ONS
6/7

Kaia Gerber w kampanii Karla Lagerfelda

7/7
Copyright @Instagram
7/7

Sébastien Jondeau

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.