Louis Vuitton

Louis Vuitton zaczynał jako producent walizek i kufrów podróżnych, które wytwarzał sam w warsztacie. Dziś damskie torebki ze słynnym monogramem LV są synonimem luksusu i elegancji oraz jednym z najczęściej podrabianych towarów na świecie. W 2013 powstał pierwszy w Polsce sklep Louis Vuitton w warszawskim domu mody Vitkac. Ale kluczowym rynkiem dla marki są Chiny, w których ta marka jest tak pożądana, że na niektóre torebki trzeba się zapisywać z wyprzedzeniem. Swój prestiż i pozycję Louis Vuitton budował stopniowo. Eksperymentował z kształtem i materiałem swoich walizek i to jemu przypisuje się współczesny ich wygląd – lekkie materiały, proste krawędzie. Syn założyciela rozszerzył portfolio marki i zaczął jej globalną ekspansję. Ostatnio głośno o wspólnej kolekcji Louis Vuitton i amerykańskiej marki Supreme, do tej pory kojarzonej głównie ze skateboardingiem. Kilkanaście lat temu Supreme bezprawnie wykorzystała logo Louis Vuitton, tym razem firmy postawiły na współpracę. Jak widać, Louis Vuitton idzie z duchem czasu i liczy na przyciągnięcie młodszych klientów.

Najnowsze

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

NATASZA URBAŃSKA: „zawsze druga”. Przez lata żyła z taką łatką. Teraz rozlicza się z przeszłością. JANUSZ LEON WIŚNIEWSKI o wypadku, roli… przypadku w życiu. A także o nowej książce. MICHALINA OLSZAŃSKA: aktorka, skrzypaczka, mama… Jakie tajemnice kryje jej życie? GRZEGORZ ZAWIERUCHA: znany kucharz zaangażował się w akcję Burda Media Polska – TASTErzy. Dlaczego? PODRÓŻE: barokowy pałac w Kamieńcu, nazywany pruskim Wersalem, zasłynął przepychem i jako miejsce romansu pani Walewskiej z Napoleonem.