Louis Vuitton

Louis Vuitton zaczynał jako producent walizek i kufrów podróżnych, które wytwarzał sam w warsztacie. Dziś damskie torebki ze słynnym monogramem LV są synonimem luksusu i elegancji oraz jednym z najczęściej podrabianych towarów na świecie. W 2013 powstał pierwszy w Polsce sklep Louis Vuitton w warszawskim domu mody Vitkac. Ale kluczowym rynkiem dla marki są Chiny, w których ta marka jest tak pożądana, że na niektóre torebki trzeba się zapisywać z wyprzedzeniem. Swój prestiż i pozycję Louis Vuitton budował stopniowo. Eksperymentował z kształtem i materiałem swoich walizek i to jemu przypisuje się współczesny ich wygląd – lekkie materiały, proste krawędzie. Syn założyciela rozszerzył portfolio marki i zaczął jej globalną ekspansję. Ostatnio głośno o wspólnej kolekcji Louis Vuitton i amerykańskiej marki Supreme, do tej pory kojarzonej głównie ze skateboardingiem. Kilkanaście lat temu Supreme bezprawnie wykorzystała logo Louis Vuitton, tym razem firmy postawiły na współpracę. Jak widać, Louis Vuitton idzie z duchem czasu i liczy na przyciągnięcie młodszych klientów.

Najnowsze

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

ANJA RUBIK przed czterdziestką robi podsumowanie. Jakie ma marzenia, co jeszcze pragnie osiągnąć? Czy chce założyć rodzinę? Muzyk BARTEK KRÓLIK zdradza, jak przetrwał trudne momenty i odnalazł szczęście. MANUELA GRETKOWSKA w wyjątkowej rozmowie o AGNIESZCE OSIECKIEJ. Specjalnie na lato: sztuka gotowania blogerki DARII ŁADOCHY, w czym tkwi magia ZAKOPANEGO oraz aktorka KATARZYNA ZAWADZKA w kreacjach od ZIENIA w sesji nad polskim morzem.