W najnowszej kampanii marki Escada wystąpiła Rita Ora. Piosenkarka reklamuje wiosenna kolekcję, a nawet własnoręcznie nadała nowy kształt torebce Heart. Za sprawą gwiazdy zyskała ona teraz mocny, czerwony kolor. Pojawienie się Rity Ory w reklamie niemieckiej firmy może budzić zdziwienie. Jednak zarówno Rita Ora, jak i dowodzący teraz Escadą Niall Sloan uważają ten fakt za zupełnie naturalny. „Escada to marka, z którą dorastałam”, deklaruje piosenkarka. Zaś Niall Sloan dodaje: „Rita Ora to prawdziwa kobieta Escady. Nasza założycielka Margaretha Ley od zawsze projektowała z myślą o kobietach, które potrafiły przebić szklany sufit. Ricie też się to udało”. Pytanie tylko, czy marce dzięki nowej ambasadorce uda się również odmłodzić swój wizerunek?
Rita Ora została ambasadorką Escady!
Czy marka chce odmłodzić swój wizerunek?
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.