Czy marka chce odmłodzić swój wizerunek?

Marcin Brzeziński 25 stycznia 2019 12:29

W najnowszej kampanii marki Escada wystąpiła Rita Ora. Piosenkarka reklamuje wiosenna kolekcję, a nawet własnoręcznie nadała nowy kształt torebce Heart. Za sprawą gwiazdy zyskała ona teraz mocny, czerwony kolor. Pojawienie się Rity Ory w reklamie niemieckiej firmy może budzić zdziwienie. Jednak zarówno Rita Ora, jak i dowodzący teraz Escadą Niall Sloan uważają ten fakt za zupełnie naturalny. „Escada to marka, z którą dorastałam”, deklaruje piosenkarka. Zaś Niall Sloan dodaje: „Rita Ora to prawdziwa kobieta Escady. Nasza założycielka Margaretha Ley od zawsze projektowała z myślą o kobietach, które potrafiły przebić szklany sufit. Ricie też się to udało”. Pytanie tylko, czy marce dzięki nowej ambasadorce uda się również odmłodzić swój wizerunek? 

1/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
1/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

2/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
2/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

3/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
3/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

4/6
v
Copyright @Materiały prasowe
4/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

5/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
5/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

6/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
6/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

Wideo

Wiemy, jak dbać o skórę dojrzałą! 

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

W wielkanocnym numerze Barbara Kurdej-Szatan z mamą i córką opowiadają o rodzinnych tajemnicach, a Joanna Mazur o tym, jak naprawdę wygląda życie niewidomej sportsmenki!