Ubierzcie się w słowa z nadwyraz.com!

Marcin Brzeziński 15 lipca 2018 15:00

Nadwyraz.com to nowa marka, która tworzy produkty inspirowane językiem polskim i polską literaturą. Swoje gusta zaspokoją sympatycy poprawnej polszczyzny dzięki torbie z wymownym napisem „WZIĄĆ!” oraz fani literatury polskiej, dla których przygotowano koszulkę z Kołdrianem – alternatywną wersją Kordiana Słowackiego. Celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób.

Markę założyli koledzy z podstawówki: Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski. Obaj zrezygnowali z pracy w warszawskich korporacjach i zdecydowali się stworzyć firmę, której na polskim rynku dotąd nie było. W ciągu kilku miesięcy zyskali nie tylko oddanych fanów, którzy chętnie angażują się w projekt, ale również kilka tysięcy klientów rozproszonych po całym świecie. W ofercie ich sklepu znajdują się koszulki, bluzy, skarpety i akcesoria. Wszystkie artykuły są produkowane od A do Ż przez polskie manufaktury i cechują się najwyższą jakością. Produkty można kupić w sklepie online pod adresem www.nadwyraz.com, a już niedługo znajdą się także w sklepach stacjonarnych w całej Polsce. 

1/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
1/9

Koszulka marki Nadwyraz.com

2/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
2/9

Skarpetki marki Nadwyraz.com

3/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
3/9

Koszulka marki Nadwyraz.com

4/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
4/9

Torba marki Nadwyraz.com

5/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
5/9

Skarpetki marki Nadwyraz.com

6/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
6/9

Koszulka marki Nadwyraz.com

7/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
7/9

Torba marki Nadwyraz.com

8/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
8/9

Koszulka marki Nadwyraz.com

9/9
Polska marka odzieżowa promująca polszczyznę i polską literaturę
Copyright @Materiały prasowe
9/9

Kubki marki Nadwyraz.com

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

To nie była miłość od pierwszego wejrzenia, ale szybko zamieszkali razem. Teraz czeka ich wielka zmiana!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARYLA RODOWICZ o poczuciu zawodowego niedocenienia, związkach – tych „gorszych, lepszych, bardziej udanych” i swoim azylu. KAROLINA GILON I MATEUSZ ŚWIERCZYŃSKI: ona pojechała do pracy na planie telewizyjnego show, on miał przeżyć przygodę życia jako uczestnik programu… MAREK TORZEWSKI mówi: „W miłości, która niejedno ma imię, są dwa kolory. Albo biel, albo czerń. A ja mam tę biel, a to wielkie szczęście…”.