Prezentują je bardzo rasowi modele!

Marcin Brzeziński 27 listopada 2018 12:30

Dom mody Moncler wypuścił kolejną już kolekcję ubranek dla psów we współpracy z marką Poldo Dog Couture. Wiemy, jak luksusowym brandem jest Moncler. Puchówki z jego logo są obowiązkowym wyposażeniem w najbardziej snobistycznych zimowych kurortach świata. Pewnym zaskoczeniem może być jednak fakt, że produkty luksusowe istnieją również w… świecie mody dla psów. I odpowiednikiem Moncler jest tutaj marka Poldo Dog Couture. Nic dziwnego więc, że obie firmy połączyły swe siły.

Efektem współpracy są puchówki, kombinezony i sweterki w ulubionych kolorach Moncler, czyli, bieli, czerni, czerwieni oraz granacie. Musimy przyznać, że prezentujący je psi modele wyglądają naprawdę znakomicie. Cen projektów z kolekcji The Moncler x Poldo Dog Couture jeszcze nie ogłoszono. Ale znając stawki w Moncler jesteśmy pewni, że zwalają z nóg. Nawet czterech. 

1/5
Ubrania dla psów kolekcja The Moncler x Poldo Dog Couture
Copyright @Materiały prasowe
1/5

Ubrania dla psów z kolekcji The Moncler x Poldo Dog Couture.

2/5
Ubrania dla psów kolekcja The Moncler x Poldo Dog Couture
Copyright @Materiały prasowe
2/5

Ubrania dla psów z kolekcji The Moncler x Poldo Dog Couture.

3/5
Ubrania dla psów kolekcja The Moncler x Poldo Dog Couture
Copyright @Materiały prasowe
3/5

Ubrania dla psów z kolekcji The Moncler x Poldo Dog Couture.

4/5
Ubrania dla psów kolekcja The Moncler x Poldo Dog Couture
Copyright @Materiały prasowe
4/5

Ubrania dla psów z kolekcji The Moncler x Poldo Dog Couture.

5/5
Ubrania dla psów kolekcja The Moncler x Poldo Dog Couture
Copyright @Materiały prasowe
5/5

Ubrania dla psów z kolekcji The Moncler x Poldo Dog Couture.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.