WIDEO VIVY!

Anna Skura, Zosia Ślotała, Ola Żebrowska... Wiemy, jak rozwijają swoje biznesy poza Polską!

Z pomocą przyszedł gwiazdom... Google! O co chodzi?

Artykuł sponsorowany 29 listopada 2019 09:22

Polscy przedsiębiorcy nie muszą mieć kompleksów i śmiało mogą ruszać na podbój zagranicznych rynków. Do tej teorii od lat przekonuje Google, który w ramach projektu Internetowe Rewolucje inspiruje i pomaga właścicielom małych i średnich firm. Wśród nich są między innymi: Jessica Mercedes -założycielka marki odzieżowej Veclaim, Anna Skura, właścicielka The Nusa Store, Zosia Ślotała, założycielka Petite Maison i Aleksandra Żebrowska, która w Francis&Henry sprzedaje artykuły dla młodych mam. Wszystkie panie były obecne na spotkaniu w warszawskiej siedzibie Google’a, gdzie zaprezentowano nowe narzędzie dla przedsiębiorców.

Prezentacja narzędzia Market Finder – relacja

Za nami śniadanie prasowe, w którym udział wzięły przedsiębiorcze gwiazdy, przedstawiciele polskich małych i średnich firm oraz dziennikarze. Podczas spotkania poznaliśmy narzędzie od Google’a, jakim jest Market Finder. Co to takiego? To bezpłatne narzędzie, które wspiera firmy w identyfikowaniu potencjalnych klientów i zwiększaniu sprzedaży eksportowej online. Umożliwia porównywanie potencjału rynkowego różnych państw dla określonej branży i planowanie skutecznej kampanii marketingowej. Dokonuje analizy wyników wyszukiwania dla wskazanego artykułu lub kategorii w skali miesiąca, wysokości produktu krajowego brutto, średniego kosztu kampanii marketingowej czy łatwości prowadzenia biznesu w danym kraju pod kątem np. wymagań prawnych. Dobiera także właściwą strategię komunikacji z przyszłymi klientami, sposób dystrybucji towaru czy najwygodniejsze dla konsumenta formy płatności.

Jessica Mercedes, Google
Fot. Materiały prasowe, Google

Poza Market Finderem firma Google oferuje także bezpłatne szkolenia w zakresie prowadzenia przedsiębiorstwa także poza Polską. Po wypełnieniu formularza na stronie, jeden z 30 ekspertów przyjedzie do Twojej firmy i podczas 3-godzinnego spotkania odpowie na wszystkie Twoje pytania i pomoże wybrać rynek, do którego Twoje produkty lub usługi pasują najbardziej.

Zarówno narzędzia, jak i szkolenia są darmowe, bezstresowe i dostępne w języku polskim. Co dały one polskim gwiazdom, które posiadają własne biznesy? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym wideo. 

Ola Żebrowska, Google
Fot. Materiały prasowe, Google

Ania Skura, Zosia Ślotała, Google
Fot. Materiały prasowe, Google

TAGI #wideo

Wideo

Byli małżeństwem przez 3 lata. Oto historia miłości Agnieszki i Piotra Woźniak-Staraków

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

„Macierzyństwo dało mi poczucie sensu. Teraz patrzę na synka i myślę: Gośka, przecież to on jest twoją przyszłością”, mówi MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA. GOŁDA TENCER i DAWID SZURMIEJ. Matka i syn. Co jest podstawą ich wyjątkowej relacji i historycznej misji? CATHERINE DENEUVE – gwiazda, która zawsze była sobą. STAN BORYS i ANNA MALEADY – wszystko, co robią „z powodu miłości” do siebie.