Czy marka chce odmłodzić swój wizerunek?

Marcin Brzeziński 25 stycznia 2019 12:29

W najnowszej kampanii marki Escada wystąpiła Rita Ora. Piosenkarka reklamuje wiosenna kolekcję, a nawet własnoręcznie nadała nowy kształt torebce Heart. Za sprawą gwiazdy zyskała ona teraz mocny, czerwony kolor. Pojawienie się Rity Ory w reklamie niemieckiej firmy może budzić zdziwienie. Jednak zarówno Rita Ora, jak i dowodzący teraz Escadą Niall Sloan uważają ten fakt za zupełnie naturalny. „Escada to marka, z którą dorastałam”, deklaruje piosenkarka. Zaś Niall Sloan dodaje: „Rita Ora to prawdziwa kobieta Escady. Nasza założycielka Margaretha Ley od zawsze projektowała z myślą o kobietach, które potrafiły przebić szklany sufit. Ricie też się to udało”. Pytanie tylko, czy marce dzięki nowej ambasadorce uda się również odmłodzić swój wizerunek? 

1/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
1/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

2/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
2/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

3/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
3/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

4/6
v
Copyright @Materiały prasowe
4/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

5/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
5/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

6/6
Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę 2019
Copyright @Materiały prasowe
6/6

Rita Ora w kampanii marki Escada na wiosnę i lato 2019.

Wideo

Te kultowe filmowe kwestie Jerzego Stuhra przeszły do historii! Też je uwielbiasz?

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Pierwszy wywiad Agnieszki Radwańskiej po zakończeniu kariery! Andrzej Piaseczny szczerze o… seksie!