Jak brytyjska firma podbiła rynek i serca klientów? 

Aleksandra Trendak 17 lutego 2023 14:30

LUSH jest jedną z firm, które wiele osób może kojarzyć z filmików brytyjskich influncerek, takich jak Zoella, Tanya Burr czy Fleur DeForce, które bardzo często pokazywały przepiękne bomby do kąpieli, zachwalały żele i naturalne mydła oraz inne naturalne kosmetyki do pielęgnacji. Jest to także marka, która rozpowszechniła szampony i odżywki w kostce, które nie tylko są wykonane z najwyższej jakości, naturalnych składników, ale także są less waste i przyjazne środowisku. Nie musimy już lecieć do Londynu, Paryża czy Pragi, aby stacjonarnie zrobić zakupy w LUSH, gdyż pierwszy stacjonarny sklep otwiera się 17 lutego 2023 roku w Warszawie w Złotych Tarasach! Jaka jest historia marki? Czemu konsumenci ją pokochali? Jakie ciekawe i unikatowe produkty znajdziemy w jej ofercie? 

PRZECZYTAJ O: Co powinno się znaleźć w twojej zimowej kosmetyczce?

Historia marki LUSH 

LUSH powstał w 1995 roku w Wielkiej Brytanii i od początku marka stawiała sobie jasne cele w kwestiach zrównoważonego rozwoju, dbania o środowisko naturalne i ochronę praw zwierząt. Założycielami firmy byli: Mo Constantine, Mark Constantine, Rowenda Bird, Helen Ambrosen, Liz Bennett oraz Paul Greeves. Wszystkie kosmetyki są od samego początku produkowane etycznie, żaden ze składników nie jest testowany na zwierzętach, są w stu procentach wegetariańskie, a 92% oferty można zaliczyć do wegańskich wyrobów. Nic dziwnego, że w latach 2010-2016 wszystkie brytyjskie influncerki kochały tę markę, a szczególnie jej kule do kąpieli, które pojawiały się w każdym haulu zakupowym lub filmiku przedstawiającym przytulny i relaksacyjny wieczór. Doceniały nie tylko piękny wygląd kosmetyków, intensywny i aromatyczny zapach, ale także ekologiczne podejście marki. Produkty marki LUSH można zakupić w wielorazowych opakowaniach, a ich produkcja jest od dawna zmniejsza maksymalnie ilość zbędnych opakowań, gdyż ponad 60% produktów ich nie posiada! Między innymi najpopularniejszy produkt marki, czyli szampon w kostce, który został wynaleziony w 1987 roku przez Mo Constantine’a (współzałożycielkę firmy LUSH) i Stan Krysztal (chemika kosmetycznego). Szampon, który zrewolucjonizował rynek powstał całkowicie przypadkowo podczas pracy nad nowym rodzajem mydła! Zamiast nowego rodzaju kostki do mycia Mo i Stan otrzymali kosmetyk, który po spienieniu ma konsystencję idealnie odpowiadającą szamponowi. Odkrycie to zagwarantowało im zdobycie patentu oraz satysfakcję ze stworzenia nowego, przełomowego produktu, który sprawił, że firma stała się globalnym fenomenem. Od momentu wynalezienia szamponu w kostce do października 2021, firma sprzedała ponad 57,6 miliona sztuk produktu na całym świecie, oszczędzając przy tym 167,5 miliona plastikowych butelek. Mark Constatine, współzałożyciel i dyrektor zarządzający firmą opisuje cele marki następująco: 

W LUSH dokładamy wszelkich starań, by do rąk naszych klientów trafiały jak najlepsze produkty, nie tylko pod względem składników. Zależy nam na tym, by nie musieli brać odpowiedzialności za takie kwestie jak recykling opakowania. Dlatego konsekwentnie eliminujemy wszystkie niepotrzebne odpady i dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom lepszy stosunek jakości do ceny kosmetyków. 

Oferta marki LUSH 

LUSH słynie przede wszystkim ze swoich produktów do włosów. Jeśli poszukujecie kosmetyku, który nie tylko oczyści wasze włosy, ale także sprawi, że będą miękkie i błyszczące, koniecznie sięgnijcie po kostkę Godiva, Seanik lub Rehab. Osoby z delikatną skórą głowy powinny zdecydowanie przetestować Angel Hair, a posiadaczki i posiadacze przetłuszczających się włosów powinni sięgnąć po Jumping Juniper, gdyż jest to kostka dedykowana do ich potrzeb.  

Miłośnicy i miłośniczki pielęgnacji pokochają LUSH za ich ogromną ofertę produktów do twarzy, ciała i kąpieli. Szczególnie warto zwrócić uwagę na maseczki, gdyż są one naturalne i fantastycznie działają na skórę, między innymi Cup O’coffe to maska niezwykle pobudzająca o boskim zapachu kawy, która umili wam każdy poranek. W ofercie marki znajdziemy także mnóstwo kremów nawilżających oraz olejków w kostce, które nie tylko wzbogacą nasze domowe SPA, ale także świetnie sprawdzą się w podróży! Sprawdźcie ofertę marki na ich stronie internetowej oraz w sklepie stacjonarnym! 

Generacja Z kocha LUSH nie tylko ze względu na świetną jakość produktów, ich luksusowy wygląd, ale także za to, że dba ona o planetę. Wielu młodych ludzi może wręcz czuć nostalgię odwiedzając pierwszy stacjonarny sklep LUSH w Polsce, gdyż wreszcie mają te produkty na wyciągnie ręki. Nie muszą już marzyć o nich oglądając vlogi Zoelli, która zawsze bardzo chętnie je polecała i pokazywała przepiękne kule, maski oraz balsamy. Zdecydowanie warto sprawdzić asortyment marki i zakochać się w tych ekologicznych produktach, które są jedyne w swoim rodzaju na rynku. Sprawdźcie w naszej galerii nasze rekomendacje!  

1/7
The comforter bąbelkowa kostka 38,50zł
Copyright @Materiały prasowe LUSH
1/7

Kosmetyki marki LUSH: The Comforter bąbelkowa kostka, cena: 38,50zł

2/7
Sleepy balsam do ciała 61,90zł
Copyright @Materiały prasowe LUSH
2/7

Kosmetyki marki LUSH: Sleepy balsam do ciała, cena: 61,90zł

3/7
Sex Bomb 28,50zł
Copyright @Materiały prasowe LUSH
3/7

Kosmetyki marki LUSH: Sex Bomb, cena: 28,50zł

4/7
Seanik szampon do włosów 54,90zł
Copyright @Materiały prasowe LUSH
4/7

Kosmetyki marki LUSH: Seanik szampon do włosów, cena: 54,90zł

5/7
Dexter's dragon egg 28,50zł
Copyright @Materiały prasowe LUSH
5/7

Kosmetyki marki LUSH: Dexter's dragon egg kula do kąpieli, cena: 28,50zł

6/7
Lord of misrule 325zł
Copyright @Materiały prasowe LUSH
6/7

Kosmetyki marki LUSH: Lord Of Misrule perfumy, cena: 325zł

7/7
Charity pot coin balsam do ciała 9,90zł
Copyright @Materiały prasowe LUSH
7/7

Kosmetyki marki LUSH: Charity Pot Coin balsam do ciała, cena: 9,90zł

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KAROLINA SZOSTAK i MARYLA SZOSTAK: córka i matka. Są ze sobą bardzo blisko, ale dają sobie dużo wolności. Nam opowiadają o swojej wyjątkowej więzi. KAROLINA GRUSZKA o swojej chorobie, obywatelstwie córki oraz komu pomaga i dlaczego. JAN PESZEK: diabeł i anioł we mnie. Przewrotna spowiedź dojrzałego człowieka i artysty. NOWA GENERACJA IDOLI: młode pokolenie muzyków, które zawładnęło show-biznesem i zbiorową wyobraźnią.