Marcin Brzeziński 9 lutego 2018 13:30
1/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
1/7

Projektant mody Łukasz Jemioł wypuścił właśnie kolejną odsłonę swojej linii basic. Znajdziemy w niej projekty zarówno dla kobiet i mężczyzn: bluzy, T-shirty oraz kurtkę w stylu bomber jacket. A wszystkie z nowym hasłem BELOVED (z angielskiego: ukochana, ukochany). Co nie powinno dziwić, premiera kolekcji będzie miała miejsce tuż przed świętem zakochanych.

 

Polecamy też: Dlaczego jednen z najpopularniejszych polskich projektantów Łukasz Jemioł mówi o sobie „Babski król”?

 

Prezent na walentynki dla siebie i bliskich

Po sukcesach wcześniejszych kolekcji z hasłami i symbolami m.in. „Love is Basic”, „First Love Second Sex” czy sercem przebitym strzałą, Łukasz Jemioł tym razem postawił na czułą deklaracją uczuć. „Nowe hasło BELOVED określa najbliższych naszemu sercu lub nasze ulubione rzeczy. Wyraża moc więzi, afirmuje czystość i szczerość uczuć. Zawiera same pozytywne emocje, dlatego projekty z tej kolekcji to doskonały pomysł na prezent dla siebie lub bliskich”, komentuje Łukasz Jemioł.

 

Polecamy też: Nie wiecie co podarować drugiej połówce na walentynki? Zobaczcie najlepsze modowe wybory dla niej i dla niego!
 

Ile kosztuje bluza z kolekcji BELOVED Łukasza Jemioła?

Przebojem nowej kolekcji jest bawełniana bluza z haftowanym napisem BELOVED. Jej luźny krój oraz geometryczne cięcia dodadzą nonszalancji każdej stylizacji. Występuje w czterech kolorach w wersji kobiecej oraz w dwóch dla mężczyzn i można ją kupić (cena 469 zł) na www.jemiol.com a także w butikach stacjonarnych.

 

Najnowsza kampania Łukasza Jemioła BELOVED.

 

 

Polecamy też: Czerwień to kolor życia i namiętności. Wybraliśmy najpiękniejsze czerwone kreacje, idealne na WALENTYNKI 2018!

2/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
2/7
3/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
3/7
4/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
4/7
5/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
5/7
6/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
6/7
7/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
7/7

Wideo

Marynarki, kardigany, sukienki maxi, kozaki na słupku. Te produkty będą modne jesienią i zimą 2020/2021

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

ANITA WERNER I MICHAŁ KOŁODZIEJCZYK Dziennikarka TVN i dyrektor redakcji Canal+ Sport. Dziennikarskie DNA połączyli, pisząc razem książkę. A wcześniej... zakochali się w sobie. WOJOWNICZKI Marsz na Wersal, „długi piątek” w Islandii, protesty w wyniku zaostrzenia prawa aborcyjnego w Polsce… Kobiety od zawsze musiały walczyć o swoje prawa. EWA WACHOWICZ – zaskakujący bilans 50-latki. PIOTR MACHALICA o dorastaniu, życiowych rebeliach, miłości i wolności. W cyklu EXTRA Słynny fotograf – Steve McCurry uchwycił w obiektywie niezwykłe relacje między zwierzętami a ludźmi.