Powiedz coś miłego, kampania, oblig
Fot. Materiały prasowe
VIVA! Tylko u nas

Kiedy powiedziałeś komuś coś miłego? Dzięki tej kampanii przypomnisz sobie, jakie to ważne

AS 31 lipca 2017 09:43
Powiedz coś miłego, kampania, oblig
Fot. Materiały prasowe

Na co dzień bardzo często zapominamy, jak ważne jest docenianie naszych bliskich. Czasem wystarczy kilka prostych słów – zwykły komplement. Właśnie dlatego powstała kampania „Prawdziwe historie smakują lepiej”.

 

Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Tak jak jedzenie powinno być pozbawione ulepszaczy i konserwantów, tak i szczere relacje pomiędzy bliskimi „smakują lepiej”, gdy są autentyczne.

 

Starsza para, trzy przyjaciółki, ojciec i syn… Co myślą o swoich codziennych relacjach? Pomimo że okazywanie komuś uczuć zdaje się być oczywiste, przysparza nam wielu trudności. Zobacz, co powiedzieli na temat emocji, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi.

 

 

Akcja Powiedz coś miłego ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują wzajemne relacje. Ma też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

Chcemy, aby ludzie zatrzymali się na chwilę i zastanowili się nad tym, jak dużo mogą zmienić w naszym życiu tak prozaiczne rzeczy jak miłe słowo lub gest. Coś z pozoru prostego, wręcz błahego potrafi być nośnikiem znacznie mocniejszych i głębszych emocji, których często się boimy – mówi odpowiedzialny za kreację kampanii Andrzej Kostuś, dyrektor kreatywny agencji Sixtyone Yards.

Powiedz coś miłego, Landliebe
Fot. Materiały prasowe

Kampania to część akcji wprowadzania na polski rynek nowej marki – Landliebe, wiodącej marki w branży produktów mlecznych w Niemczech.

Wszystko, o czym staramy się powiedzieć w tym eksperymencie – prostota, miłość, autentyczność – to wartości wpisane w DNA marki Landliebe – dodaje Kostuś. – Wierzymy, że w czasach, w których tradycyjna reklama staje się coraz mniej wiarygodna, pełne emocji prawdziwe historie lepiej dotrą do odbiorców i spotkają się z pozytywnym odbiorem.

akcja społeczna 

TAGI #miłość

Wideo

Trendy na wiosnę 2021. Najmodniejsze makijaże na wiosnę 2021.

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

HALINA ROWICKA I ANNA KALCZYŃSKA Jak odnaleźć się w życiu po odejściu ukochanej osoby i czy matka i córka mogą się przyjaźnić. MARIA DĘBSKA o niezależnych kobietach: matce reżyserce, ikonie lat 60. Kalinie Jędrusik, którą zagrała, i o... sobie. MARIUSZ WILCZYŃSKI – malarz, performer, twórca animacji. Jego animowany film „Zabij to i wyjedź z tego miasta” to absolutny światowy hit! Pierwsza w historii Stanów Zjednoczonych kobieta wiceprezydent – KAMALA HARRIS zmienia świat. GRZEGORZ SKAWIŃSKI Życie rockmana w czasach pandemii. W cyklu PODRÓŻE: Czy w tym roku poszusujemy i gdzie – top lista najsłynniejszych zimowych kurortów.