Powiedz coś miłego, kampania, oblig
Fot. Materiały prasowe
VIVA! Tylko u nas

Kiedy powiedziałeś komuś coś miłego? Dzięki tej kampanii przypomnisz sobie, jakie to ważne

AS 31 lipca 2017 09:43
Powiedz coś miłego, kampania, oblig
Fot. Materiały prasowe

Na co dzień bardzo często zapominamy, jak ważne jest docenianie naszych bliskich. Czasem wystarczy kilka prostych słów – zwykły komplement. Właśnie dlatego powstała kampania „Prawdziwe historie smakują lepiej”.

 

Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Tak jak jedzenie powinno być pozbawione ulepszaczy i konserwantów, tak i szczere relacje pomiędzy bliskimi „smakują lepiej”, gdy są autentyczne.

 

Starsza para, trzy przyjaciółki, ojciec i syn… Co myślą o swoich codziennych relacjach? Pomimo że okazywanie komuś uczuć zdaje się być oczywiste, przysparza nam wielu trudności. Zobacz, co powiedzieli na temat emocji, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi.

 

 

Akcja Powiedz coś miłego ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują wzajemne relacje. Ma też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

Chcemy, aby ludzie zatrzymali się na chwilę i zastanowili się nad tym, jak dużo mogą zmienić w naszym życiu tak prozaiczne rzeczy jak miłe słowo lub gest. Coś z pozoru prostego, wręcz błahego potrafi być nośnikiem znacznie mocniejszych i głębszych emocji, których często się boimy – mówi odpowiedzialny za kreację kampanii Andrzej Kostuś, dyrektor kreatywny agencji Sixtyone Yards.

Powiedz coś miłego, Landliebe
Fot. Materiały prasowe

Kampania to część akcji wprowadzania na polski rynek nowej marki – Landliebe, wiodącej marki w branży produktów mlecznych w Niemczech.

Wszystko, o czym staramy się powiedzieć w tym eksperymencie – prostota, miłość, autentyczność – to wartości wpisane w DNA marki Landliebe – dodaje Kostuś. – Wierzymy, że w czasach, w których tradycyjna reklama staje się coraz mniej wiarygodna, pełne emocji prawdziwe historie lepiej dotrą do odbiorców i spotkają się z pozytywnym odbiorem.

akcja społeczna 

TAGI #miłość

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Maciej Musiał zadzwonił do Dagmary Kaźmierskiej z przeprosinami. Wcześniej zamieścił w sieci niestosowny komentarz

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.