Teraz nieszablonowe ubrania wkroczyły także na polski rynek!

Artykuł sponsorowany 20 września 2019 10:40

Holenderska marka 10DAYS to harmonia między modą, wygodą i sportem. Dzięki swojej niezwykłej filozofii przyciąga do siebie miliony kobiet z całego świata. Poznajcie jej sekret!

Filozofia marki 10DAYS - natura&wolność

Marka 10DAYS została stworzona dla kobiet ceniących swoją niezależność i wolność. Jej motywem przewodnim jest kreowanie i projektowanie mody w rytmie slow life. Naturalne tkaniny, śmiałe kroje i wyszukane kolory mają nas otulać i sprawiać, że czujemy się komfortowo, a jednocześnie stylowo i oryginalnie. 

Każdy produkt 10DAYS, niezależnie od kolekcji pasuje do siebie, dzięki czemu stwarza pole do zabawy w aranżacje, ograniczone jedynie przez naszą wyobraźnię.

Marka szczególnie troszczy się także o to, by wytwarzać ubrania z poszanowaniem praw pracowników i środowiska, dlatego nie przenosi produkcji na Bliski Wschód, a prawie w całości realizuje ją w Europie.

(...)
Pomyśl.

Pomyśl o najbardziej relaksującym momencie.
Pomyśl o leniwym niedzielnym popołudniu.
Albo o spokojnym, długim spacerze w lesie.

Zatrzymaj się.
Zatrzymaj ten moment.
I zapamiętaj to uczucie.
My zachowaliśmy to uczucie.
Nie zakorkowaliśmy go w butelce.
Nie uwięziliśmy w klatce.
Nie schwytaliśmy w pułapkę.

My je uszyliśmy.

Zatrzymaj ten moment na zawsze.

Wybieraj 10Days.
Codziennie.

(...)

10DAYS: Be Unexpected Or Simple, Never Regular

Zgodnie ze swoim mottem przewodnim, 10Days nie podąża za trendami, lecz kreuje własne. Wraz ze swoją innowacyjnością idzie pod prąd. Dla marki najważniejsze jest bowiem, aby czuć się dobrze we własnym ciele, niezależnie od  płci, sylwetki i wieku. 

Do sklepów wszedł właśnie Chapter 09 (wrzesień), który przepięknie dopasowuje się do poprzednich odsłon 10DAYS i kolekcji unisex - Best Basics.

Najnowsze i basic'owe projekty 10DAYS dostępne są w jedynym, monobrandowym sklepie marki w warszawskim Domu Mody Klif  oraz w wielu salonach oferujących kolekcje premium na terenie całego kraju.

Zobacz nowy lookbook:

Materiał powstał we współpracy z marką 10DAYS.

1/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
1/6

Kampania 10DAYS, Chapter 06.

2/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
2/6

Kampania 10DAYS, Chapter 07.

3/6
10 Days, Chapter 08
Copyright @Materiały prasowe
3/6

Kampania 10DAYS, Chapter 08.

4/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
4/6

Kampania 10DAYS, Chapter 07.

5/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
5/6

Kampania 10DAYS, Chapter 09.

6/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
6/6

Kampania 10DAYS, Chapter 08.

Wideo

Dziś wypada 3. rocznica ich ślubu. Oto historia miłości Agnieszki i Piotra Woźniak-Staraków

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Wydanie de Luxe VIVA!, a w nim: ANJA RUBIK o tym, jak się czuje w roli singielki i o planach na przyszłość. Intymna sesja KINGI KORTY z synkiem GREYSONEM i inspirująca rozmowa na temat późnego macierzyństwa. Skandalista i geniusz – ELTON JOHN. RODZINA KOKCZYŃSKICH, właścicieli Park Cafe w Konstancinie, o tym, jak stworzyć „fajne miejsce”.