Teraz nieszablonowe ubrania wkroczyły także na polski rynek!

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 20 września 2019 10:40

Holenderska marka 10DAYS to harmonia między modą, wygodą i sportem. Dzięki swojej niezwykłej filozofii przyciąga do siebie miliony kobiet z całego świata. Poznajcie jej sekret!

Filozofia marki 10DAYS - natura&wolność

Marka 10DAYS została stworzona dla kobiet ceniących swoją niezależność i wolność. Jej motywem przewodnim jest kreowanie i projektowanie mody w rytmie slow life. Naturalne tkaniny, śmiałe kroje i wyszukane kolory mają nas otulać i sprawiać, że czujemy się komfortowo, a jednocześnie stylowo i oryginalnie. 

Każdy produkt 10DAYS, niezależnie od kolekcji pasuje do siebie, dzięki czemu stwarza pole do zabawy w aranżacje, ograniczone jedynie przez naszą wyobraźnię.

Marka szczególnie troszczy się także o to, by wytwarzać ubrania z poszanowaniem praw pracowników i środowiska, dlatego nie przenosi produkcji na Bliski Wschód, a prawie w całości realizuje ją w Europie.

(...)
Pomyśl.

Pomyśl o najbardziej relaksującym momencie.
Pomyśl o leniwym niedzielnym popołudniu.
Albo o spokojnym, długim spacerze w lesie.

Zatrzymaj się.
Zatrzymaj ten moment.
I zapamiętaj to uczucie.
My zachowaliśmy to uczucie.
Nie zakorkowaliśmy go w butelce.
Nie uwięziliśmy w klatce.
Nie schwytaliśmy w pułapkę.

My je uszyliśmy.

Zatrzymaj ten moment na zawsze.

Wybieraj 10Days.
Codziennie.

(...)

10DAYS: Be Unexpected Or Simple, Never Regular

Zgodnie ze swoim mottem przewodnim, 10Days nie podąża za trendami, lecz kreuje własne. Wraz ze swoją innowacyjnością idzie pod prąd. Dla marki najważniejsze jest bowiem, aby czuć się dobrze we własnym ciele, niezależnie od  płci, sylwetki i wieku. 

Do sklepów wszedł właśnie Chapter 09 (wrzesień), który przepięknie dopasowuje się do poprzednich odsłon 10DAYS i kolekcji unisex - Best Basics.

Najnowsze i basic'owe projekty 10DAYS dostępne są w jedynym, monobrandowym sklepie marki w warszawskim Domu Mody Klif  oraz w wielu salonach oferujących kolekcje premium na terenie całego kraju.

Zobacz nowy lookbook:

Materiał powstał we współpracy z marką 10DAYS.

1/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
1/6

Kampania 10DAYS, Chapter 06.

2/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
2/6

Kampania 10DAYS, Chapter 07.

3/6
10 Days, Chapter 08
Copyright @Materiały prasowe
3/6

Kampania 10DAYS, Chapter 08.

4/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
4/6

Kampania 10DAYS, Chapter 07.

5/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
5/6

Kampania 10DAYS, Chapter 09.

6/6
10_Days_Austria_Chapter_08
Copyright @Materiały prasowe
6/6

Kampania 10DAYS, Chapter 08.

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Jedno zdjęcie Roxie Węgiel wywołało lawinę komentarzy. Odpowiedziała: „Ludzie muszą się przyzwyczaić, że jest inaczej”

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARCELA I MICHAŁ KOTERSCY: w styczniu powiedzieli sobie „tak”, ale to niejedyna rewolucja w ich życiu. KATARZYNA ŻAK: o tym, co jest jej największym szczęściem i czego najbardziej żałuje. ANDREA CAMASTRA: dla zdobywcy gwiazdki przewodnika Michelin gotowanie jest jak teatralny spektakl. ALDONA ORMAN Z CÓRKĄ IDALIĄ w rozmowie pełnej metafizyki, ale też zwykłej codzienności. SWIFT, CYRUS, EILISH, GOMEZ, DUA LIPA: idolki zbiorowej wyobraźni.