Xymena Borowiecka 15 września 2017 12:30
1/8
Copyright @Instagram
1/8

Gwiazdy sygnują swoim nazwiskiem ubrania, bieliznę czy kosmetyki, ale to udział w kampanii reklamowej perfum uznawany jest za największe wyróżnienie. W tym sezonie do grona ambasadorów marek wkroczyły zupełnie nowe twarze. Ale mamy też wielkie i piękne powróty!
 

Najbardziej wyczekiwane premiery perfum 2017!



Jesień 2017 rok obfituje w ważne dla świata beauty premiery – pierwszy od 15 lat zapach Chanel, nowa odsłona  kultowego "Obsession" od Calvina Kleina ukazana na biało-czarnych fotografiach czy całkowicie nowy, szalenie zmysłowy zapach Gucci, reklamowany przez rozchwytywaną w Hollywood - Dakotę Johnson.

Największe zaskoczenie tego roku? Film i kampania promująca zapachy "The One" od Dolce&Gabbana, w których udział wzięli aktorzy kultowego serialu "Gra o tron". Premiera perfum zbiegła się w czasie z finałem siódmego sezonu.
 

Zobacz także: Najbardziej kontrowersyjne perfumy tego sezonu? „Fucking Fabulous” Toma Forda. Wiemy, skąd wzięła się ich nazwa!


Kto spośród postaci kina, sztuki i mody wygląda najlepiej w reklamowej odsłonie? 

2/8
Copyright @Instagram
2/8

Dakota Johnson dla Gucci Bloom
 

W dniu, w którym ogłoszono, że to właśnie ona będzie ambasadorką nowych perfum domu mody Gucci, aktorka pojawiła się towarzystwie dyrektora kreatywnego marki – Alessandro Michele – na prestiżowej gali MET, czym wzbudziła ogromne zainteresowanie mediów.

Nowa muza projektanta, Dakota Johnson, znana głównie z serii "50 Twarzy Greya" w kampanii występuje razem z artystką Petrą Collins i modelką Hari Neff.

 

Miejski Ogród Gucci
 

Kampania została zrealizowana w Nowym Jorku. Autorem niezwykłych zdjęć przedstawiających gwiazdy na tle miejskiego ogrodu jest Glen Luchford, ulubiony fotograf marki.

Jak mówi dyrektor kreatywny marki, Alessandro Michele:

Zainspirowało nas to, jak zapach potrafi nas przenieść w fantazyjne, nieistniejące naprawdę miejsca. Ta kampania jest surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.


Jak pachnie Gucci Bloom?

Zapach określany jest jako „elissir di fiore” – esencja kwiatowa - powrót do włoskiej sztuki perfumiarskiej i do naturalnych kwiatów. Twórcą kompozycji zapachowej jest Alberto Morillas. Perfumy są zmysłowym miksem jaśminu wielkolistnego, tuberozy, korzenia irysa i wiciokrzewu.


Zobacz także: Zobacz najciekawszą kampanię sezonu! Gucci proponuje projekty nie z tego świata

3/8
Copyright @Instagram
3/8

Emilia Clarke i Kit Harrington dla The One od Dolce&Gabbana

To z pewnością będą ulubione zapachy fanów serialu "Gra o tron"! Włoski dom mody Dolce&Gabbana właśnie zaprezentował nowe perfumy The One dla niej i dla niego. 

Gwiazdami kampanii zostali serialowi Jon Snow i Daenerys Targaryen, czyli Kit Harrington i Emilia Clarke. Oto jak Domenico Dolce i Stefano Gabbana uzasadnili swój wybór:
 

Emilia Clarke, czyli muza idealna

Idealnie uosabia kobietę Dolce & Gabbana: jest promienna i pełna życia. Jej osobowość i naturalne piękno stanową esencję tej nowej kampanii: radość, spontaniczność, pełnię życia. Ona jest Tą Jedyną.


Kit Harrington 

Jest dokładnie taki, jak mężczyzna Dolce&Gabbany: młody, uroczy, charyzmatyczny i z bogatą osobowością. Nie mogliśmy wybrać lepiej!


Aktorzy zdobyli rozgłos właśnie dzięki "Grze o tron", w której grają jedne z głównych ról. Fani ich pokochali, a role, które odgrywają, są już niemalże kultowe. Są rozpoznawalni i uwielbiani przez widzów z całego świata. I świetnie wpasowali się w estetykę i wizję włoskiego domu mody.
 

Zobacz także: Najbardziej kontrowersyjne perfumy tego sezonu? „Fucking Fabulous” Toma Forda. Wiemy, skąd wzięła się ich nazwa!
 

Film promujący perfumy The One

Nowa kampania Dolce&Gabbanna utrzymana jest w tradycyjnym stylu domu mody - osadzona pośrodku hucznej włoskiej biesiady i doskonale podkreśla korzenie oraz temperament projektantów.

W reklamie "The One" aktorzy świetnie bawią się w otoczeniu typowej włoskiej familii - tańczą, śpiewają i... jedzą spaghetti. 

Jak pachnie The One od Dolce&Gabbana?
 


Zamknięty w złotym flakonie, nazywany przez twórców esencją luksusu zapach, stanowi idealne dopełnienie dla wieczorowej stylizacji. 

Woda perfumowana The One jest kwiatowo-orientalna, łączy w sobie współczesne nuty owocowe i klasyczną paletę białych kwiatów. Odnajdziemy w niej aromat odurzającej białej lilii, brzoskwini, bergamotki i piżma.
 

POLECAMY: Przystojniak Tom Hiddleston w najnowszej kampanii Gucci! Nadaje się na nowego Bonda?

4/8
Copyright @Instagram
4/8

Kate Moss dla Obsessed domu mody Calvin Klein


Marka Calvin Klein wykorzystała do promocji nowego zapachu zdjęcia 18-letniej (!) Kate Moss, wykonane w 1993 roku przez Mario Sorrenti'ego, ówczesnego partnera modelki. Sesja odbyła się na Wyspach Dziewiczych, gdzie polecieli tylko we dwoje – bez zespołu fotografów, fryzjerów i makijażystów. Pewnie dlatego efekt jest tak piorunujący!
 

Jak pachnie Obsessed?

Perfumy Obsessed stworzyli Honorine Blanc i Annick Menardo. Nutami głowy są cytrusy, neroli i elemi, nutami serca - lawenda, liść fiołka i szałwia, a nutami bazy - piżmo i ambrette (piżmo ambrowe).
 

Zobacz także: Nowa, erotyczna kampania reklamowa marki Calvin Klein! Tylko dla dorosłych!

5/8
Copyright @Instagram
5/8

Misty Copeland dla Modern Muse od Estée Lauder 


Kampania powstała we współpracy ze Spring Studios oraz reżyserką i fotografką Pamelą Hanson. Spot tworzy opowiadanie wokół pytania Co cię inspiruje?, aby zaangażować kobiety w dyskusję w mediach i na portalach społecznościowych przy użyciu hashtagu #BeAnInspiration. Na ekranie główna bohaterka uczymłode tancerki baletu oraz podkreśla znaczenie budowania relacji z kolejnym pokoleniem. 
 

Ambasadorka zapachu - Misty Copeland jest główną tancerką American Ballet Theatre i pierwszą afroamerykańską primabaleriną w historii tego teatru. Według kreatorów artystycznych marki, idealnie oddaje naturę współczesnej muzy – jest pełna kobiecej siły, wytrwałości, poświęcenia i pasji.
 

Moją pasją jest taniec i dzielenie się z innymi. Uwielbiam przekazywać swoją wiedzę kolejnemu pokoleniu. Przywiązuję również dużą wagę do zapachu, jaki noszę podczas występów. Kampania Modern Muse stanowi doskonałą okazję, aby spojrzeć na moją historię z innej strony. 

- powiedziała amerykańska gwiazda baletu. 

Jak pachnie Modern Muse od Estée Lauder?

Jest kwiatowy i ciepły. Idealnie pasuje do pewnej siebie kobiety sukcesu, stanowią doskonałe uzupełnienie jej aktywnego i dynamicznego trybu życia. Nuta głowy - mandarynka, nuty serca to tuberoza, lilia, płatki kwiatów, wiciokrzew, jaśmin sambak, chiński jaśmin, natomiast nuty podstawy - wanilia, piżmo, nuty drzewne, paczuli, ambra, liść paczuli.
 

Zobacz także: Polka twarzą linii kosmetyków stworzonej przez Victorię Beckham!

6/8
Copyright @Instagram
6/8

Kristen Stewart twarzą zapachu Gabrielle od Chanel
 

W maju świat mody obiegła wiadomość o pierwszej od 15 lat premierze zapachu francuskiej marki. Twarzą kompozycji została oczywiście ambasadorka paryskiej marki – Kristen Stewart.
 

Premiera perfum to równocześnie zwieńczenie roku 2017, który marka poświęciła w całości swojej założycielce – Gabrielle Chanel. Zainicjowało go ujawnienie nowego projektu torebki (oczywiście o nazwie Gabrielle) oraz stopniowo odkrywana seria spotów z serii Inside Chanel, tym razem skupionych na postaci legendarnej Coco.


Nowa rola Kirsten Stewart

Film reklamujący zapach Gabrielle, w którym Kirsten uwalnia się z symbolicznego kokonu i ucieka do światła, został wyreżyserowany przez Ringana Lidwige'a.  Ścieżka dźwiękowa do której tańczy aktorka to  piosenka Beyoncé - "Runnin". Dzięki niej i energii Kirsten, spot robi wrażenie i silnie zapada w pamięć.
 

Jak pachnie Gabrielle Chanel?


Zapach został wykreowany przez Oliviera Polge'a. Gabrielle to zmysłowy miks ylang-ylang, jaśminu, kwiatu pomarańczy, tuberozy, drzewa sandałowego i białego piżma. Subtelne nuty grejpfruta, mandarynki i czarnej porzeczki sprawiają, że czujemy się dzięki nim jak w rajskim ogrodzie.

 

Zobacz także: Cara Delevingne i Lily-Rose Depp zostały bohaterkami najnowszej kampanii Chanel!

7/8
Copyright @Materiały prasowe
7/8

Andre Hamann dla Trussardi Riflesso

Ten niemiecki model i niekwestionowana gwiazda Instagrama  z ponad milionem followersów to nowa twarz marki i zapachu Riflesso. To duża zmiana, bo do tej pory w kampaniach perfum występowali najczęściej członkowie rodziny Trussardi.

Spot został nakręcony na włoskim wybrzeżu w okolicach Genui. W rolach głównych pojawia się oczywiście Andre oraz... stylowy kabriolet i motocykl. Historia opowiada o ucieczce od korporacyjnego życia i powrocie do domu, do korzeni. Robi wrażenie.
 

Jak pachnie Trussardi Riflesso?


Kompozycję stworzyła Véronique Nyberg – sławna kreatorka zapachów, ceniona za kreatywność i umiejętne równoważenie intensywnych emocji i naukowego podejścia. Nutami głowy są bergamotka, różowy grejpfrut i zielone jabłko, nutami serca - geranium, liście fiołka i lawenda, a nutami bazy - skóra, wetyweria i fasolka tonka.


Zobacz także: Męskie ubrania i dodatki przechodzą transformację w damskiej szafie. Zobacz sesję z VIVA! MODA

8/8
Copyright @Instagram
8/8

POPTASTIC od Poppy Delevingne dla Jo Malone

Legendarna londyńska marka perfumeryjna Jo Malone zaprosiła do współpracy swoją stałą ambasadorkę i brytyjską it-girl, Poppy Delevingne – siostrę słynnej modelki i aktorki Cary DelevingnePoppy od dwóch lat jest twarzą marki – promuje nowości oraz pojawia się na oficjalnych wydarzeniach. Tym razem miała nieco inne zdanie.
 

Jo Malone postanowiła odświeżyć bowiem dwa ikoniczne zapachy: Orange Blossom i Tuberose Angelica. Modelka podkręciła propozycje marki swoją energią i zabawną osobowością. Efekty są naprawdę zaskakujące!

Spod jej ołówka wyszły dwa flakoniki Poptastic – upstrzone kolorowymi kropkami przypominającymi abstrakcyjne dzieło współczesnego artysty. Proste dotychczas buteleczki uzyskały zupełnie nową odsłonę.
 

Jak pachną ulubione zapachy Poppy od Jo Malone?
 

Orange Blossom to świeży zapach na dzień bazujący na nutach cytronu, klementynki, kwiatu afrykańskiej pomarańczy i lotosu. Modelka pachniała nim w dniu swojego ślubu w 2014 roku. Z kolei Tuberose Angelica to zmysłowy miks dzięgla, tuberozy i ambry, idealnie sprawdzający się jako aromat na wieczór.
 

Zobacz także: Jakie lody lubią Cara Delevingne i Jeremy Scott z Moschino?

18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
Dodatkowe -20% na kolekcję SS2024
Dodatkowe -20% na kolekcję SS2024
-20% dodatkowego rabatu na kol... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA2024
Zobacz
+
Dodatkowe -20% na kolekcję SS2024
Online
Stacjonarnie

-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA2024
Zobacz
Rabat 25% na zakupy za min. 499 zł
Rabat 25% na zakupy za min. 499 zł
Rabat 25% na zakupy za minimum... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO25
Zobacz
+
Rabat 25% na zakupy za min. 499 zł
Online

Rabat 25% na zakupy za minimum 499 zł w sklepie internetowym www.karcher.pl. Oferta dotyczy produktów nieprzecenionych z kategorii Home&Garden i nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO25
Zobacz
-20% na wybrane produkty
-20% na wybrane produkty
Rabat 20% na produkty do pielę... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO
Zobacz
+
-20% na wybrane produkty
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na produkty do pielęgnacji twarzy skłonnej do niedoskonałości. Oferta obejmuje wybrane produkty z linii Calendula, Clearly Corrective oraz Anti-Blemish. Rabat dostępny w sklepach stacjonarnych i na kiehls.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO
Zobacz
do -40%
do -40%
Rabat do -40% na wszystkie but... więcej»
Kod rabatowy:ZAKUPY
Zobacz
+
do -40%
Online

Rabat do -40% na wszystkie buty i torebki z kodem: ZAKUPY. Oferta dostępna sklep.carinii.com.pl. Szczegóły na stronie.  

Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 649 zł.  

Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 519,20 zł

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:ZAKUPY
Zobacz
-30% na całą ofertę kosmetyków
-30% na całą ofertę kosmetyków
Rabat -30% na ofertę kosmetykó... więcej»
Kod rabatowy:SZ2024
Zobacz
+
-30% na całą ofertę kosmetyków
Online

Rabat -30% na ofertę kosmetyków marki Bielenda, obowiązuje na bielenda.com. Szczegóły na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZ2024
Zobacz
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Moda ORSAY oferuje każdej kobi... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA
Zobacz
+
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Online
Stacjonarnie

Moda ORSAY oferuje każdej kobiecie możliwość poczucia się sobą niezależnie od sytuacji, nastroju czy rozmiaru ubrania. Skorzystaj z dodatkowej 20% zniżki na wszystko w sklepach stacjonarnych i na orsay.pl. Zniżka nie dotyczy bonów podarunkowych. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA
Zobacz
REKLAMA

Wideo

Bogna Sworowska o pracy w modelingu kiedyś i dziś…

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.