Sabina Zięba 30 lipca 2017 14:00
1/15
Copyright @Materiały prasowe
1/15

Najnowsza kampania włoskiego domu mody robi niesamowite wrażenie. Już sam jej tytuł "Far, far away with Gucci" nawiązuje do kultowych "Gwiezdnych wojen". Dyrektor artystyczny Gucci, Alessandro Michele, od lat zaskakuje nowoczesnymi projektami czyniąc markę jedną z najbardziej pożądanych na świecie. François-Henri Pinault, prezes i dyrektor generalny holdingu Kering, powiedział: "Marka Gucci zawsze skupiała uwagę i podekscytowanie za sprawą swoich innowacyjnych i charakterystycznych produktów oraz kolekcji, aż stała się najbardziej znanym włoskim domem mody oraz jedną z najbardziej ikonicznych i wiodących firm na rynku dóbr luksusowych na świecie. Alessandro Michele posiada odpowiednie cechy, jak i wizję potrzebne do wprowadzenia nowoczesnej perspektywy do Gucci oraz poprowadzenia marki do nowego, kreatywnego rozdziału jej historii".

Polecamy też: Czy najnowsza kampania reklamowa domu mody Gucci to plagiat?

Alessandro tym razem zainspirował się latami 50. i 60. To właśnie wtedy człowiek po raz pierwszy poleciał w kosmos i wylądował na Księżycu. Równocześnie powstawały takie filmy, jak "Potwór z Czarnej Laguny" (1954), "Zakazana planeta" (1956) czy "Star Trek" (1966), a później "Gwiezdne wojny" (1977). Te pozycje kina science fiction stały się motywem przewodnim w kampanii Gucci na jesień/zimę 2017/2018. Na ujęciach widzimy niesamowite dinozaury, roboty i kosmitów. Ta psychodeliczna i surrealistyczna kampania jest dziełem brytyjskiego fotografa, Glena Luchforda. Zobacz najlepsze zdjęcia w naszej galerii!


Polecamy też: Boho-chic wciąż nie wychodzi z mody! Zobacz najlepsze propozycje sukienek

2/15
Copyright @Materiały prasowe
2/15

3/15
Copyright @Materiały prasowe
3/15

4/15
Copyright @Materiały prasowe
4/15

5/15
Copyright @Materiały prasowe
5/15

6/15
Copyright @Materiały prasowe
6/15

7/15
Copyright @Materiały prasowe
7/15

8/15
Copyright @Materiały prasowe
8/15

9/15
Copyright @Materiały prasowe
9/15

10/15
Copyright @Materiały prasowe
10/15

11/15
Copyright @Materiały prasowe
11/15

12/15
Copyright @Materiały prasowe
12/15

13/15
Copyright @Materiały prasowe
13/15

14/15
Copyright @Materiały prasowe
14/15

15/15
Copyright @Materiały prasowe
15/15

Wideo

Zobaczcie 12 najgorętszych trendów na wiosnę 2020!

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

BEATA TADLA: „Obiecaliśmy sobie z Rafałem, że nie będziemy opowiadać o naszym związku w mediach. Rafał nie jest osobą publiczną”. Dlaczego SZYMON MAJEWSKI mówi o sobie: „dożywotni maminsynek”? Aneta Hickinbotham produkowała głośną „Ostatnią rodzinę”, nominowane do Oscara „Boże Ciało” i pracowała przy filmie „Troja”. Dlaczego została producentką, a nie… lekarzem? A także oscarowe zaskoczenia i karnawałowe szaleństwo w Rio.