Zobaczcie wyjątkowe zdjęcia!

Sabina Zięba 1 lutego 2019 14:30

Od momentu, gdy Ricardo Tisci objął stanowisko dyrektora kreatywnego Burberry, zarządził w kultowej marce wiele zmian. Transformacji uległo popularne logo i projekty marki, a nowością stała się identyfikacja graficzna poprzez print. Teraz światło dzienne ujrzała debiutancka kampania powstała pod okiem projektanta, która wprowadza świeżość, różnorodność i nową energię.

Sesja wizerunkowa promująca kolekcję na wiosnę i lato 2019 roku jest niezwykle barwna oraz nowoczesna. Pracowało nad nią aż sześciu fotografów, wśród których znalazły się zarówno nowe talenty, jak i osoby doświadczone w branży (Colin Dodgson, Nick Knight, Peter Langer, Danko Steiner, Hugo Comte oraz Letty Schiterlow). Ubrania prezentowało z kolei 11 modelek i modeli, m. in. Irina Shayk oraz Natalia Vodianowa, a także Stella Tennant, Fran Summers, Claudia Lavender, Rianne van Rompaey, Sora Choi, Anok Yai, Darani, Matteo Ferri i Joe Plunkett. 

Sam Tisci wyjawił, że przy tworzeniu miał na uwadze dziedzictwo marki i jej wartości, ale także wielokulturowe społeczeństwo Wielkiej Brytanii: „Zainspirowało mnie to, jak bardzo Londyn - miasto, które sprawiło, że zamarzyłem o zostaniu projektantem - ewoluował. Ta kolekcja jest świętem kultury, tradycji i kodów tego historycznego domu mody oraz eklektyzmu, który sprawia, że Wielka Brytania jest tak pięknie zróżnicowana”.

Zobaczcie tę niezwykłą sesję w naszej galerii! Jak Wam się podoba?  

1/8
Copyright @Materiały prasowe
1/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

2/8
Copyright @Materiały prasowe
2/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

3/8
Copyright @Materiały prasowe
3/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

4/8
Copyright @Materiały prasowe
4/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

5/8
Copyright @Materiały prasowe
5/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

6/8
Copyright @Materiały prasowe
6/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

7/8
Copyright @Materiały prasowe
7/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

8/8
Copyright @Materiały prasowe
8/8

debiutancka kampania Ricardo Tisci dla Burberry: s/s 2019

Wideo

Byli małżeństwem przez 3 lata. Oto historia miłości Agnieszki i Piotra Woźniak-Staraków

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

„Macierzyństwo dało mi poczucie sensu. Teraz patrzę na synka i myślę: Gośka, przecież to on jest twoją przyszłością”, mówi MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA. GOŁDA TENCER i DAWID SZURMIEJ. Matka i syn. Co jest podstawą ich wyjątkowej relacji i historycznej misji? CATHERINE DENEUVE – gwiazda, która zawsze była sobą. STAN BORYS i ANNA MALEADY – wszystko, co robią „z powodu miłości” do siebie.