Zobaczcie, jak moda wykracza poza pokolenia!

Sabina Zięba 30 sierpnia 2018 15:30

Kolekcje tworzone przez dom mody Helmut Lang za każdym razem urzekają oszczędnymi w formie monochromatycznymi ubraniami, które doskonale wpasowują się zarówno w dzienne, jak i wieczorowe zestawy. Ponadczasowe stylizacje według zasad klasycznej elegancji cieszą się dużą popularnością, a przez to marka nie zaskakiwała swoimi pomysłami. Aż do tej pory!

Światło dzienne ujrzała właśnie kampania The Women of Wales, do której brand zatrudnił... grupę starszych, walijskich kobiet. W ten sposób pragnęli podkreślić, że moda nie poddaje się pokoleniowym stereotypom.

Fotografka Alexandra Leese w wywiadzie dla The Independent powiedziała: „Chciałam celebrować kobiety w wieku często pomijanym w mediach głównego nurtu. Ważne było, aby pokazać, że styl i pasja nie są zarezerwowane dla młodych ludzi. (...) Chcieliśmy znaleźć kobiety z historią do opowiedzenia, która zainspiruje ludzi i wywoła uśmiech na ich twarzach. Zdałam sobie sprawę, że robienie zdjęć prawdziwym ludziom i pokazywanie ich historii i kultury w sposób inspirujący i pozytywny było czymś, co naprawdę robi wrażenie na widzach. Walia wydawała się idealnym wyborem, ponieważ Luke, reżyser i Charlotte, stylistka i reżyserka castingu, mają walijskie korzenie. Walia to piękne miejsce z bogatą, ale niedocenianą kulturą. Pomyślałam, że zasługuje na trochę więcej medialnego czasu”.

Zobaczcie te niezwykłe ujęcia w naszej galerii! Podoba Wam się taki pomysł prezentacji kolekcji na jesień i zimę tego roku?  

1/11
Copyright @Instagram
1/11

78-letnia Gillian prezentowała skórzane, „ostrzejsze” elementy kolekcji.

2/11
Copyright @Instagram
2/11

Kobiety demonstrowały nie tylko ubrania, ale również wytworną biżuterię.

3/11
Copyright @Instagram
3/11

Wśród modelek znalazła się 86-letni Dilys Price, do której obecnie należy niebagatelny rekord - jest najstarszą spadochroniarką na świecie.

4/11
Copyright @Instagram
4/11

Pochodząca z RPA 66-letnia Puleng poznała swojego męża w latach 70., ale niestety stracili ze sobą kontakt po tym jak wróciła do ojczyzny. Odnaleźli się dopiero 6 lat temu i zamieszkali w Merthyr w Walii.

5/11
Copyright @Instagram
5/11

Bohaterką sesji została także 86-letnia emerytowana dyrektorka zakładu pogrzebowego, Margaret.

6/11
Copyright @Instagram
6/11

Do kampanii dołączyła matka w średnim wieku ze swoim synem, by zaprezentować skórzane płaszcze, garnitury, sztuczne futra i dresy.

7/11
Copyright @Instagram
7/11

Na twarzach modelek doskonale widać upływ czasu.

8/11
Copyright @Instagram
8/11

Do sesji załapał się nawet pies Dilys.

9/11
Copyright @Instagram
9/11

Motto Dilys Price brzmi: „Rób to, co chcesz i nie bój się”.

10/11
Copyright @Instagram
10/11

Po kampaniach również innych marek widać, że sztruks w tym sezonie powraca do łask.

11/11
Copyright @Instagram
11/11

Zdjęcia ukazują prawdziwe kobiety, a na Instagramie marki można znaleźć filmiki, na których opowiadają one o swoim życiu.

Wideo

Zobaczcie 12 najgorętszych trendów na wiosnę 2020!

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARYLA RODOWICZ mówi, że nie potrafiłaby być z kimś „bez zakochania”, i wspomina wszystkie swoje miłości. Laureat 8. edycji „Top Model”, DAWID WOSKANIAN, o życiu z zespołem Tourette’a, karierze i o tym, jak sobie radzi ze społecznym ostracyzmem. Jedyny taki wywiad: PAWEŁ DELĄG versus PAWEŁ DELĄG. JENNIFER ANISTON i BRAD PITT – czy miłość po 16 latach od rozstania jest w ogóle możliwa?