Selma Blair w kampanii
Fot. Instagram@selmablair
O tym się mówi

Chora na stwardnienie rozsiane Selma Blair została ambasadorką marki kosmetycznej

Będzie reklamować i współtworzyć niezwykle innowacyjne produkty ułatwiające życie kobietom chorym na SM i Parkinsona

Marta Cieplak 13 czerwca 2022 12:30
Selma Blair w kampanii
Fot. Instagram@selmablair

Selma Blair przez kilka lat walczyła z utrudniającymi życie objawami, które lekarze zrzucali na karb menopauzy. W 2018 roku okazało się jednak, że gwiazda choruje na stwardnienie rozsiane. Aktorka ma trudności z kontrolowaniem ruchów i drży jej głos. Musi też poruszać się o lasce, gorzej widzi i przyznaje, że wiele codziennych czynności jest dla niej nie lada wyzwaniem. Mimo to jako jedna z nielicznych znanych osób chorujących na to schorzenie, publikuje w sieci bardzo szczerze komentarze i zdjęcia nawet z momentów, w których czuje się fatalnie. O jej walce z przeciwnościami i niezwykłej odwadze powstał także film dokumentalny, który można obejrzeć na Netflixie. Selma nie zwalnia tempa – właśnie została dyrektor kreatywną niezwykłej marki kosmetycznej Guide Beauty. Co ją wyróżnia?

ZOBACZ TAKŻE: Poruszające wyznanie Selmy Blair: „Cierpię, ale muszę i chcę wyzdrowieć”

Selma Blair twarzą kosmetyków dla kobiet mających problemy z motoryką

Marka Guide Beauty jest inna niż wszystkie. Choć to brand typowo makijażowy, to jednak wyróżnia go opakowanie i sposób aplikacji produktów. Wszystko po to, by ułatwić ich stosowanie kobietom m.in. ze stwardnieniem rozsianym i Parkinsonem. Skąd ten pomysł?

Założycielka Guide Beauty, Terri Bryant, pracowała jako znana wizażystka, jednak w pewnym momencie zaczęła tracić sprawność w rękach, co bardzo utrudniało jej nakładanie makijażu.  Okazało się, że winowajcą jest choroba Parkinsona. Terri nie załamała się. Wręcz przeciwnie – postanowiła wykorzystać swoją chorobę, by pomóc innym kobietom, które mają problemy z drżeniem rąk i motoryką. I tak powstały kosmetyki wykorzystujące innowacyjne rozwiązania – opakowania, które można pewniej i wygodniej trzymać w dłoni, a co za tym idzie, łatwiej nimi poruszać nawet wtedy, gdy nasze ręce nie są w pełni stabilne. Hitem jest „różdżka” to nakładania eyelinera, która umożliwia wykonanie perfekcyjnej kreski.

Zachwycający jest także tusz do rzęs, który trzyma się zupełnie inaczej niż ten klasyczny. Między palec wskazujący a środkowy wkłada się specjalnie zaprojektowany okrągły element (podobny do tego, który przyczepia się do etui telefonu), co stablizuje uchwyt.

To absolutnie genialny koncept, który ułatwi życie milionom kobiet na całym świecie.

Selma Blair dołączyła do marki na zaproszenie Terri i została dyrektor kreatywną i ambasadorką Guide Beauty. „Dołączenie do Guide Beauty to dla mnie szansa, aby podzielić się z Wami moją miłością do uniwersalnego designu. Razem będziemy tworzyć i promować bardziej inkluzywny świat piękna” napisała na Instagramie Selma Blair. Trzymamy kciuki za kolejne produkty marki, które będzie współtworzyć. 

Redakcja poleca

REKLAMA


Wideo

„Miałem szczęście do kobiet”… Jerzy Stuhr o mamie i babci w ostatnim wywiadzie dla VIVY.pl

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

ANITA SOKOŁOWSKA zdobyła sympatię widzów jako Zuza w „Przyjaciółkach”. Wytańczyła Kryształową Kulę. Teraz przyszedł czas na realizowanie swoich projektów i marzeń. URSZULA DUDZIAK I GRZECH PIOTROWSKI: dwie silne osobowości, dwa pokolenia. Diwa jazzu i wirtuoz saksofonu połączyli siły w niesamowitym projekcie „WE” dla pokoju na świecie. KRZYSZTOF MIRUĆ: architekt z wykształcenia, osobowość telewizyjna, z zamiłowania projektant wnętrz o swojej drodze do sukcesu.