Reklama

Kto jeszcze nie widział nowego klipu Beyonce i Jay-Z do utworu "Apeshit", musi koniecznie nadrobić zaległości. Kawałek ma już na swoim koncie ponad 81 milionów wyświetleń! Nic dziwnego, że zainteresowanie Luwrem dzięki niemu maksymalnie wzrosło. To nie tak, żeby najsłynniejsze muzeum na świecie potrzebowało dodatkowej reklamy, ale warto mieć Beyonce po swojej stronie, prawda?

Reklama

Odwiedzający już teraz mają okazję przejść przez muzeum śladami pani i pana Carter i poczuć się jak w teledysku. Zwiedzanie liczy 17 przystanków - wszystkie uwzględnione są na klipie, choć niektóre z nich tylko na krótkich przebitkach (przez co są trudne do zidentyfikowania). Na początku możemy podziwiać hellenistyczną rzeźbę Nike z Samotraki. Po drodze zatrzymacie się m.in. przy kultowej "Tratwie Meduzy" Théodora Géricault oraz przy "Portrecie pani Récamier" Jacquesa-Louisa Davida. Obchód muzeum kończy się "Portretem Murzynki", autorstwa Marie-Guillemine Benoist. Całość trwa około 1,5 godziny.

Reklama

O miłości Beyonce do Luwru wiedzieliśmy już od kilku lat. W 2013 roku gwiazda zdradziła w wywiadzie dla magazynu FLAUNT, że marzy o upojnej nocy z ukochanym właśnie w tym muzeum lub pod Łukiem Triumfalnym. Czy jest lepszy sposób na ustanowienie hierarchii w show-biznesie niż stworzenie muzycznego arcydzieła w otoczeniu samych arcydzieł?

Kard z teledysku "Apeshit"
Kard z teledysku "Apeshit"
Reklama
Reklama
Reklama