MA
•
16 grudnia 2015 21:33
1/38
Copyright @Versace
1/38
Do tej pory szpilki dla Versace nigdy nie były za wysokie, a suknie zbyt seksowne. Kolekcje kipiały od zmysłów i kolorów. Ale tym razem Donatella Versace wraz ze swoim zespołem projektantów postanowiła pójść inną drogą - zamiast glamour wieczorowych strojów skoncentrowała się na nowoczesnej estetyce mody na dzień. Dobre krawiectwo i precyzyjna konstrukcja to fundamenty najnowszej kolekcji włoskiej marki - Pre-Fall 2016.
"Całość jest mniej krzykliwa niż w poprzednich sezonach, jak na standardy Versace nawet konserwatywna. Opiera się na idei nowoczesnej kobiecości. Zamiast seksu jest wygoda. Te stroje może nosić inteligentna kobieta, która lubi glamour, ale jednocześnie nie jest odporna na praktyczność mody" - zawyrokował magazyn "Vogue".
Zobaczcie także: "Oto piękna i nowoczesna Alicja z Krainy Czarów". Zobaczcie najnowszą kolekcję Gucci
2/38
Copyright @Versace
2/38
3/38
Copyright @Versace
3/38
4/38
Copyright @Versace
4/38
5/38
Copyright @Versace
5/38
6/38
Copyright @Versace
6/38
7/38
Copyright @Versace
7/38
8/38
Copyright @Versace
8/38
9/38
Copyright @Versace
9/38
10/38
Copyright @Versace
10/38
11/38
Copyright @Versace
11/38
12/38
Copyright @Versace
12/38
13/38
Copyright @Versace
13/38
14/38
Copyright @Versace
14/38
15/38
Copyright @Versace
15/38
16/38
Copyright @Versace
16/38
17/38
Copyright @Versace
17/38
18/38
Copyright @Versace
18/38
19/38
Copyright @Versace
19/38
20/38
Copyright @Versace
20/38
21/38
Copyright @Versace
21/38
22/38
Copyright @Versace
22/38
23/38
Copyright @Versace
23/38
24/38
Copyright @Versace
24/38
25/38
Copyright @Versace
25/38
26/38
Copyright @Versace
26/38
27/38
Copyright @Versace
27/38
28/38
Copyright @Versace
28/38
29/38
Copyright @Versace
29/38
30/38
Copyright @Versace
30/38
31/38
Copyright @Versace
31/38
32/38
Copyright @Versace
32/38
33/38
Copyright @Versace
33/38
34/38
Copyright @Versace
34/38
35/38
Copyright @Versace
35/38
36/38
Copyright @Versace
36/38
37/38
Copyright @Versace
37/38
38/38
Copyright @Versace
38/38
agnieszka.kowalska@burdamedia.pl