Będzie hitem sprzedażowym?

Sabina Zięba 4 czerwca 2019 17:30

Gdy w 2015 roku Marc Jacobs zamknął po 14 latach swoją bardziej młodzieżową linię Marc by Marc Jacobs, fani nie kryli zaskoczenia. Według ówczesnych raportów finansowych młodsza marka designera przynosiła 70% całościowych zysków, dzięki niższym cenom oraz dostępności projektów w wielu domach handlowych i galeriach zakupowych na całym świecie. Jacobs chciał jednak uzyskać jedną wspólną estetykę obu marek, dlatego z jednej zrezygnował. Nic nie wskazywało na to, że po pewnym czasie podejmie kolejną próbę!

W zeszłym roku media obiegła informacja, że projektant ponownie otwiera tańszą linię, tym razem The Marc Jacobs. Ubrania te, inspirowane muzyką, sztuką i popkulturą, będą reinterpretowane przez cały sezon, pozostając wiernymi duchowi designera. Sam wyznał: „Te projekty to rzeczy, które można łączyć na swój sposób. Chodzi w nich bardziej o indywidualną stylizację, niż całościowe looki z wybiegu”.

W najnowszej linii Jacobsa znajdziemy zarówno graficzne koszulki czy cekinowe sukienki koktajlowe, jak i torby, buty, biżuterię oraz akcesoria. Jest już dostępna na całym świecie w sklepach Marc Jacobs, wybranych domach towarowych oraz online. Zobaczcie jej ujęcia wykonane przez Hugo Scotta w naszej galerii!  

1/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
1/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

2/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
2/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

3/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
3/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

4/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
4/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

5/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
5/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

6/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
6/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

7/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
7/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

8/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
8/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

9/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
9/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

10/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
10/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

11/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
11/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

12/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
12/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

13/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
13/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

14/14
pierwsza kolekcja nowej marki Marc Jacobs
Copyright @Materiały prasowe, Hugo Scott
14/14

pierwsza kolekcja The Marc Jacobs

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA

Wideo

Krzysztof Miruć oprowadza po swoim domu!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

NATASZA URBAŃSKA: „zawsze druga”. Przez lata żyła z taką łatką. Teraz rozlicza się z przeszłością. JANUSZ LEON WIŚNIEWSKI o wypadku, roli… przypadku w życiu. A także o nowej książce. MICHALINA OLSZAŃSKA: aktorka, skrzypaczka, mama… Jakie tajemnice kryje jej życie? GRZEGORZ ZAWIERUCHA: znany kucharz zaangażował się w akcję Burda Media Polska – TASTErzy. Dlaczego? PODRÓŻE: barokowy pałac w Kamieńcu, nazywany pruskim Wersalem, zasłynął przepychem i jako miejsce romansu pani Walewskiej z Napoleonem.