Marcin Brzeziński 2 marca 2017 10:45
1/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
1/8

Do sprzedaży trafiła właśnie ostatnia odsłona kolekcji, którą dla marki Adidas przygotował projektant Alexander Wang. W jej kampanii reklamowej tak jak poprzednio wystąpił syn Madonny i Guy’a Ritchie, Rocco. Na zdjęciach, których autorem jest legendarny Juergen Teller zobaczymy także Hannę Gaby Odiele, Binx Walton i Lexi Boling. Kampania ma dość przewrotny charakter. Kosztowne ubrania z kolekcji Wang X Adidas prezentowane są bowiem na niej jako sprzedawane na ulicy podróbki…

 

Polecamy też: Alexander Wang zaprojektował kolekcję dla Adidas Originals. Wiemy, kto wystąpił w jej reklamie!

 

Autobus z modą nie odjechał

Być może jest to zabawne nawiązanie do sposobu, w jaki była dystrybuowana była pierwsza część kolekcji. Przypomnijmy, że wrześniu zeszłego roku po Nowym Jorku krążył… specjalny autobus, w którym można było kupić ubrania. Pojazd przejechał również po ulicach Londynu i Tokio, a jego rozkład jazdy zapowiadało instagramowe konto Wanga. Tym razem Adidas nie zdecydował się na tak ekstrawagancki sposób dystrybucji. Najnowsze ubrania - T-shirty, bluzy i czapki z przetworzonym przez Wanga logo Adidasa - będzie można znaleźć w butikach w Nowym Jorku, Paryżu czy Seulu a także w sklepach internetowych. To, że znikną szybko z półek jest pewne. Nas bardziej frapuje pytanie, czy kariera Rocco Ritchie jako modela ograniczy się tylko do współpracy z Adidasem… Zobaczcie kampanię w naszej galerii!

 

Rocco Ritchie w najnowszej kampanii kolekcji Wang X Adidas.

 

Polecamy też: Takich ubrań sportowych jeszcze nie widzieliśmy! A zaprojektował je Pharrell Williams dla Adidasa!

2/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
2/8

Kampania kolekcji Wang X Adidas.

3/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
3/8

Kampania kolekcji Wang X Adidas.

4/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
4/8

Kampania kolekcji Wang X Adidas.

5/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
5/8

Kampania kolekcji Wang X Adidas.

6/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
6/8

Kampania kolekcji Wang X Adidas.

7/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
7/8

Kampania kolekcji Wang X Adidas.

8/8
Kampania Alexander Wang dla marki Adidas
Copyright @Materiały prasowe
8/8

Kampania kolekcji Wang X Adidas.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.