Zobaczcie niezwykłą kampanię z uroczymi dziećmi

Sabina Zięba 23 października 2018 12:30

Bez wątpienia to dzieci są najcięższymi „obiektami” do fotografowania. Nie pozują, są zawsze w ruchu, momentalnie zmieniają im się humory... Równocześnie kieruje nimi autentyczność i naturalność, przez co ich zdjęcia wywołują tak wiele emocji. 

Z tego powodu naszą uwagę zwróciła kampania polskiej firmy Roe & Joe, która urzeka prostotą i delikatnością. Mali modele są ubrani w najnowszą kolekcję Close to nature, wykonaną z pochodzących z recyklingu tkanin i według zasady „zero waste”. Co ciekawe, marka nie wyrzuca nawet skrawków tkanin, a tworzy z nich sznurki do związywania paczek!

Skąd ten pomysł? Założycielka firmy zdradziła, że to natura stała się inspiracją do stworzenia kolekcji, a marzenie o beztroskim dzieciństwie pociech powodem założenia marki. Karolina Jakimiak-Kwaśniewska chce w ten sposób zabrać najmłodszych w świat dziecięcych ubranek i dodatków, które swoją prostotą i elegancją wpiszą się w piękno przyrody oraz podkreślą urok maluchów i subtelność ich ciał.

Jej projekty wyróżniają się minimalistycznym stylem i dbałością o detale, a dominują w nich stonowane kolory, jak odcienie bieli, szarości, zieleni czy burgundu. Sesja, która została wykonana małym modelom również oddaje politykę marki, pokazując roześmiane dzieci wśród pól i wiejskich krajobrazów.

Zobaczcie te niezwykle ujęcia w naszej galerii! Prawda, że są urocze?  

1/10
Copyright @Materiały prasowe
1/10

Według założycielki harmonijne piękno natury i niewymuszona elegancja są tak naprawdę odzwierciedleniem dziecka.

2/10
Copyright @Materiały prasowe
2/10

W kolekcji jesień-zima 2018/19 znalazły się ubranka dla dziewczynek i chłopców od urodzin aż do 8. roku życia.

3/10
Copyright @Materiały prasowe
3/10

Koszule dla chłopców są zapinane na drewniane, biodegradowalne guziki.

4/10
Copyright @Materiały prasowe
4/10

Proste kroje sukienek dla dziewczynek dopełniają falbanki, delikatne marszczenia czy kieszonki wymierzone pod niewielką rączkę.

5/10
Copyright @Materiały prasowe
5/10

Ubranka są szyte ręcznie w Polsce przez lokalnych krawców.

6/10
Copyright @Materiały prasowe
6/10

Projekty mają sprawiać, by ci najmniejsi czuli w nich swobodę ruchów i ekspresję ciała.

7/10
Copyright @Materiały prasowe
7/10

Właścicielce marki zależy, aby rodzice, patrząc na dziecko ubrane w Roe & Joe, zamarzyli o prostym życiu w zgodzie z naturą.

8/10
Copyright @Materiały prasowe
8/10

Kampanię charakteryzuje prostota, naturalność i delikatność.

9/10
Copyright @Materiały prasowe
9/10

Marka postawiła na naturalny len, organiczną bawełnę czy tę w 30% pochodzącą z recyklingu. 

10/10
Copyright @Materiały prasowe
10/10

Kolekcja jest dostępna na stronie marki oraz w showroomie przy ulicy Koszykowej 59/19a w Warszawie. 

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Maciej Musiał zadzwonił do Dagmary Kaźmierskiej z przeprosinami. Wcześniej zamieścił w sieci niestosowny komentarz

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MAŁGORZATA ROZENEK-MAJDAN: czy tęskni za mediami, kiedy znowu… włoży szpilki i dlaczego wpada w „dziki szał”, gdy przegrywa. MICHAŁ WRZOSEK: kiedyś sam się odchudził, dziś motywuje i uczy innych, jak odchudzać się z głową. EWA SAMA swoje królestwo stworzyła w… kuchni domu w Miami. ONI ŻYJĄ FIT!: Lewandowska, QCZAJ, Steczkowska, Chodakowska, Klimentowie, Jędrzejczyk, Danilczuk i Jelonek, Paszke, Skura…