Gdzie pojawiło się pierwszy raz?

Aleksandra Trendak 31 października 2022 11:30

Kultowy włoski dom mody Valentino niedawno zaprezentował nam nową iterację VLogo, którą nazwano Toile Iconographe. Została ona zaprezentowana podczas pokazu “Unboxing Valentino” wiosna-lato 2023, które opiera się na śmiałości i wyrafinowaniu, z którego marka słynie. Jak się teraz prezentuje? Dlaczego dyrektor kreatywny zdecydował się na zmianę logo? Jak prezentują się zdjęcia z najnowszej kampanii. 

ZOBACZ TEŻ: Zendaya i Lewis Hamilton zachwycają w różowej kampanii Valentino

Nowe logo marki Valentino 

Pierpaolo Piccioli kontynuuje odkrywanie nowych możliwości dla marki Valentino, tym razem padło na podążanie za logomanią, którą coraz więcej marek stosuje. Wiele firm w ostatnim czasie postanowiło je zmienić, między innymi Saint Laurent oraz Paprocki i Brzozowski. Dyrektor kreatywny Valentino postanowił jednak podwoić swoje maksymalnie minimalistyczne podejście i zmieć sugestywne VLogo, na delikatną i klasyczną wersję, która teraz widnieje na całej gamie ubrań i akcesoriów pret-à-porter oraz na twarzach modelek i modeli. Nakręcona przez znanego amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, kampania budzi niezwykły podziw i stanowi niezwykłą wizualną manifestację nieustannego ruchu Valentino. Obrazy są napędzane autentycznością i mocą, przedstawiają na nowo wszechświat Valentino przez futurystyczny obiektyw, jednocześnie potwierdzając jego kulturowe dziedzictwo. Warto dodać, że sylwetka kultowego “V” po raz pierwszy pojawiła się w kolekcji wiosna-lato w 1968 roku. Artystyczne zdjęcia Meisela są niezwykle inspirującym efektem graficznym, który rozszerza estetyczne wyobrażenia Valentino i ukazuje spójność włoskiego domu mody na przestrzeni lat. Zdjęcia wykonane na rzecz kampanii charakteryzują się bardzo ciasnymi kadrami, które skupiają się wokół kontrastowych ubrań, kapeluszach, jedwabnych szalikach, paskach oraz torbach, które są całkowicie pokryte charakterystycznym VLogo. Można je także zobaczyć na skórze modeli i modelek! Dominującymi kolorami są zdecydowanie czarny, beżowy, czerwony oraz różowy. Zdaniem marki: 

Narodził się Valentino Toile Iconographe, płótno jest ikonograficzne: obraz jest wszystkimi. Logo staje się wszystkim. Obsesyjne i przesadzone, wyzwalające i wyjątkowe. Oryginalny i elegancki nieusuwalny znak naszych czasów i naszych sprzeczności działania. Logo jako ikona naszych wyborów, nawet tych najbardziej intymnych. 

Zmiana logo marki Valentino to zdecydowanie duży krok, gdyż prezentuje się ono zupełnie inaczej. Choć jest klasyczne i nawiązuje do starego wizerunku marki, daje jej także odrobinę powiewu świeżości i staje się symbolem zmian, które dyrektor kreatywny Pierpaolo Piccioli zapoczątkował. Sprawdźcie w naszej galerii najciekawsze zdjęcia z kampanii.  

1/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
1/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

2/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
2/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

3/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
3/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

4/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
4/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

5/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
5/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

6/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
6/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

7/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
7/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

8/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
8/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

9/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
9/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

10/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
10/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

11/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
11/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

12/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
12/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

13/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
13/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

14/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
14/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

15/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
15/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

16/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
16/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

LENKA I JAN KLIMENTOWIE o trudnej drodze do rodzicielstwa i o tym, jak narodziny Cristiana zmieniły ich związek. ANDRZEJ SEWERYN: czy czuje się autorytetem, czym jest dla niego sztuka i najważniejsze życiowe role. HELENA ENGLERT: dlaczego wolała studiować w Stanach, a potem wróciła do Polski i czy znane nazwisko to atut? LISA MARIE PRESLEY miała bajkowe dzieciństwo, które zakończyło się wraz ze śmiercią ojca, i smutne życie, bo znane nazwisko nie przyniosło jej szczęścia.