Gdzie pojawiło się pierwszy raz?

Aleksandra Trendak 31 października 2022 11:30

Kultowy włoski dom mody Valentino niedawno zaprezentował nam nową iterację VLogo, którą nazwano Toile Iconographe. Została ona zaprezentowana podczas pokazu “Unboxing Valentino” wiosna-lato 2023, które opiera się na śmiałości i wyrafinowaniu, z którego marka słynie. Jak się teraz prezentuje? Dlaczego dyrektor kreatywny zdecydował się na zmianę logo? Jak prezentują się zdjęcia z najnowszej kampanii. 

ZOBACZ TEŻ: Zendaya i Lewis Hamilton zachwycają w różowej kampanii Valentino

Nowe logo marki Valentino 

Pierpaolo Piccioli kontynuuje odkrywanie nowych możliwości dla marki Valentino, tym razem padło na podążanie za logomanią, którą coraz więcej marek stosuje. Wiele firm w ostatnim czasie postanowiło je zmienić, między innymi Saint Laurent oraz Paprocki i Brzozowski. Dyrektor kreatywny Valentino postanowił jednak podwoić swoje maksymalnie minimalistyczne podejście i zmieć sugestywne VLogo, na delikatną i klasyczną wersję, która teraz widnieje na całej gamie ubrań i akcesoriów pret-à-porter oraz na twarzach modelek i modeli. Nakręcona przez znanego amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, kampania budzi niezwykły podziw i stanowi niezwykłą wizualną manifestację nieustannego ruchu Valentino. Obrazy są napędzane autentycznością i mocą, przedstawiają na nowo wszechświat Valentino przez futurystyczny obiektyw, jednocześnie potwierdzając jego kulturowe dziedzictwo. Warto dodać, że sylwetka kultowego “V” po raz pierwszy pojawiła się w kolekcji wiosna-lato w 1968 roku. Artystyczne zdjęcia Meisela są niezwykle inspirującym efektem graficznym, który rozszerza estetyczne wyobrażenia Valentino i ukazuje spójność włoskiego domu mody na przestrzeni lat. Zdjęcia wykonane na rzecz kampanii charakteryzują się bardzo ciasnymi kadrami, które skupiają się wokół kontrastowych ubrań, kapeluszach, jedwabnych szalikach, paskach oraz torbach, które są całkowicie pokryte charakterystycznym VLogo. Można je także zobaczyć na skórze modeli i modelek! Dominującymi kolorami są zdecydowanie czarny, beżowy, czerwony oraz różowy. Zdaniem marki: 

Narodził się Valentino Toile Iconographe, płótno jest ikonograficzne: obraz jest wszystkimi. Logo staje się wszystkim. Obsesyjne i przesadzone, wyzwalające i wyjątkowe. Oryginalny i elegancki nieusuwalny znak naszych czasów i naszych sprzeczności działania. Logo jako ikona naszych wyborów, nawet tych najbardziej intymnych. 

Zmiana logo marki Valentino to zdecydowanie duży krok, gdyż prezentuje się ono zupełnie inaczej. Choć jest klasyczne i nawiązuje do starego wizerunku marki, daje jej także odrobinę powiewu świeżości i staje się symbolem zmian, które dyrektor kreatywny Pierpaolo Piccioli zapoczątkował. Sprawdźcie w naszej galerii najciekawsze zdjęcia z kampanii.  

1/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
1/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

2/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
2/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

3/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
3/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

4/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
4/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

5/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
5/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

6/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
6/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

7/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
7/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

8/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
8/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

9/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
9/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

10/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
10/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

11/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
11/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

12/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
12/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

13/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
13/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

14/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
14/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

15/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
15/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

16/16
Valentino
Copyright @Materiały prasowe
16/16

Najnowsza kampania Valentino celebrująca nowe logo marki

18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
-20% na produkty marki
-20% na produkty marki
Rabat 20% na produkty marki Ri... więcej»
Kod rabatowy:Szalenstwo24
Zobacz
+
-20% na produkty marki
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na produkty marki Rituals przy zakupach za min. 100 zł. Kod promocyjny obowiązuje w sklepach Rituals, aplikacji oraz na naszej stronie internetowej rituals.com. Z rabatu wyłączone są inne promocje, edycje limitowane oraz kalendarze adwentowe. Szczegóły u Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:Szalenstwo24
Zobacz
-20% przy zakupach za_min 200 zł
-20% przy zakupach za min 200 zł
Rabat na całą kolekcję, zarówn... więcej»
Kod rabatowy:DIVERSE2024
Zobacz
+
-20% przy zakupach za min 200 zł
Online
Stacjonarnie

Rabat na całą kolekcję, zarówno rzeczy pełnowartościowych jak i przecenionych. Warunkiem skorzystania z promocji jest minimalny paragon o wartości 200 zł oraz okazanie/wpisanie kuponu dostępnego w wersji elektronicznej (online) Szaleństwa Zakupów oraz na stronach www partnerów  Elle; Glamour; Viva.

Akcja nie łączy się z innymi akcjami/promocjami. Oferta i szczegóły dostępne w sklepach stacjonarnych i na diversesystem.com.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:DIVERSE2024
Zobacz
Wybrane marki nawet do -40%
Wybrane marki nawet do -40%
Twoje ulubione produkty w wyją... więcej»
Zobacz
+
Wybrane marki nawet do -40%
Online

Twoje ulubione produkty w wyjątkowych cenach. Rabat do -40% na wybrany asortyment dostępny na cocolita.pl. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Zobacz
-20% na wybrane produkty
-20% na wybrane produkty
Rabat 20% na produkty do pielę... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO
Zobacz
+
-20% na wybrane produkty
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na produkty do pielęgnacji twarzy skłonnej do niedoskonałości. Oferta obejmuje wybrane produkty z linii Calendula, Clearly Corrective oraz Anti-Blemish. Rabat dostępny w sklepach stacjonarnych i na kiehls.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO
Zobacz
-30% przy zakupach za min. 229zł*
-30% przy zakupach za min. 229zł*
30% rabatu na cały asortyment... więcej»
Kod rabatowy:szalenstwo30
Zobacz
+
-30% przy zakupach za min. 229zł*
Online
Stacjonarnie

30% rabatu na cały asortyment przy zakupach za min. 229zł. Rabat nakłada się w koszyku po wpisaniu kodu oferty i spełnieniu warunków oferty. Nie łączy się z innymi ofertami. Nie dotyczy produktów przecenionych, pomadek Almost Lipstick in Black Honey, miniproduktów, zestawów oraz nowości. Oferta dostępna w salonach firmowych i na clinique.com.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:szalenstwo30
Zobacz
-25% + dostawa gratis
-25% + dostawa gratis
-25% na asortyment dostępny w... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA25
Zobacz
+
-25% + dostawa gratis
Online
Stacjonarnie

-25% na asortyment dostępny w butiku w Krakowie i na slowglow.pl/sklep. Dostawa gratis. Promocja nie łączy się z innymi obniżkami. Szczegóły na stronie. 

Najniższa cena serum Balansis ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 169,00 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 126,75 zł. Najniższa cena kremu Balansis ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 259,00 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 194,25 zł. Najniższa cena pilingu Aqua Your Body ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 39,99 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 29,99 zł. Najniższa cena zestawu świec ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 157,50 zł. Cena zestawu po zastosowaniu rabatu - 118,13 zł. Najniższa cena świecy ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 241,50 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 181,13 zł. Najniższa cena balsamu Aqua Your Body ze zdjęcia z 30dni przed obniżką - 119,00 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 89,25 zł. Produkty marki Polemika widoczne na zdjęciu nie są objęte rabatami.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA25
Zobacz
REKLAMA

Wideo

Bogna Sworowska o pracy w modelingu kiedyś i dziś…

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.