Zachwycające kolekcje idealne do domu i nie tylko!

Aleksandra Frankowska 27 kwietnia 2021 16:30

Z miłości do wygody i komfortu noszenia, a także minimalizmu powstała marka Hibou, uwielbiana przez Polki z uwagi na jej prostotę i najlepsze materiały. Od 2014 roku utrzymuje się na rynku i prężnie rozwija skrzydła, kierując się filozofią, że mniej znaczy więcej. Odpowiedni dobór tkanin, kolorów i fasonów sprawia, że to jedna z najbardziej wyjątkowych marek na polskim rynku. W jej projektach zakocha się każda fashionistka! O historii marki opowiedziała nam jej założycielka - Kasia Kander-Wojnicka.

Hibou - skąd pomysł na taką właśnie nazwę i co ona dokładnie oznacza?

Hibou w dosłownym tłumaczeniu oznacza słowo „sowa” po francusku. Długo zastanawiałam się nad nazwą - od początku wiedziałam, że chcę, aby kojarzyła się z nocą. W końcu mój mąż zaproponował sowę, a moja mama, jako że świetnie mówi po francusku wymyśliła HIBOU.

Kto stoi za marką Hibou i całą ideą kreatywną projektu?

Ja i mój mąż. Od samego początku pracujemy nad firmą wspólnie. To nasze wspólne dziecko, o które dbamy i rozwijamy je, w imię własnych wartości i filozofii, która wyznajemy. To dla nas każdego dnia ogromne wyzwanie, ale tez przyjemność.

Czy dobie pandemii Wasze kolekcje cieszą się większym zainteresowaniem?

Muszę przyznać, że pandemia miała duży wpływ na zainteresowanie naszą marką, bo HIBOU to rzeczy po prostu są stworzone do życia w domu. Jesteśmy od początku wierni jednemu stylowi i estetyce, więc nie musieliśmy nic zmieniać, ani nawet tworzyć nowych linii. Myślę, że dlatego nasze klientki nam ufają i zawsze wracają po kolejne zakupy!

Dla kogo projektujecie? Jaka jest Wasza grupa docelowa?

Projektujemy dla osób, które ponad wszystko cenią sobie wygodę i jakość. Wkładamy dużo serca w to, aby nasze projekty były wyjątkowe, a materiały służyły przez lata. Każdy element dopracowujemy od początku do końca.

Który model z najnowszej kolekcji jest ulubionym i najczęściej wybieranym przez klientki?

Zdecydowanie dresy oversize. To był absolutny must have tej zimy! Otulają one przyjemnym materiałem, a do tego są bardzo stylowe. Udowadniamy, że nawet w domu można czuć się modnie.

Co jest Waszą mocną stroną i odróżnia Was od konkurencji?

Jesteśmy wierni swojej filozofii, którą kierujemy od samego początku istnienia marki. Od lat pracujemy nad najlepszymi rozwiązaniami, ściągamy najwyższej jakości materiały i bardzo kochamy to co robimy. Myślę, że nasze klientki to doceniają.

Jakie macie plany na przyszłość?

Planów mamy mnóstwo dla naszej marki, ale na razie nic nie mogę zdradzić! Warto cierpliwie czekać, bo zawsze staramy się pozytywnie zaskoczyć!

Całą kolekcję marki Hibou można zobaczyć na jej stronie internetowej! 

1/10
Hibou polska marka
Copyright @Hibou
1/10
3/10
Hibou polska marka
Copyright @Hibou
3/10
6/10
Hibou polska marka
Copyright @Hibou
6/10
7/10
Hibou polska marka
Copyright @Hibou
7/10
8/10
Hibou polska marka
Copyright @Hibou
8/10
10/10
Hibou polska marka
Copyright @Hibou
10/10

Wideo

Paweł Królikowski zostawił najpiękniejszy możliwy testament. Żona opowiedziała o szczegółach

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

EWA CHODAKOWSKA I LEFTERIS KAVOUKIS o balansie, jaki dała im pandemia, domu w Warszawie i… raju w Atenach. Co takiego wydarzyło się, że RAFAŁ KRÓLIKOWSKI powiedział sobie: „Hola, hola, panie Królikowski, czasami trzeba przystopować…”? AIDA KOSOJAN-PRZYBYSZ z córkami ALICJĄ i MARGO – Jak być matką, kiedy widzi się przyszłość? W cyklu Kobiece historie: Fonda, Birkin, Joplin, Mitchell – buntowniczki i hippiski, które zmieniły świat. Miasto miłości: Nowy Jork nie pozwoli zasnąć zakochanym.