Reklama

Modelka Naomi Campbell wspólnie z marką Diesel stworzyła kolekcję, która ma wspomóc dzieci, które na skutek konfliktów zbrojnych musiały opuścić swoje domy. Na linię nosząca nazwę „Child At Heart” składają się T-shirty i bluzy z kapturem ozdobione prostymi dziecięcymi rysunkami z motywem serca. Dochód z ich sprzedaży zasili konto stworzonej przez Campbell fundacji Fashion for Relief, która od 2005 roku zebrała już prawie 5 milionów dolarów.

Reklama

Materiały prasowe

Kolekcja „Child At Heart” zaprojektowana przez Naomi Campbell i markę Diesel.

Polecamy też: Naomi Campbell powraca! Wystąpiła topless w najnowszej kampanii Givenchy Jeans!

Miłość zamiast murów

Kolekcję wspiera kampania, której autorem jest fotograf Giampaolo Sgura. Wystąpili w niej Naomi Campbell, dyrektor artystyczny Diesla Nicola Formichetti oraz modelki i modele: Barbara Palvin, Matt McMahon, Vito Basso, Riley Montana, Molly Blair i Wang Chen Ming. Wszystkie z wymienionych osób zrzekły się swojego honorarium. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie Diesel nie po raz pierwszy angażuje się w kwestie społeczne. Sporym echem odbiła się zwłaszcza kampania marki zatytułowana „Make Love Not Walls” czyli w wolnym tłumaczeniu: „Kochajcie się, a nie stawajcie murów”. Z okazji jej premiery Nicola Formichetti powiedział: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”. Tak trzymać, Diesel!

Materiały prasowe

Kolekcja „Child At Heart” zaprojektowana przez Naomi Campbell i markę Diesel.

Reklama

Polecamy też: Poruszający film marki Diesel! Czy to odpowiedź na pomysły Donalda Trumpa?

Reklama
Reklama
Reklama