Donna Karan nowa kampania
Fot. @donnakaran
O tym się mówi

Marka Donna Karan New York powraca z niezwykłą kampanią 

Za aparatem Annie Leibovitz, a przed... największe modelki lat 90.!

Marta Cieplak 16 lutego 2024 10:30
Donna Karan nowa kampania
Fot. @donnakaran

Po kilku latach przerwy, ten renomowany dom mody postanowił wrócić do głównego nurtuy, przynosząc ze sobą swoją niezwykłą wizję projektowania. Amerykańska marka Donny Karan powraca na scenę mody i robi to w wielkim stylu. W kampanii pojawiają się najsławniejsze modelki lat 90., prawdziwe ikony  modelingu.

Marka Donna Karan New York powraca na rynek mody

Donna Karan to marka, o której marzyła każda kobieta w latach 90. Jej projekty były zawsze eleganckie, minimalistyczne, a przy tym kobiece. I choć sama projektantka odeszła z niej w 2016 roku, teraz z radością patrzy na powrót kultowego brandu. Nowa, na swój sposób debiutancka kolekcja marki Donna Karan,  skupi się na uhonorowaniu jej spuścizny, wyraźnie czerpiąc inspirację z jej archiwalnych kolekcji. Wcale nas to nie dziwi, bo nowe, młode pokolenie it-girls, w tym Kendall Jenner i Nicole Richie pokazują się w kreacjach vintage od Donny Karan, które doceniają za ponadczasową elegancję.

„Nowa Donna Karan będzie nowoczesnym systemem ubierania się stworzonym na nowo dla współczesnych kobiet, które pragną dostępnego luksusu i zaspokoi wszystkie potrzeby związane ze stylem życia nowego konsumenta i nowej ery", powiedział Morris Goldfarb, prezes i dyrektor generalny G-III w wywiadzie dla magazynu WWD.

Co znajdziemy w nowej kolekcji? Przede wszystkim klasyczne dla Donny Karan elementy garderoby nazwane „System of Dressing” Będzie więc body, trencz, dopasowana czarną spódnica, garniturowe spodnie z szerokimi nogawkami i oczywiście kombinezon utrzymane głównie bazowej kolorystyce: czerni i bieli. Oprócz ubrań, w ofercie znajdziemy także akcesoria: okulary, torby, buty i paski oraz perfumy.

Kampania Donny Karan z supermodelkami

Aby zilustrować swoją odnowioną, a jednocześnie dobrze znaną estetykę, właściciele marki Donny Karan - grupa G-III, postanowili stworzyć niezapomnianą kampanię „In woman we trust”, o której będzie huczał cały świat mody. Dlatego zaprosili do niej osiem największych supermodelek lat 90.: Amber Vallettę, Carolyn Murphy, Cindy Crawford, Imaan Hammam, Karlie Kloss, Lindę Evangelistę, Liyę Kebede i Shalom Harlow, a sfotografowała je sama Annie Leibovitz.

„Siła. Zmysłowość. Wzmocnienie. Poczuj uniwersalną moc ośmiu niezwykłych kobiet dzięki potężnym zdjęciom. Razem ucieleśniają przeszłość i teraźniejszość ponadczasowej wizji Donny Karan New York oraz nową przyszłość dla kobiet na całym świecie” - taki przekaz marka promuje na swoim Instagramie. 

Kampania reklamowa marki Donny Karan to opowieść o prawdziwej sile i pewności siebie, które każdy może odnaleźć w swoim codziennym życiu.  

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

To nie była miłość od pierwszego wejrzenia, ale szybko zamieszkali razem. Teraz czeka ich wielka zmiana!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARYLA RODOWICZ o poczuciu zawodowego niedocenienia, związkach – tych „gorszych, lepszych, bardziej udanych” i swoim azylu. KAROLINA GILON I MATEUSZ ŚWIERCZYŃSKI: ona pojechała do pracy na planie telewizyjnego show, on miał przeżyć przygodę życia jako uczestnik programu… MAREK TORZEWSKI mówi: „W miłości, która niejedno ma imię, są dwa kolory. Albo biel, albo czerń. A ja mam tę biel, a to wielkie szczęście…”.