Zobaczcie, kto jest jednak największą gwiazdą kampanii!

Marcin Brzeziński 14 stycznia 2020 10:29

Jennifer Lopez jest gwiazdą kampanii reklamowej domu mody Versace na wiosnę i lato 2020. Obok niej na zdjęciach, których autorami są Mert Alas i Marcus Piggott piosenkarce towarzyszy również Kendall Jenner. Ale tak naprawdę bohaterką tych zdjęć jest… legendarna zielona sukienka Versace, w której Jennifer Lopez pojawiła się w 2020 roku na rozdaniu Grammy Awards. Tropikalny wzór znany z tej kreacji stał się inspiracją dla całej kolekcji. Kultowe liście palm oglądamy więc na garniturze, bluzkach i spodniach.

Ta sukienka towarzyszyła mi w przełomowym momencie mojej kariery. Moim zdaniem, Versace swoimi strojami daje kobietom siłę. Dał ją więc i mnie. Jestem szczęśliwa, że mogę ponownie współpracować z moją przyjaciółką Donatellą i powrócić do tamtej klasycznej sukienki i tamtych wyjątkowych chwil w moim życiu

powiedziała Jennifer Lopez.

Jennifer Lopez w sukience Versace zmieniła Internet

Przypomnijmy, że nawiązanie współpracy między Versace a Jennifer Lopez zapowiedział wrześniowy pokaz włoskiego domu mody w na wiosnę i lato 2020. W jego finale przy dźwiękach utworu Love Don’t Cost A Thing na wybiegu pojawiła się Jennifer Lopez w opisywanej już sukience. To dobry moment by wspomnieć również, że właśnie ta kreacja skłoniła Google do stworzenia aplikacji Google Image. Dlaczego? Bo po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy „Jennifer Lopez zielona sukienka” internauci nie otrzymywali właściwej odpowiedzi… Tak więc legendarna zielona sukienka w tropikalny wzór wpisała się nie tylko w historię współczesnej mody, ale również Internetu. A to naprawdę wyjątkowe!

1/7
Jennifer Lopez reklamie Versace na wiosnę 2020
Copyright @Materiały prasowe
1/7

Jennifer Lopez w kampanii Versace na wiosnę/lato 2020.

2/7
Jennifer Lopez reklamie Versace na wiosnę 2020
Copyright @Materiały prasowe
2/7

Jennifer Lopez w kampanii Versace na wiosnę/lato 2020.

3/7
Jennifer Lopez reklamie Versace na wiosnę 2020
Copyright @Materiały prasowe
3/7

Jennifer Lopez w kampanii Versace na wiosnę/lato 2020.

4/7
Jennifer Lopez reklamie Versace na wiosnę 2020
Copyright @Materiały prasowe
4/7

Jennifer Lopez w kampanii Versace na wiosnę/lato 2020.

5/7
Jennifer Lopez reklamie Versace na wiosnę 2020
Copyright @Materiały prasowe
5/7

Jennifer Lopez w kampanii Versace na wiosnę/lato 2020.

6/7
Kendall Jenner reklamie Versace na wiosnę 2020
Copyright @Materiały prasowe
6/7

Kendall Jenner w kampanii Versace na wiosnę/lato 2020.

7/7
Kendall Jenner reklamie Versace na wiosnę 2020
Copyright @Materiały prasowe
7/7

Kendall Jenner w kampanii Versace na wiosnę/lato 2020.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.