Jessica Mercedes w wyzywającej kampanii z nagim modelem. Zbyt odważnie? Zdania są podzielone
1 z 6
Jessica Mercedes weszła we współpracę z duetem projektantów Paprocki & Brzozowski. Zapozowała u boku nagiego modela w prześwitującej kreacji... Podoba wam się? Zdania komentatorów mody i internautów są podzielone
Popularna blogerka zaprezentowała ubrania z linii PLANTS, dedykowanej młodszym klientkom. Jessica ma mnóstwo młodych czytelniczek, więc jej udział w kampanii to przepis na marketingowy strzał w dziesiątkę.
Paprocki & Brzozowski lubią prowokować – w ich kolekcjach jest dużo wyzywających kreacji. Tak jest i w tym przypadku, a sesja zdjęciowa reklamująca PLANTS wprost ocieka seksem! Duże dekolty, przezroczystości i zupełnie nagi model - Jacek Jelonek z D'Vision, który razem z Jessicą pozuje w otoczeniu inspirowanym Klubem 65 – legendarną mekką nowojorskich artystów lat 70.
W odbiorcach sesja wzbudziła mieszane uczucia. Tobiasz Kujawa, autor bloga Freestyle Voguing nie zostawił na kampanii suchej nitki. Zarzucił jej kicz, brak smaku i epatowanie seksem. - Ze wszystkich zdjęć z najnowszej kampanii duetu Paprocki i Brzozowski, której twarzą została mistrzyni ekspresji, cesarzowa pozy, imperatorka tekstyliów #JessicaMercedes, to właśnie poniższe jest moim prze-ulubionym. Zdecydowanie najbardziej mnie, ekhm, satysfakcjonuje. A właściwie to nie satysfakcjonuje, tylko spełnia moje oczekiwania. Oczywiście nie chodzi mi o kadr ze strojem ducha (chociaż doceniam to mrugnięcie okiem), ale ten przypominający materiały reklamowe... powiedzmy, że salonu masażu. Przyznam szczerze - nie zdawałem sobie sprawy, że estetyka #ZzaWycieraczki króluje w tym sezonie – skomentował ironicznie jedno ze zdjęć.
Zupełnie inaczej kampanię odebrał szef działu stylowego Party.pl, komentujący też stylizacje gwiazd w magazynie „Flesz. Gwiazdy i styl” - Marcin Brzeziński. - Blogerki wciąż w natarciu. Tym razem wdarły się na terytorium zarezerwowane dla modelek. Moim zdaniem z dużym powodzeniem! Zmysłowa sesja Jessiki Mercedes jest jedną z lepszych kampanii reklamowych polskich projektantów jakie widziałem – ocenił. Jego zdanie podziela też blogerka Maffashion. - Cała kampania – mega! - napisała w komentarzu.
Ciekawe, co babcia blogerki powie na tę sesję, bo niedawno Jessica Mercedes wyznała w VIVIE!: „Babcia zaczęła traktować mnie poważnie dopiero, gdy zaczęłam udzielać wywiadów".
Sesja zdjęciowa to nie pierwszy kontakt Jessiki z duetem projektantów. Blogerka często pokazuje się w ubraniach z ich kolekcji. Ostatnio w trakcie paryskiego tygodnia mody mogliśmy ją zobaczyć w białych koronkowych spodniach z kolekcji wiosna-lato 2016.
Jessica Mercedes w odważnych spodniach z kolekcji Paprocki & Brzozowski.
Zobaczcie jak Paprocki i Brzozowski prowokowali w magazynie VIVA! MODA: „Lepsza niż Vogue”! „VIVA! Moda” zachwyciła polskich projektantów. Nie tylko z powodu nagiej sesji
2 z 6
Duet Paprocki & Brzozowski o Jessice Mercedes.
- Jest inspirująca młodą dziewczyną. Obserwujemy jej niesamowity rozwój, jej prawdziwą pasję. Jessica kocha modę, tak samo jak my. Bawi się nią i inspiruje inne młode dziewczyny. Jest idealną przedstawicielką młodego pokolenia, do którego skierowana jest nasza kolekcja.
Polecamy też: Dzieci Willa Smitha nowymi ikonami mody? Willow i Jaden w kampaniach u największych projektantów
3 z 6
Stylizacje Jessici Mercedes są doceniane nawet za granicą. Niedawno blogerka została wyróżniona przez magazyn „Harper's Baazar”. Została też zaproszona na Tydzień Mody do Mediolanu na pokaz Gucci i Moschino. Najważniejsze zagraniczne media doceniły także stroje, w których pokazała się na Paris Fashion Week.
Polecamy też: Gucci ubierze Florence Welch na najnowszą trasę koncertową. Mamy pierwsze projekty!
4 z 6
Jessica Mercedes ma wiele fanek. Na Instagramie obserwuje ją aż 456 tysięcy użytkowników. Kampania PLANTS duetu Paprocki & Brzozowski przypadła im do gustu – pod zdjęciami są niemal same pozytywne komentarze. „Rasowa modelka”, „Trochę mi Madonnę przypominasz”, „Sprawdziłaś się w milionie procentów!” - piszą fani.
Polecamy też: Zainspiruj się! Zobacz uliczne stylizacje ze światowych stolic mody w najmodniejszych kolorach sezonu!
5 z 6
Neony, cekiny i sportowe bluzy z napisami w połączeniu z szykownymi przezroczystościami. Kampania PLANTS duetu Paprocki & Brzozowski jest skierowana do młodszych dziewczyn, które nie boją się ryzykować. Nic dziwnego, że do udziału w niej zaproszono właśnie Jessicę Mercedes, która lubi bawić się modą.
Polecamy też: Ekskluzywny wywiad z Anją Rubik w nowym magazynie VIVA! MODA. Poznaj sekrety kariery naszej top modelki!
6 z 6
Autorem dyskotekowej sesji PLANTS jest Łukasz Pukowiec, a Jessicę Mercedes i Jacka Jelonka wystylizowała Magda Jagnicka. Zdjęcia powstały w warszawskim klubie Miłość przy ul. Kredytowej 9.
Polecamy też: Polska wiosna! Nowa definicja kobiecości według dziewięciu polskich projektantów.