Nike

„Meta nie istnieje” – brzmiał pierwszy slogan reklamowy amerykańskiej marki Nike. Historia Nike, która dwa lata temu skończyła 50 lat, potwierdza te słowa. Nike z drobnego przedsiębiorstwa zajmującego się tylko dystrybucją butów japońskiej marki Onitsuka Tiger wyrósł na światowego lidera na rynku odzieży sportowej. Logo marki, Swoosh (to skrzydło greckiej bogini zwycięstwa Nike), jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów świata i samo w sobie ma wartość 26 miliardów dolarów. Nike odniósł sukces dzięki nowym technologiom – stworzone specjalnie dla koszykarzy buty z linii Air Force i Air Max wykorzystywały innowacyjną technologię powietrzną i produkowane są do dziś od ponad 30 lat. W Nowym Jorku otworzono właśnie futurystyczny sklep Nike. Pięciopiętrowy salon o powierzchni 4,5 tys. mkw. naszpikowany jest nowymi technologiami. Kamery śledzą ruchy klientów i przesyłają informacje do aplikacji Nike+. Na tej podstawie specjaliści zaoferują konkretny model butów. Czy już niedługo to będzie nowy standard? „Just do it” – po prostu to zrób. To hasło zna każdy. 

Najnowsze

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

ANJA RUBIK przed czterdziestką robi podsumowanie. Jakie ma marzenia, co jeszcze pragnie osiągnąć? Czy chce założyć rodzinę? Muzyk BARTEK KRÓLIK zdradza, jak przetrwał trudne momenty i odnalazł szczęście. MANUELA GRETKOWSKA w wyjątkowej rozmowie o AGNIESZCE OSIECKIEJ. Specjalnie na lato: sztuka gotowania blogerki DARII ŁADOCHY, w czym tkwi magia ZAKOPANEGO oraz aktorka KATARZYNA ZAWADZKA w kreacjach od ZIENIA w sesji nad polskim morzem.