Nike

„Meta nie istnieje” – brzmiał pierwszy slogan reklamowy amerykańskiej marki Nike. Historia Nike, która dwa lata temu skończyła 50 lat, potwierdza te słowa. Nike z drobnego przedsiębiorstwa zajmującego się tylko dystrybucją butów japońskiej marki Onitsuka Tiger wyrósł na światowego lidera na rynku odzieży sportowej. Logo marki, Swoosh (to skrzydło greckiej bogini zwycięstwa Nike), jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów świata i samo w sobie ma wartość 26 miliardów dolarów. Nike odniósł sukces dzięki nowym technologiom – stworzone specjalnie dla koszykarzy buty z linii Air Force i Air Max wykorzystywały innowacyjną technologię powietrzną i produkowane są do dziś od ponad 30 lat. W Nowym Jorku otworzono właśnie futurystyczny sklep Nike. Pięciopiętrowy salon o powierzchni 4,5 tys. mkw. naszpikowany jest nowymi technologiami. Kamery śledzą ruchy klientów i przesyłają informacje do aplikacji Nike+. Na tej podstawie specjaliści zaoferują konkretny model butów. Czy już niedługo to będzie nowy standard? „Just do it” – po prostu to zrób. To hasło zna każdy. 

Najnowsze

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Trzy kobiety, które w najnowszym serialu Polsatu „Zawsze warto” połączyło przypadkowe dramatyczne wydarzenie: Weronika Rosati, Katarzyna Zielińska i Julia Wieniawa. Edyta Geppert o pasji śpiewania i życiowych wyborach oraz Dominika Gwit i Wojciech Dunaszewski o tym, co ślub zmienił w ich życiu.