Huawei i Douglas łączą siły – przy zakupie słuchawek otrzymasz voucher do perfumerii!

Artykuł sponsorowany 12 listopada 2021 16:34

Jesteśmy coraz bardziej świadome siebie i wiemy, co jest dla nas najlepsze. Nie godzimy się na „bylejakość”. Przedmioty, którymi się otaczamy, mają nie tylko jak najlepiej nam służyć, ale też dobrze się prezentować i sprawiać nam przyjemność. Na szczęście coraz więcej marek wychodzi tym potrzebom naprzeciw.

Huawei FreeBuds Lipstick, jak luksusowe kosmetyki 

Z miłości do designu i funkcjonalności, urody i technologii, luksusu i wygody narodziła się współpraca marki Huawei z marką Douglas. Od teraz możemy mieć bezprzewodowe słuchawki w kolorze czerwonym w unikalnym czarnym etui w kształcie szminki - Huawei FreeBuds Lipstick. Trzeba przyznać, że prezentują się niezwykle elegancko.

Czegoś takiego jeszcze nie było. Czerwone słuchawki zapakowane są w etui ze stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem i złotymi elementami. Nie dość, że wygląda ono jak szminka, to też tak się "zachowuje". Magnetyczne zamknięcie wydaje charakterystyczne kliknięcie przy zamykaniu. 

Urządzenie nie zajmuje dużo miejsca. Pojedyncza słuchawka FreeBuds Lipstick waży zaledwie 4,1 gramów, a etui mierzy 21,2 milimetrów i waży 38 gramów! Zmieszczą się nawet do kopertówki, gdy będziecie wybierać się na randkę czy spotkanie z przyjaciółkami. 

Design czy doskonała jakość dźwięku i wygoda? Z Huawei nie musisz wybierać

Jeśli myślicie, że ciekawy design to wszystko, czego można oczekiwać po Huawei FreeBuds Lipstick, to bardzo się mylicie. Słuchawki wyposażone są w technologię aktywnej redukcji szumów, dzięki czemu skutecznie odetniecie się od dźwięków zewnętrznych. Urządzenie wykrywa warunki użytkowania i automatycznie się do nich dostosowuje. Minimalizuje zniekształcenia dźwięku i pozwala uzyskać przejrzyste tony. Całość dopełnia mocny bas.

Zamiast irytujących odgłosów ruchliwej ulicy, ulubiony wykonawca. Zamiast gwaru w zatłoczonej kawiarni czy biurze, piosenka, która zawsze poprawia wam nastrój. Brzmi dobrze, prawda? Wystarczy założyć słuchawki i zamknąć na chwilę oczy, żeby przenieść się w inne miejsce i czas. 

Miłośniczki praktycznych rozwiązań na pewno docenią etui za funkcję ładowania słuchawek. Warto też dodać, że da się połączyć je jednocześnie z dwoma urządzeniami. Możecie na przykład słuchać muzyki na komputerze, a w tym samym czasie odbierać rozmowy na swoim smartfonie. 

To produkt dla osób, które lubią wyróżniać się z tłumu, cenią niepowtarzalny design, a przy tym są wymagające, jeśli chodzi o jakość dźwięku i wygodę użytkowania tego typu urządzenia. Wierzymy, że konsumenci spojrzą na FreeBuds Lipstick jak na atrakcyjny prezent świąteczny, którym mogą obdarować kogoś bliskiego lub… samego siebie – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

Wyjątkowa niespodzianka od Huawei i Douglas

Na te z was, które zdecydują się na słuchawki FreeBuds Lipstick jeszcze w przedsprzedaży, czeka wyjątkowa niespodzianka - voucher o wartości 200 zł do wykorzystania w perfumeriach Douglas (zarówno w perfumeriach stacjonarnych, jak i na stronie douglas.pl)

Wystarczy kupić sprzęt w dniach od 3 do 21 listopada, zachować dowód zakupu i zarejestrować udział w promocji na dedykowanej stronie www.huaweifreebudspromo.pl. Warto się pospieszyć, bo liczba voucherów jest ograniczona. 

Słuchawki są już dostępne na stronie huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w Westfield Arkadia i u partnerów: Allegro – Oficjalny sklep Huawei, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD oraz x-kom.

Artykuł powstał z udziałem marek Huawei i Douglas

1/3
Technologia i uroda mają ze sobą więcej wspólnego, niż myślisz
Copyright @ECS
1/3

2/3
Technologia i uroda mają ze sobą więcej wspólnego, niż myślisz
Copyright @Mat.prasowe
2/3

3/3
Technologia i uroda mają ze sobą więcej wspólnego, niż myślisz
Copyright @ECS
3/3

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.