Marcin Brzeziński 20 kwietnia 2017 07:00
1/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
1/10

To się często nie zdarza! W kampanii reklamowej „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 włoskiego domu mody Gucci wystąpili sami czarnoskórzy modele. I jak zwykle w wypadku projektów dyrektora kreatywnego marki, Alessandro Michele sesja ma bardzo bogate inspiracje. Wśród nich szczególnie ważna jest zeszłoroczna wystawa fotografii zatytułowana „Made You Look. Dandyism and Black Masculinity” czyli w wolnym tłumaczeniu „Musicie patrzeć. Dandyzm i czarna męskość”, prezentująca niezwykłe, archiwalne zdjęcia czarnoskórych dandysów. Kolejną inspiracją były pochodzące z lat 60. prace Malicka Sidibé dokumentującego życie mieszkańców Mali. Te wszystkie odniesienia w stylowych i pełnych energii zdjęciach zawarł pracujący nie pierwszy raz dla Gucciego Glen Luchford.

 

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

 

Polecamy też: Modelki, Rzym i… dzikie zwierzęta. Podoba wam się nowa ekscentryczna kampania domu mody Gucci?
 

Może być inaczej

Sesja reklamowa „Soul Scene” może być odpowiedzią na powtarzające się zarzuty, że świat mody ignoruje różnorodność współczesnego świat i uparcie lansuje prawie wyłącznie białe modelki i modeli. Warto przypomnieć, że fala krytyki związana z tą kwestią podniosła się ponownie po ostatnim paryskim Tygodniu Mody. Swą reklamą mody Gucci pokazał, że wcale tak być nie musi. Dziękujemy Alessandro Michele za tę ważną lekcję i czekamy na jego pokaz kolekcji Cruise, który odbędzie się już 29 maja w Palazzo Pitti we Florencji. Ciekawe, czym tym razem zaskoczy nas niepokorny dyrektor kreatywny Gucciego? Zapraszamy do naszej galerii!

 

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

 

Polecamy też: Gucci znów zaskakuje i reklamuje swoje nowe zegarki przez… internetowe memy!

2/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
2/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

3/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
3/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

4/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
4/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

5/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
5/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

6/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
6/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

7/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
7/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

8/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
8/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

9/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
9/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

10/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
10/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

WERONIKA ROSATI o życiu w Los Angeles i córce: „Moment, w którym zaczęło się moje drugie życie, to narodziny córki”. AGNIESZKA I PIOTR GŁOWACCY: Para popularnych aktorów, rodzice bliźniaków, opowiadają o „podwójnym” szczęściu i o dojrzewaniu do miłości. JOHN PORTER: Najsłynniejszy Walijczyk mieszkający od 46 lat w Polsce mówi: „Jestem lekkim socjopatą”. Dlaczego? Ponadto HISTORIE NIEZWYKŁYCH WIĘZI MATEK I CÓREK oraz opowieść o MEMPHIS, mieście bluesa, grilla i Presleya.