Reklama

Amerykańska marka Calvin Klein bierze kurs na oszczędzanie! Właśnie ogłoszono, że zamknięta zostanie najbardziej luksusowa i designerska linia brandu nosząca nazwę 205W39NYC. Z pracą pożegnał się jej prezes Michelle Kessler-Sanders i 50 pracowników w Nowym Jorku. Kolejnych 50 straci również zatrudnienie w biurze Calvin Klein w Mediolanie. A najprawdopodobniej zostanie ono w ogóle zlikwidowane. Zamknięty będzie także flagowy butik marki przy nowojorskiej 654 Madison Avenue. Czyżby Calvin Klein był w tarapatach? O pewnej nerwowości, która zapanowała w znanej marce świadczyło zwolnienie jej dyrektora kreatywnego Rafa Simonsa pod koniec zeszłego roku. Jak się okazało był to dopiero początek…

Reklama

Powrót do źródeł?

Seks sprzedaje! Taką zasadą kierował się od zawsze 76-letni dziś Calvin Klein. Jego dom mody wielokrotnie w swej historii prowokował odważnymi obyczajowo reklamami. Część z nich, jak kampania dżinsów z 1981 roku, w której wystąpiła młodziutka Brooke Shields była nawet w niektórych krajach zakazana. Od dłuższego czasu projektant nie dowodzi już swoją marką, a jego następcy trochę zapomnieli o zasadach ojca założyciela. Obecny zarząd zapowiada, że w najbliższym czasie pragnie przypomnieć światu o wyjątkowym charakterze brandu. Mamy nadzieję, że nie jest na to za późno…

Mark Wahlberg w reklamie Calvin Klein, 1992 rok.

Materiały prasowe

Raf Simons (ostatni dyrektor kreatywny marki Calvin Klein) i ASAP Rocky po pokazie w 2017 roku.

Reklama

East News

Reklama
Reklama
Reklama