Pandemia mocno zmieniła nasze zwyczaje. Coraz chętniej wyjeżdżaliśmy z miast. Ci, którzy nie mogli lub nie chcieli zmieniać miejsca zamieszkania, zaczęli bardziej doceniać bliskość natury. Wielu z nas spędzało więcej czasu w pobliskich parkach czy lasach. Zamiast siedzieć w pokoju na kanapie, woleliśmy urządzić sobie przytulny kącik na balkonie. Kupowaliśmy więcej kwiatów, często tworząc imponujące „miejskie dżungle”.
Przypomnieliśmy sobie, że natura wycisza, koi zmysły, a nawet potrafi leczyć. Że będąc uważnym, może nas wiele nauczyć. Wiemy też, że dzięki niej nabieramy dystansu, odczuwamy większą wdzięczność, radość i spokój. Nie odeszliśmy jednak całkowicie od energii miasta. Często intuicyjnie czuliśmy i wciąż czujemy, że motywuje nas i dodaje motywacji do działania.
Nowa kolekcja TOUS pełna niespodzianek
Chcemy czerpać to, co najlepsze i z natury, i z miasta. Doskonale wie o tym TOUS, który stworzył wyjątkową kolekcję „Virtual Garden” („Wirtualny Ogród”). Marka zaprasza nas w podróż pełną niesamowitych odkryć i niespodzianek.
Biżuteria TOUS jest kolorowa i symboliczna. Wyróżnia ją szlachetne wzornictwo oraz dbałość o detale. Modele z elementami przypominającymi kształty zwierząt czy roślin są nieoczywiste i przykuwają spojrzenia. Idealnie wpisują się we wciąż bardzo popularny trend Cottagecore, który idealizuje wiejskie życie. Wystarczy na nie spojrzeć, by przenieść się myślami do sielskich krajobrazów i pejzaży.
Biżuteria będzie nam towarzyszyć zarówno w biurze, podczas imprezy, jak i na łonie natury, w czasie weekendowej wycieczki. Niezależnie od tego, kiedy założymy biżuterię, zabierzemy ze sobą coś ze świata przyrody i cząstkę energii miasta.
Dodatki z nowej kolekcji wprawiają w dobry nastrój i dodają pewności siebie. Są piękne, ale jednocześnie bardzo praktyczne. Z powodzeniem łączą tradycję z najnowszą modą, dzięki czemu każda z nas znajdzie coś dla siebie.
„Virtual Garden” inspiruje do tego, by zatrzymać się choć na chwilę w codziennej gonitwie.
Sprawdźcie nowe modele w naszej galerii.
Artykuł powstał z udziałem marki TOUS