VIVA! VIDEO

Przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. TOUS zaczyna nowy rozdział fascynującej historii

Ewolucję TOUS najlepiej widać w najnowszej kampanii marki

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 26 września 2022 09:51

Dwa lata temu marka TOUS obchodziła stulecie istnienia. Był czas na świętowanie, podsumowania (dziś jest obecna w 46 krajach i posiada ponad 700 sklepów na całym świecie!), a także… nowe, odważne plany na przyszłość. Od tamtej pory krok po kroku, konsekwentnie je realizuje. Jak efekty? Możecie ocenić same.

CCC
Fot. Mat. prasowe

Biżuteria, która staje się częścią naszej codzienności

TOUS chce być jeszcze bliżej klienta i szybciej odpowiadać na jego potrzeby. Możemy spodziewać się więc nieregularnych, częstych dropów. Zmieni się też częstotliwość wprowadzania nowych produktów tak, aby nawiązywały do trendów.

CCC
Fot. Mat. prasowe

Już w latach 70., projektantka TOUS Rosa Oriol, zrozumiała, że szukamy biżuterii nie tylko na wielkie wydarzenia. Chcemy, żeby była częścią codzienności. Dziś – może bardziej niż kiedykolwiek –  mamy potrzebę wyrażania siebie poprzez modę. TOUS stawia więc na kreatywność i indywidualizm.

Główną rolę mają odgrywać modele, które będą idealnym uzupełnieniem codziennych looków. Zostały zaprojektowane tak, żeby można było łączyć je ze sobą na wiele sposobów. TOUS wciąż chce czerpać ze swojego dziedzictwa jubilerskiego i bawić się nowymi materiałami. Na pewno nie zabraknie więc różnych tekstur i kolorów.  

Marka postanowiła odświeżyć logo, które pozostawało w niezmienionej formie od lat 90. Nowa wersja to mocny, solidny projekt o zaokrąglonych kształtach. Zmienił się też miś TOUS. Jedno jest pewne – nowy trójwymiarowy model zapada w pamięć.  

To, co pozostaje niezmienne, to radość, którą marka chce się dzielić. Hasło: „We craft a world of joy” („Tworzymy świat radości”) napędzało ją od początku powstania, a jednocześnie wyznacza kierunek na przyszłość.

„My, czyli TOUS, wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który sprawia, że czujemy się dobrze. Świata TOUS nie ma sensu wyjaśniać - trzeba go poczuć” – wyjaśniają przedstawiciele marki. 

Marka kontynuuje też działania społeczne. Od lat angażuje się w ochronę środowiska i rzemiosła poprzez tworzenie miejsc pracy w branży, a także organizowanie szkoleń w utworzonej w 2018 roku Szkole Biżuterii i Rzemiosła TOUS (ETJOA).

Ewolucję, jaką w ostatnich miesiącach przeszła marka najlepiej widać w najnowszej kampanii. TOUS zachęca do kreatywnego spojrzenia na otaczającą rzeczywistość. Pomaga wyrazić siebie, dodaje odwagi i zaraża ogromną dawką poczucia humoru.

CCC
Fot. Mat. prasowe

TOUS w nowej odsłonie pozwoli nam jeszcze bardziej zagłębić się w świat mody. 

Artykuł powstał z udziałem marki TOUS

TAGI #Tous

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARIA DĘBSKA ma 31 lat i na koncie wiele wspaniałych ról. Nam opowiada o tym, dlaczego nie została pianistką, gdzie najlepiej łapie dystans i za co kocha podróże. AGATA WĄTRÓBSKA I JANUSZ CHABIOR w dowcipnej i pełnej czułości rozmowie o swoim związku, ukochanych psach i magii małżeńskiej obrączki. MOHAMED AL-FAYED: egipski miliarder, właściciel paryskiego Ritza, ojciec kochanka księżnej Diany, bohater „The Crown”. Kim jest naprawdę? KASPER BAJON: scenarzysta, pisarz, reżyser. Fachu filmowego uczył się od swojego ojca, reżysera Filipa Bajona. Czy dziś słucha jego uwag?