VIVA! Tylko u nas

Dlaczego musisz mieć konto na Instagramie? I po co są hashtagi! Wyjaśnia redaktor kreatywna magazynu VIVA! Jola Czaja!

Jola Czaja 11 czerwca 2016 17:44
GRAFIKA DO FELIETONU JOLI CZAJA
Fot. JOLA CZAJA

Nowa lifestyle'owa mapa Warszawy. Chcesz być gwiazdą? Musisz mieć Instagram. Sam fakt posiadania go oczywiście gwiazdy z ciebie nie zrobi, ale trudno dziś wyobrazić sobie gwiazdę, która go nie ma i która nie prowadzi swojego prywatnego talk-show. Kluczem do świata gwiazd jest dziś hashtag. Jedną z liderek Instagramu w tej grupie jest Magda Gessler, której wpisy śledzi 103 tysiące followersów. Magda, „restauratorka wszystkich Polaków”, ku radości fanów przedstawia kulisy swojego życia i pracy. W świecie projektantów odkrywamy Łukasza Jemioła, który zorganizował imprezę walentynkową, umieszczając na zaproszeniu stworzony przez siebie hashtag #projektmilosc. Łukasz wspomniał na imprezie, że tak jak Tom Ford i Burberry najnowszy pokaz zorganizuje w formie internetowego performance'u.

 

Magda Gessler
Fot. Dominika Dec

Magda Gessler na Instagramie przedstawia kulisy swojego życia i pracy.

 

Polecamy też: Tom Ford i Burberry odwołują pokazy! Ich oświadczenia wstrząsnęły światem mody

 

Nowy język w świecie mody

Styliści, projektanci, gwiazdy i twórcy mody odkryli nowy język komunikacji, który angażuje ich wyobraźnię i rozwija kreatywność. Hashtagi, emotikony, gify (króciutkie zapętlone filmiki), niosące oprócz informacji emocje, zastąpiły długie e-maile i smętne notki PR-owe. Teraz wszyscy komunikują się przez znaki, zdjęcia, hashtagi, symbole. Doskonale wychwyciła to marka Warszawska Lala, projektując T-shirty dla gwiazd z ich znakami zodiaku. Można je kupić na Moliera 2. Znak zodiaku jest jak gwiezdny wzór dziewczyn. To ja, Rak. Jeśli jesteś Strzelcem, możemy pogadać. Personifikacja i indywidualizm to nowy trend także w perfumach. Polska marka Mo61 daje nam szansę skomponowania perfum z półproduktów, które w stu procentach określają naszą osobowość. La Mania i Paprocki & Brzozowski postawili na akcesoria. Wzorem Chloé stworzyli swoje perfumy, świeczki, basic – koszulki i bluzy, a także biżuterię. Modne jest teraz mieć nie tylko ubranie, ale cały zestaw akcesoriów ulubionego projektanta. Dziewczyny, klientki, fanki mogą dosłownie wykąpać się w polskiej modzie, a potem już tylko zastanawiać się, czy chcą ćwiczyć z Anią Lewandowską, by stawać się #lepszaja, czy z Ewą Chodakowską. Koniecznie w butach sportowych sneakersach, noszonych w trakcie treningu i na każdą inną okazję. Tak jak to robią kobiety w Nowym Jorku, które ostatnio obserwowałam.

Sneakers Nike
Fot. Dominika Dec

Dzisiaj sneakersy świetnie sprawdzają się w wielu różnych stylizacjach!

 

Polecamy też: Już 18 lat minęło od premiery pierwszego odcinka serialu „Seks w wielkim mieście”! Sprawdźcie, czego o nim nie wiecie!

 

Mokotowska najmodniejsza ulica w Warszawie

W Warszawie na naszej rue Saint-Honoré, czyli na Mokotowskiej, widzę dziewczyny, które z nosem w swoich najnowszych smartfonach tworzą współczesny świat mody, na który składa się już nie tylko look, ale też nowy sposób komunikacji wyznaczany przez Instagram, Facebook i Twitter. Zastanawiam się czasem, czy widzą cokolwiek poza ekranami telefonów? I czy te dziewczyny, wciąż zakochane w serialu „Sex in the City”, całe w trendach, w ciężko wypracowanym, bezglutenowym rozmiarze XXS, wiedzą, że nowa generacja kobiet spogląda dziś w inną stronę. Coraz więcej jest dziewczyn, które z zapartym tchem oglądają serial „Girls” w wyciągniętym T-shircie. Wkrótce to one będą „w trendach”, tylko czy wielka moda to zniesie?

Jola Czaja, Łukasz Jemioł
Fot. Instagram

Jola Czaja w towarzystwie projektanta Łukasza Jemioła.

 

Polecamy też: Stylistka gwiazd i redaktor kreatywna VIVY! zabiera nas na najmodniejszą ulicę Warszawy!


 

Wideo

Poznaj historię miłości Agnieszki Woźniak-Starak i jej męża Piotra!

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Blanka Lipińska  o swojej misji, seksualnych preferencjach i związku, Andrzej Chyra o ojcostwie po 50-tce i Roksana Węgiel o zwycięstwie w Eurowizji Junior i cenie sławy.