Marcin Brzeziński 14 września 2016 17:30
1/11
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI
Copyright @Maciej Nowak
1/11

Bezkompromisowy, eklektyczny styl Joanny Horodyńskiej jednych zachwyca, innych - inspiruje, a jeszcze innych - drażni. Ale nikogo nie pozostawia obojętnym. Kwestią czasu było zatem to, by jakaś marka zechciała skorzystać z jej niewątpliwego talentu. Na taki krok zdecydował się polski brand SI-MI. Debiutancka kolekcja Joanny Horodyńskiej okazałą się sporym sukcesem, więc do sprzedaży wchodzi właśnie kolejna zatytułowana „Addicted to Love”. Czego się po niej spodziewać? Druga kolekcja SI-MI x Joanna Horodyńska jest jeszcze bardziej drapieżna. A to za sprawą użytych materiałów takich jak lateks, sztuczne skóry i futra. Konsekwentnie zastosowano w niej wyłącznie trzy kolory (czarny, czerwony i bladoróżowy), zaś klasyczne fasony zostały wzbogacone zaskakującymi wykończeniami.  

 

Polecamy też: Alexander Wang zaprojektował kolekcję dla Adidas Originals. Wiemy, kto wystąpił w jej reklamie!


Witajcie w latach 80.!

W kolekcji znalazły się bladoróżowe i czarne futro, futrzana bomberka wykończona lateksem, płaszcz ze sztuczne skóry, spódnice z lateksu i sztucznej skóry a przede wszystkim sukienki – midi i mini z ciepłych dzianin i powiewnych tkanin z intrygującymi wykończeniami z tiulu. Przebojem kolekcji są lateksowe spodnie i lateksowa marynarka z odlotowymi (w sensie dosłownym, bo skrzydlatymi) rękawami. Całość to mieszanka punk rocka i glam z wyraźnym wpływem stylu lat 80. Mówiąc żartem, gdyby te ubrania miały ścieżkę dźwiękową, to byłoby nią nagrania George’a Michaela, Madonny czy Duran Duran. Każdy z elementów kolekcji nazwany został zresztą tytułem hitu z tego okresu. A tytuł kolekcji oczywiście nawiązuje do słynnego szlagieru Roberta Palmera. Teledysk, który mu towarzyszył trzeba uznać za prawdziwą kwintesencją stylu jakże modnych znowu lat 80. Na koniec dodajmy, że kolekcja SI-MI x Joanna Horodyńska jest dostępna w sklepie internetowym www.si-mi.pl oraz w warszawskim butiku przy ul. Mokotowskiej 63. Teraz już zapraszamy do naszej galerii. A w niej w rolach głównych… Joanna Horodyńska i jej kolekcja!

 

Autorem zdjęć kampanii promującej nową kolekcję jest Maciej Nowak.

 

Polecamy też: Zwariowane muzyczne wideo promuje najnowszą kolekcję Marca Jacobsa! Kogo tu nie ma!

2/11
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI
Copyright @Maciej Nowak
2/11
3/11
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI
Copyright @Maciej Nowak
3/11
5/11
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI
Copyright @Maciej Nowak
5/11
6/11
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI
Copyright @Maciej Nowak
6/11
8/11
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI
Copyright @Maciej Nowak
8/11
11/11
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI
Copyright @Maciej Nowak
11/11

Wideo

Zobaczcie 12 najgorętszych trendów na wiosnę 2020!

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARYLA RODOWICZ mówi, że nie potrafiłaby być z kimś „bez zakochania”, i wspomina wszystkie swoje miłości. Laureat 8. edycji „Top Model”, DAWID WOSKANIAN, o życiu z zespołem Tourette’a, karierze i o tym, jak sobie radzi ze społecznym ostracyzmem. Jedyny taki wywiad: PAWEŁ DELĄG versus PAWEŁ DELĄG. JENNIFER ANISTON i BRAD PITT – czy miłość po 16 latach od rozstania jest w ogóle możliwa?