E-book Anny Wrońskiej "Fashion Business Handbook"
Fot. Mat.prasowe
ZE ŚWIATA MODY

E-book Anny Wrońskiej "Fashion Business Handbook": jak spełnić marzenia o pracy w modzie

Odkryj świat mody „zza kulis”

Paulina Filipowicz 21 lutego 2021 16:29
E-book Anny Wrońskiej "Fashion Business Handbook"
Fot. Mat.prasowe

To pierwszy w Polsce e-book poruszający różne zagadnienia dotyczące biznesu w branży mody luksusowej. E-book napisany przez Annę Wrońską – dyrektor PR’u i marketingu w DH Vitkac, został oparty na jej ponad 8-letnim doświadczeniu pracy dla dwóch światowych marek, jakimi są: Armani oraz Versace.

Fashion Business Handbook nazwany przez autorkę poradnikiem autobiograficznym, opisuje jej doświadczenia pracy w Londynie oraz Mediolanie, począwszy od pracy w butiku Armaniego, po rozwijanie sieci kanałów dystrybucji Versace, od zera do ponad 80 punktów sprzedaży w zaledwie 4 lata, czyniąc Wielką Brytanię najszybciej rozwijającym się rynkiem w tamtym okresie.

E-book Anny Wrońskiej "Fashion Business Handbook": jak spełnić marzenia o pracy w modzie

Anna pochodzi z warszawskiego Gocławia i od dziecka marzyła o pracy w świecie mody. W swoim e-booku opisuje, krok po kroku, jak największe marzenia o pracy w branży modowej, mogą stać się rzeczywistością.

E-book Anny Wrońskiej
Fot. Mat.prasowe

W rozdziale pierwszym, zatytułowanym Fundamenty Kariery, dowiemy się:

  • w jaki sposób sprzedaż w sklepie może zostać podwyższona?
  • w jaki sposób szkolić pracowników z zakresu obsługi klienta?
  • dlaczego praca w butiku jest tak istotnym elementem w budowaniu kariery w branży modowej?
  • w jaki sposób dostała swoją wymarzoną pracę bez żadnego doświadczenia w branży?

Rozdział drugi, Dystrybucja – Armani, Versace odpowie na pytania takie jak:

  • jak wygląda praca Brand Managera?
  • czym różni się dystrybutor od agenta?
  • dlaczego warto nawiązać współpracę z takim pośrednikiem?
  • jak rozwinąć dystrybucję swojej marki?
  • jakich technik może użyć Brand Manager, aby podwyższyć sprzedaż detaliczną?
  • jak dzieli się rok w branży modowej?
  • w jaki sposób zdobyć publikację w magazynach i portalach podczas Fashion Weeku?

W tym rozdziale Fashion Business Handbook, Anna dzieli się doświadczeniem zdobytym podczas pracy w Showroomie dla jednego z większych dystrybutorów marek zagranicznych na świecie: Clubu 21 oraz dla Armaniego i Versace.

E-book Anny Wrońskiej
Fot. Mat.prasowe

Versace bez Tajemnic to tytuł rozdziały trzeciego, ostatniego, w którym czytelnik zostanie zabrany w niesamowitą podróż po Showroomie Versace w Mediolanie. Miejsca przepełnionego historią oraz luksusem, gdzie bez wcześniej umówionego spotkania, nie ma możliwości wejścia. W tym rozdziale dowiemy się:

  • jak wyglądało pierwsze spotkanie Anny z szefową, Donatellą Versace?
  • jak wyglądała praca dla Versace w Mediolanie?
  • w jaki sposób Anna osiągnęła tak dynamiczny wzrost sprzedaży hurtowej, otwierając ponad 80 punktów sprzedaży marki w zaledwie 4 lata?
  • jak wygląda zwód kupca? Czym różni się kupiec pracujący dla marki od kupca  pracującego dla domu handlowego?

W tym e-booku, wiedza branżowa jest przeplatana ciekawymi i zabawnymi historiami, jakie pisze samo życie. Anna pokazuje świat mody „zza kulis” oferując materiał, jakiego na rynku jeszcze nie było! E-book został wzbogacony o 2 wyjątkowe wywiady z: MAFFASHION oraz GIANLUCĄ CASILE.

PRE-ORDER: 20 LUTY 2021, PREMIERA: 20 MARCA 2021 GODZ. 19.00

E-book Anny Wrońskiej
Fot. Mat.prasowe

TAGI #moda 2021

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Kocha muzykę, ale już podważano jej sukcesy. Córka Aldony Orman o cieniach posiadania znanego nazwiska

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARCELA I MICHAŁ KOTERSCY: w styczniu powiedzieli sobie „tak”, ale to niejedyna rewolucja w ich życiu. KATARZYNA ŻAK: o tym, co jest jej największym szczęściem i czego najbardziej żałuje. ANDREA CAMASTRA: dla zdobywcy gwiazdki przewodnika Michelin gotowanie jest jak teatralny spektakl. ALDONA ORMAN Z CÓRKĄ IDALIĄ w rozmowie pełnej metafizyki, ale też zwykłej codzienności. SWIFT, CYRUS, EILISH, GOMEZ, DUA LIPA: idolki zbiorowej wyobraźni.