włosy loreal
Fot. adobe.stock.com
Ze świata urody

L'Oréal Polska wspiera fryzjerów podczas pandemii!

To nieoceniona pomoc

Marta Cieplak 11 kwietnia 2020 12:35
włosy loreal
Fot. adobe.stock.com

Kilka tygodni temu zamknięto wszystkie salony fryzjerskie w Polsce ze względu na pandemię koronawirusa. I niestety nie wiadomo, kiedy znów zostaną ponownie otwarte. Ta decyzja, choć konieczna by powstrzymać rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19, to ogromny cios zarówno dla właścicieli jak i pracowników branży fryzjerskiej. Dlatego marki profesjonalne z grupy L'Oreal postanowiły pomóc polskim fryzjerom i założyły specjalnie dla nich zamkniętą grupę na Facebooku. 

Jak L'Oréal wspiera polskich fryzjerów?

Do akcji przyłączyły się wszystkie marki profesjonalne należące do grupy L'Oréal: Kérastase, L'Oréal Professionnel, Matrix, Biolage oraz Redken. Tak powstało wirtualne miejsce, w którym fryzjerzy mogą znaleźć pomoc, ale i inspirację. Czują, że mają wokół siebie wsparcie, które teraz jest dla nich niezwykle istotne. W końcu niemal wszyscy walczą teraz o to samo – by przetrwać epidemię i postarać się utrzymać biznes.

Profesjonaliści będą tam mogli znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania natury prawnej czy księgowej. Przede wszystkim jednak będzie to miejsce gdzie wraz z innymi fryzjerami będą mogli oderwać się od trosk dnia codziennego korzystając z udostępnionych treści edukacyjnych i inspiracyjnych.

L'Oreal Pro
Fot. materiały prasowe

Grupa na Facebooku powstała 26 marca, a dziś ma już ponad 3200 członków!
Można na niej znaleźć m.in.:

  • najświeższe porady ekspertów z zakresu prawa, księgowości oraz finansów, które pomogą salonom w podejmowaniu codziennych decyzji biznesowych;
  • porady i doświadczenia biznesowe, które ułatwią powrót do salonu po zakończeniu okresu epidemii;
  • informacje o szkoleniach online prowadzonych przez każdą z marek;
  • pozytywną energię i edukację live!

Chcemy aby fryzjerzy wiedzieli, że jesteśmy z NIMI i ich wspieramy!!! Naszym celem jest integracja wszystkich stylistów, bo wiemy, że fryzjerzy to niezwykła wspólnota, która potrafi jednoczyć się jak nikt inny. Wierzmy, że dzięki tej grupie będą oni mieli dostęp do najświeższych, prawdziwych informacji związanych z branżą, dostęp do edukacji na najwyższym poziomie oraz kontakt z innymi profesjonalistami, aby w tym trudnym czasie być RAZEM, mówi Agata Patkowska, Dyretor Generalna Działu Produktów Profesjonalnych.

To świetna inicjatywa i mamy nadzieję, że dzięki niej wielu fryzjerów znajdzie tam inspirację oraz odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

L'Oreal Pro
Fot. materiały prasowe

Wideo

Urszula Dudziak pojawi się w kolejnej edycji The Voice of Poland? Zapytaliśmy!

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

IZABELA JANACHOWSKA i KRZYSZTOF JABŁOŃSKI: Zamożni, między nimi jest duża różnica wieku – idealny obiekt hejtu. Jak sobie z nim radzą? Jak się kochają? ANDRZEJ PIASECZNY: Dlaczego tak naprawdę zdecydował się na coming out. I to właśnie teraz. DZIECI KRÓLOWEJ ELŻBIETY: Karol, Anna, Andrzej, Edward – wychowani przez matkę, która musiała się zmagać z dylematem: dzieci czy korona. MONIKA I ROBERT JANOWSCY Mężczyzna po przejściach i kobieta z przeszłością o życiu w patchworkowej rodzinie, miłości do siebie i... cudzych dzieci. ANNA NOWAK-IBISZ Pani Gadżet… improwizuje.