To nasze nowe redakcyjne odkrycie!

Redakcja VIVA! 12 stycznia 2021 12:01

Biżuteria to idealne dopełnienie każdej stylizacji, stanowi również komunikat świadczący o osobowości kobiety, jej stylu i wrażliwości. Dlatego tak ważne jest, jaką biżuterię wybieramy, również do codziennych stylizacji. Na polskim rynku jest coraz więcej marek, które zachwycają oryginalnymi kolekcjami biżuterii, coraz częściej rezygnujemy z masowych biżuteryjnych monopolistów i odkrywamy produkty polskich twórców. Jedną z marek, która zwróciła naszą uwagę jest Alicja&Maria Jewellery. Co na temat marki powiedziała jej założycielka?

Kiedy i dlaczego powstała marka Alicja&Maria?

Firmę Alicja&Maria założyłam w Walentynki 2015 r. W tym czasie studiowałam prawo na Uniwersytecie w Białymstoku i równolegle rozwijałam firmę. Jednocześnie ciężko pracowałam nad powiązanymi z marką kanałami social media. Marka Alicja&Maria Jewellery powstała z miłości do pięknych rzeczy. Na początku pojawiła się myśl, co tak naprawdę kobiety w Polsce chciałyby nosić i dlaczego chciałyby to nosić? A potem powstawały pierwsze kolekcje.

Dlaczego akurat firma biżuteryjna?

Alicja&Maria jest uosobieniem moich dwóch wcieleń: realistycznego oraz artystycznego podejścia do życia i mody. Od samego początku staram się odzwierciedlać siebie i swój styl prowadząc IG @alicjamariajewellery. Stąd też często pojawia się kolor różowy,  rzadziej błękitny - naprzemiennie z czarno-białymi ujęciami, ale są też palmy i nierzadko akcenty modowe, które w danej chwili najbardziej mi się podobają. Należę do typowej grupy Millenialsów, którzy wiedzą co chcą kupować, lecz potrzebują do tego kilku konkretnych bodźców. Dlatego od początku stylistyka marki koncentrowała się wokół modowych trendów.

Ale te produkty wyraźnie się wyróżniają od konkurencji, są świetnie dopracowane

Staram się, żeby wyróżniała je dobra jakość oraz niebanalne wzornictwo. Podążamy za najnowszymi trendami w jubilerstwie zwracając uwagę na najmniejsze szczegóły, tak by każda kobieta nosząc produkty #alicjamaria czuła się wyjątkowo. Wkładamy dużo serca w naszą pracę, od doboru najwyższej jakości metali szlachetnych, po indywidualne podejścia do każdego klienta, tak by każdy został obsłużony na najwyższym poziomie.

Kontekst w jakim pokazujecie swoje produkty odgrywa również wysoką rolę... Takie mam wrażenie.

Publikowane zdjęcia powodują, że przyciągamy do siebie odbiorców o podobnym stylu, czyli 99% kobiet w wieku 25-34 lata. Kobiety często wzorują się na stylizacjach, które udostępniamy i chcą podobnie nosić bądź komponować biżuterię. Jednym z takich zdjęć, jest foto z niebieską bluzą i perłami z listopada 2019, które pobiło ówczesne rekordy naszego IG, ale też różowa bluza z perełkami, która została wyprzedana po oznaczeniu marki. Jest to jednocześnie dla nas sporym wyzwaniem, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientek. Stąd też nowe kolekcje biżuterii są przemyślane w taki sposób, aby wpisywały się w nadchodzące trendy, a jednocześnie, aby mogła sobie pozwolić na ich zakup większa cześć społeczeństwa. Chcemy być bardziej marką inkluzywną.

Co sprzedaje się najczęściej?

Bestsellerem ostatniej kolekcji okazały się kolczyki Stargaze, czyli połączenie motywu gwiazdki i księżyca. Ale tak naprawdę w naszej ofercie jest bardzo dużo różnorodnych wzorów. W swojej ofercie posiadamy dużą ilość modeli nausznic, czyli takich oszukanych kolczyków, do których noszenia nie jest potrzebna dziurka w uchu. Klientki doceniły również kolczyki sprzedawane pojedynczo. To pomysł dla osób posiadających dziurki w uszach, aby mogły skomponować własne zestawy kolczyków np. kolczyk Jasmin, Twister. W duchu perełkowego trendu, który utrzymuje się już kilkanaście miesięcy wprowadziliśmy jako jedni w pierwszych na polski rynek naszyjniki wykonywane przez nas ręcznie z naturalnych pereł słodkowodnych, w połączeniu z monetką np. Naszyjnik Night Out. W ostatniej kolekcji znalazły się również modele z naturalnymi kamieniami, jak np. nasz bestsellerowy model Muse Agate wykonany z naturalnego kolorowego agatu.       

Biżuteria jest piękna, ale trzeba przyznać, że również pięknie ją pakujecie!

Staramy się! Zamówienia pakujemy w piękne pudełeczka z logo marki oraz torebeczkę, dzięki czemu biżuteria jest gotowa do podarowania na prezent bliskiej osobie. Alicja&Maria Jewellery to nie tylko biżuteria  świetnej jakości, to przede wszystkim wyjątkowe talizmany, które niosą ze sobą mnóstwo pozytywnych wibracji.

W takim razie życzę Ci powodzenia i dużo pozytywnych wibracji w tym roku 2021!

Dziękuję

1/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
1/9
2/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
2/9
3/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
3/9
4/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
4/9
5/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
5/9
6/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
6/9
7/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
7/9
8/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
8/9
9/9
biżuteria polska marka Alicja&Maria
Copyright @mat.prasowe
9/9

Wideo

Urszula Dudziak pojawi się w kolejnej edycji The Voice of Poland? Zapytaliśmy!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KLAUDIA EL DURSI: „Nie myślałam o show-biznesie. Ani o pozowaniu do »Playboya«”, mówi uczestniczka „Top Model” i prowadząca program „Hotel Paradise”. Rektor warszawskiej Akademii Teatralnej WOJCIECH MALAJKAT o przemocy i mobbingu w szkołach artystycznych i o tym, dlaczego nie został… nauczycielem w mazurskim miasteczku. KSIAŻĘ WILLIAM I KSIĄŻĘ HARRY: Koniec braterskiej miłości? Historia MIŁKI RAULIN brzmi jak bajka o odważnej dziewczynie, która dzięki marzeniom zdobyła Koronę Ziemi. W cyklu Extra – na fieście w Andaluzji.