Kim Kardasiaon Skims Fendi
Fot. Presley Ann/Getty Images for ABA
ZE ŚWIATA MODY

Kim Kardashian zaprojektowała kolekcję dla Fendi. Co znajdziecie w linii FendixSkims?

Kim Kardashian i Kim Jones łączą siły!

Oscar Dąbkowski 27 października 2021 16:05
Kim Kardasiaon Skims Fendi
Fot. Presley Ann/Getty Images for ABA

O tej współpracy plotkowało się już od dłuższego czasu. Teraz okazało się, że krążące po branży mody plotki miały w sobie spore ziarno prawdy. Kim Kardashian zaprojektowała kolekcję we współpracy z Fendi. Na Instagramie obydwu marek pojawiły się już pierwsze zdjęcia promujące wspólną linię FendixSkims. W kapsułowej kolekcji amerykańskiej celebrytki i włoskiego domu mody znajdzie się m.in. bielizna modelująca charakterystyczna dla marki Kim. Ale nie tylko.

ZOBACZ TEŻ: Pokazy mody: Versace by Fendi na wiosnę/lato 2022. Nieoczekiwana zamiana miejsc…

Pamiętacie wspólną kolekcję Fendi i Versace, którą na potrzeby marketingowe nazwano Fendace? Okazuje się, że po tej niedawnej kooperacji włoski dom mody już szykuje się do premiery kolejnej, powstałej we współpracy z zewnętrzną marką. Tym razem będzie to brand Skims, którego założycielką i właścicielką jest Kim Kardashian. Linia FendixSkims będzie się zapewne zatem obiegowo nazywała Skendi, a za jej przygotowaniem stoją oczywiście Kimi Kim, a więc Kim Kardashian i Kim Jones - dyrektor kreatywny włoskiego domu mody.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Fendi (@fendi)

Kim Kardashian i Kim Jones – wspólna kolekcja Skims i Fendi

Skąd pomysł na wspólną kolekcję? Jones w jednym z wywiadów wspominał ostatnio, jak zapamiętał moment, kiedy jego pracownicy z napięciem i niecierpliwością wyczekiwali premiery kolejnej kolekcji Skims. Projektant uznał, że skoro nawet jego team jest podekscytowany propozycjami Kardashian, to najwyższa pora, żeby zrobili coś razem. Ze współpracy zadowolona jest też amerykańska celebrytka, która chętnie wymieniła wszystkie cechy wspólne obu marek:

- Innowacja w tkaninach i dopasowane kroje charakterystyczne dla Skims połączone z luksusem i jakością Fendi mogą tworzyć nieoczekiwane zestawienie, ale wizja artystyczna obu marek jest bardzo podobna – podsumowuje najsłynniejsza celebrytka świata.

Współpraca Skims i Fendi rozpoczęła się od tego, że gwiazda przesłała Jonesowi własne projekty tego, co miało się znaleźć w ich wspólnej kolekcji. Para najpierw spotkała się w grudniu 2020 roku w Calabasas, a potem w Cabo San Lucas w Meksyku, aby zaplanować kolejne etapy pracy nad ubraniami. Te będą miały swoją światową premierę już wkrótce, bo 9 listopada 2021.

Fendi x Skims – co w kolekcji?

W linii Fendi x Skims znajdzie się m.in. bielizna modelująca, kostiumy kąpielowe, rajstopy, body, drapowane sukienki, kostiumy, klapki, sandały i odzież wierzchnia. A wszystko to w charakterystycznych dla obu marek kolorach: beżu, czerni, bieli oraz modnych ostatnio zieleniach i różnych odcieniach fuksji. Kampanię promocyjną kolekcji sfotografował sam Steven Meisel.

CZYTAJ WIĘCEJ: Powiększone usta, policzki, liczne operacje plastyczne… Metamorfoza Kim Kardashian robi wrażenie!

Fani projektów Kim i Kima będą mogli kupić ich wspólną linię jedynie na specjalnie postawionej stronie fendiskims.com, a także w wybranych butikach Fendi i u sprzedawców detalicznych. Zdjęcia pierwszych projektów linii FendixSkims znajdziecie poniżej.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.