Polska marka MAKO zachwyca nową kampanią AW20
Ponadczasowe modele, które wyróżniają się uniwersalną formą!
Marka MAKO pozostaje w zgodzie ze swoim DNA i w swojej nowej kolekcji stawia przede wszystkim na klasyczny minimalizm i codzienną funkcjonalność. W prostej, czarno-białej sesji zdjęciowej, sfotografowanej przez Borysa Synaka widzimy hit ostatniego lata, czyli plecione kosze – w nowej eleganckiej odsłonie oraz mocne akcenty w postaci wyrazistych modeli obuwia. Mako to przede wszystkim ponadczasowe modele, które wyróżniają się uniwersalną formą i wysokiej jakości wykończeniem, ale też trendy na które marka postawiła w ostatniej połowie roku w ofercie obuwia.
"Nasze projekty mają służyć wiele sezonów" – mówi Anna Sękowska, założycielka marki. "Stąd w nowej kolekcji prym wiedzie klasyczna czerń, którą „podkręcamy” ciekawymi teksturami. Inspiracją dla tego kierunku stały się… nasze Klientki