Polska marka MAKO zachwyca nową kampanią AW20
Ponadczasowe modele, które wyróżniają się uniwersalną formą!

Marka MAKO pozostaje w zgodzie ze swoim DNA i w swojej nowej kolekcji stawia przede wszystkim na klasyczny minimalizm i codzienną funkcjonalność. W prostej, czarno-białej sesji zdjęciowej, sfotografowanej przez Borysa Synaka widzimy hit ostatniego lata, czyli plecione kosze – w nowej eleganckiej odsłonie oraz mocne akcenty w postaci wyrazistych modeli obuwia. Mako to przede wszystkim ponadczasowe modele, które wyróżniają się uniwersalną formą i wysokiej jakości wykończeniem, ale też trendy na które marka postawiła w ostatniej połowie roku w ofercie obuwia.
"Nasze projekty mają służyć wiele sezonów" – mówi Anna Sękowska, założycielka marki. "Stąd w nowej kolekcji prym wiedzie klasyczna czerń, którą „podkręcamy” ciekawymi teksturami. Inspiracją dla tego kierunku stały się… nasze Klientki
Zobacz także
Nowa kampania Apart Beads Collection na lato
Współpraca reklamowa
Galeria
Pokazywanie elementów od 1 do 3 z 12