O nich śniły fashionistki na całym świecie! Przedstawiamy listę 10. najbardziej pożądanych dodatków mijającego roku!
1 z 11
Oto najbardziej pożądane akcesoria mijających 12 miesięcy! Co roku na rynku pojawiają się tysiące nowych torebek, butów czy okularów. Lecz tylko nieliczne z tych dodatków mają szansę stać się prawdziwymi przebojami, o których śnić będą fashionistki na całym świecie. Trudno dokładnie powiedzieć, co sprawia, że dana torebka czy buty w jednej chwili znikają z półek butików, a inne ląduje na wyprzedaży. Czasami popularność zdobywają modele praktyczne, innym razem - ekstrawaganckie. Przewidywanie, która propozycja projektantów odniesie sukces to więc dość ryzykowne zajęcie. My już jednak nie musimy ryzykować i… przedstawiamy listę 10 najbardziej pożądanych akcesoriów roku 2017! Zapraszamy do naszej galerii!
Polecamy też: Zobaczcie najlepsze makijaże gwiazd 2017 roku. Który podoba się wam najbardziej?
2 z 11
1. Srebrne kozaki Saint Laurent
Kiedy podczas paryskiego pokazu kolekcji Saint Laurent na jesień i zimę 2017 na wybiegu pojawiła się modelka Melissa Stasiuk w lśniących, marszczonych kozakach było jasne, że buty te staną nie przebojem. Ale nikt nie mógł przewidzieć, że aż takim! W wysadzanych trzema tysiącami sztucznych kamieni (tak zwanych rhinestones) butach Saint Laurent wystąpiły m.in. Rihanna, Celine Dion i Kendall Jenner.
3 z 11
2. Torba Balenciaga
Dom mody Balenciaga wypuścił w tym roku na rynek torbę, która do złudzenia przypominała… kultową, niebieską torbę szwedzkiego koncernu Ikea. Model Balenciagi wykonany był rzecz jasna ze skóry, a nie z plastiku. Ale tym co znacznie bardziej różniło obie torby jest ich cena. Niebieska Frakta marki Ikea kosztuje w Stanach Zjednoczonych 99 centów, zaś w Polsce złotówkę i 99 groszy. Zaś za torbę Balenciagi trzeba było zapłacić 2145 dolarów czyli ponad… osiem i pół tysiąca złotych!
4 z 11
3. Etui na telefon Louis Vuitton
Tej wiosny przekroczona została kolejna psychologiczna granica. Za przypominający miniaturowy kufer podróżny pokrowiec na telefon o nazwie Eye-Trunk pochodzący z kolekcji francuskiego domu mody Louis Vuitton trzeba było bowiem zapłacić… prawie cztery tysiące złotych! Wersja ze skóry krokodyla kosztowała zaś ponad dwadzieścia tysięcy! Chętnych by popełnić takie finansowe szaleństwo wcale nie brakowało…
5 z 11
4. Buty Vetements x Manolo Blahnik
Kolekcja Vetements x Manolo Blahnik miała premierę na paryskim pokazie marki. Składało się na nią czternaście modeli, a wszystkie wykonane z satyny. Były wśród nich zarówno klasyczne szpilki, jak i absurdalnie wysokie kozaki. Te różowe, naszym zdaniem, mogła nosić raczej tylko Rihanna… Oprócz koloru wrażenie robiła również ich cena, bo kosztowały 3590 euro!
Polecamy też: Jego buty są… równie dobre jak seks. W najnowszej VIVIE! MODZIE przedstawiamy sylwetkę wielkiego Manolo Blahnika!
6 z 11
5. Nerki Gucci x Coco Capitán
Po raz pierwszy o współpracy dyrektora kreatywnego domu mody Gucci Alessandro Michele i hiszpańskiej artystki Coco Capitán pisaliśmy w lutym przy okazji pokazu na jesień 2017. Wtedy to na wybiegu Gucci pojawiło się wiele ubrań z napisami zaprojektowanymi przez Coco. Szczególną uwagę zwracała zaś bluzka jej pomysłu z hasłem „Common sense is not that common” czyli w niedoskonałym tłumaczeniu na polski „Zdrowy rozsądek jest nie tak często spotykany”. Potem Michele i Coco Capitán wypuścili wspólną kolekcję kapsułową. Znalazły się w niej m.in. apaszki, plecaki i torebki. Prawdziwym hitem kolekcji okazały zaś się nieco zapomniane… torebki-nerki.
Polecamy też: Gucci nie jest już „najbardziej pożądaną marką świata”! Kto zajął jego miejsce?
7 z 11
6. Torebki Louis Vuitton x Jeff Koons
Jeff Koons, jeden z najbardziej rozpoznawalnych artystów naszych czasów z właściwą sobie bezczelnością przeniósł dzieła wielkich mistrzów malarstwa na produkty Louis Vuitton. Najbardziej znane obrazy da Vinci, Tycjana, Rubensa, Fragonarda i Van Gogha pojawiły się na kultowych modelach torebek takich jak Speedy, Keepall i Neverfull. Pomysł okazał się takim sukcesem, że wkrótce powstała nowa seria malarskich toreb tym razem z dziełami Turnera, Moneta i Gauguina. Ozdobione nimi zostały również inne modele LV w tym Montaigne, Pochette i Noe.
8 z 11
7. Neonowe buty Balenciaga
Wykonane z rozciągliwego spandexu buty Knife dostępne są w trzech wersjach. Pierwszą, najbardziej ekstrawagancką są niewiarygodnie wysokie buto-spodnie (na stronie Balenciagi nazwano je… Cosmetic Pantashoes). Dwa pozostałe modele wydają się mniej wymagające, ale równie efektowne. A są to: jednokolorowe kozaki za kolano (wystąpiły w nich Kylie Jenner) i krótkie, ozdobione kwietnym wzorem.
Polecamy też: Kto się odważy?! Balenciaga lansuje… kroksy na platformach!
9 z 11
8. Kolekcja Off-White dla Nike
Virgil Abloh i jego marka Off-White zyskują coraz większą popularność wśród gwiazd. Jego ubrania noszą z upodobaniem na przykład Celine Dion i Kim Kardashian. Również co lepiej zorientowane polskie fashionistki (patrz Marina Łuczenko-Szczęsna) mają w już w swoich garderobach choćby T-shirt projektu Virgila Abloha. Pozostawało więc tylko kwestią czasu by z jego talentu zapragnęli skorzystać inni. Serię tak zwanych kolaboracji z założycielem Off-White rozpoczęła Ikea, która powierzyła projektantowi stworzenie autorskiej linii mebli i… nowej wersji kultowej torby Fracta. Teraz zaś przyszła pora na sportowego giganta czyli firmę Nike. I tak powstała kolekcja zatytułowana „The Ten” czyli Dziesiątka. W jej skład weszły odmienione przez Virgila Abloha kultowe modele m.in. Air Jordan I, Air Max 90, Air Force 1 Low i Converse Chuck Taylor.
Polecamy też: Polacy w reklamie wyjątkowej, białej kolekcji marki Nike. Jak wypadli?
10 z 11
9. Kolczyki Saint Laurent
Słynne logo Saint Laurent triumfalnie powraca! Widzieliśmy je na pokazie pierwszej kolekcji nowego dyrektora kreatywnego tego legendarnego domu mody Anthony'ego Vaccarello. Po pierwsze, jako neon wskazywało gościom miejsce pokazu. Po drugie, projektant stworzył z niego obcasy swoich zabójczych szpilek. A po trzecie wreszcie, na jego bazie powstała ekscytująca biżuteria: czarne, srebrne oraz złote nauszniki i kolczyki. Niektóre wysadzane brylantami. I naszym zdaniem, na taki właśnie spektakularny powrót to legendarne logo zasłużyło!
Polecamy też: Muzeum Yves Saint Laurent w Paryżu jest już otwarte! Co będzie można w nim zobaczyć?
11 z 11
10. Okulary zaprojektowane przez Tildę Swinton
Brytyjska aktorka Tilda Swinton, zdobywczyni Oscara za rolę w filmie „Michael Clayton”, zaprojektowała kolekcję okularów dla koreańskiej marki Gentle Monster. Kolekcja nie jest może specjalnie rozbudowana, bo składają się na nią zaledwie trzy modele, ale za to niezwykle oryginalna. Odzwierciedla wyrafinowany styl aktorki, która na hollywoodzkich czerwonych dywanach zwraca uwagę swoimi kreacjami od Haidera Ackermanna, Lanvin, Céline i Jil Sander. Krótko mówiąc, tak pięknych i misternie wykonanych oprawek w intrygujących kolorach już dawno nie widzieliśmy!
Polecamy też: Polska marka produkująca okulary powstała z miłości do piękna i... gwiazd. Poznajcie oprawki Sirène!